Keskenmenon jälkeen: KESÄKUU 2011
Kommentit (117)
Malica 33/32
Pupuliini 27/25-30
Anir 19/28-30
Helene 17/24-29
Nippe 16/24-35
herpertti 12/26-30
kylläpä oli ikävää kuultavaa,noista KU raskauksista tulee hirveästi riesaa sen lisäksi että menettää haaveensa.Voimia!!!Oletko saanut joitain lääkkeitä että se kuihtuisi kuten huomattu on.pois?
Pupuliini,sullakin alkaa olla kierto kohta täynnä,millos testaat?
Mulla olis huomen aamulla totuuden hetket,tai eihän sekään mitään tarkoita vaikka sais plussaa tikuun.Mulla ihan päinvastoin,ei oo nälkä juur ollenkaan,unohtaa syyä.
En haluis,mutta jännittämään alkaa,väkisinkin.Olis ihanaa saada digiin ilmoitus että raskaana 2-3 vko :)
kyllä on epäreilua, mitä sinäkin joudut kestämään.
Minuun iski lentsu. Nokka ja pää tukossa, ihan karsea olo. Eikä tässä nyt pysty sairastamaan, kun mies painaa pitkää päivää ja kaikki hommat on minun vastuulla. Eikun buranaa naamaan ja menoksi, ei tässä muu auta.
Tosin en tiedä uskaltaako tuota buranaa syödä, entäs jos tärppäiskin tässä kuussa... Panadol vaan ei tehoa niin hyvin, ja tuskin tässäkään kuussa raskaudun, kun ei ole tärpännyt tähänkään mennessä. Korkealta ja kovaa tipahtaa, kun pitää elätellä turhia
[URL]http://aijaa.com/v.php?i=004788195214.jpg[/URL]
kyllä ne viivat nyt näyttäis vahvistuneen,mahassa sellanen "menkat alkaa" olo.
Pupuliini 28/25-30
Anir 20/28-30
Helene 18/24-29
Nippe 17/24-35
herpertti 13/26-30
Tosi hyvältä näyttää ja viiva on jo tosi vahva! Jee jee,onnea vaan kovasti ja kunnon pikaliimaa et matkalainen pysyy kyydissä! :) Meitä on jo keoteltu ihan tarpeeks, nyt ois jo aika suoda meillekin onnea.
Tinde, höh, voimia sulla jaksaa!
Anir, pikaista paranemista. Ja kyllähän sitä buranaa kai uskaltaa ottaa niin kauan kun ei plussaa.
Täällä kotiuduttu laivareissulta. Olipa ihanaa päästä rentoutumaan :)
Vieläkään ei mitään erikoisia tuntemuksia, välillä pientä menkkamaista tunnetta. En taida vielä testailla, kun ei tosiaan tunnu raskautetulta. Mut katsotaan kauanko mun pinnalla malttaa olla testaamatta X)
MALICA, minähän sanoin että plussa se on:):) Hirveästi liimoja pienelle alulle nyt!!
Omassa olossa ei muutosta, eli ovista ei ole ollut:/ Tässä on nyt kaksi mahdollisuutta: on ovuloimaton kierto TAIKKA eka kierto km:n jälkeen venyy ja paukkuu. Turhautunut olo kun odottanut alkuviikolle ovista ja ei niin mitään tapahdu. Eli jään odottelemaan, on niin tai näin niin kierrosta lienee piiiitkä tulossa.
Täältäkin toivotaan tarrasukkia ja pikaliimaa, että asukki pysyisi kyydissä. Eikö sulla edelleenkään ole mitään oireita?
Minulla olisi piinailua vielä viikon päivät. Yritän olla kyttäilemättä oireita, eipä tässä onneksi muuta ole kuin kauhea lentsu ja nokka nukossa, se vie ajatukset pois vauvoista. Ja kuten sanottua, kun ei ole tähänkään saakka tärpännyt, miksi se tärppäisi nytkään. Vaihdoin buranan kuitenkin panadoliin.
Anir
mitä mä nyt niin voisin ihmetellä.maha tuntuu tyhjälle äkkiä eli ihan kun ei ois saanu ruokaa aikoihin ja mahallaan makaaminen alkaa tuntumaan ikävälle.tissit ei tullu "pms-kireiksi".muuta en oo huomannu.tai no suu kuivaa.
joten toivotaan toivotaan että tää on nyt sitä ihtiään ja kestäävää laatua.
mut aika hassua,samaan aikaan kun mä plussaan,niin mun esikko muuttaa kotoo...
Malica: Toivottavasti tämä raskaus sujuu hyvin loppuun asti. Mulla ainakin tuntui olevan aikaisemmissa raskauksissa ihan heti alussa juuri tuota oloa, että vatsa tuntuu tyhjälle. Järjetön nälkä oli aina heti syömisen jälkeenkin... Energiaa kuluu pienokaisen kasvattamiseen ;)
Täällä ei mitään tuntemuksia ole kuullosteltu, eikä huomattu. Edelleen tavarat etsivät paikkaansa muuton jäljiltä ja vihdoinkin saimme tänään vaatekaapit, jotta on edes paikka minne laittaa tavarat. Ärsyttää kun tavarat on hujan hajan laatikoissa ja jätesäkeissä, mutta jospa nyt saisi "piiloon" kaappiin ja elämää vähän normaaliin päiväjärjestykseen...
Oliko täällä kellään todettu muuten pcos tai mikä se nyt olikaan? Vähentämällä hiilareita olen saanut piakkoin 10 kg pois tammikuun puolivälistä, siis en oo mitään tiukkaa diettiä pitäny, oon sortunu usein myös suklaaseen, mutta kuitenkin... Luin juuri mielenkiintoisen kirjan, jossa kerrotaan, että vähentämällä hiilareita, voi saada apua raskautumiseen, jos on todettu tuo kannattaa kokeilla hiilareiden vähentämistä. En nyt muista miten se vaikutti, mutta kuiteski...
Hyvää viikonloppua!
Tännekin pamahti plussa tänä aamuna. Mies kehoitti aamulla testaamaan, ja enpä osannut positiivista tulosta odottaa! :O Kävin tänään labrassa ottamassa Hcg:t ja maanantaina uudelleen. Silloin selviää, onko tämä tosiaan uusi normaali raskaus! Palataan maanantaina asiaan... :) Plussatuulia kaikille!
ONNEE!!!WAU!!Oliko mitää oireita,etkö osannut odottaa???
Mä en edes tiedä sellasesta mahdollisuudesta että labrassa sais raskaustestin,miten sellasen saa.
No itse täällä todella epäilevästi suhtaudun tähän omaan "tilaani",oon vissiin tarpeeksi saanu siipeeni.
Hyvät viikonloput kaikille
Pupuliini 29/25-30
Anir 21/28-30
Helene 19/24-29
Nippe 18/24-35
herpertti 14/26-30
Tai en uskonut että tärppäis ennen menkkoja. Ja oireista... en osaa sanoa, koska hormonit on heitelleet koko ajan keskenmenon jälkeen. Ja väsynyt nyt olen ihan muutenkin koko ajan kun hb ollut niin matala. Joo mulle tosiaan laittoivat lähetteen labraan kaavinnan takia, kun ei ole mitään jälkitarkastusta tehty yms. eikä menkkoja tullut vielä välissä, että on varmastu uusi ja normaali raskaus. Maanantainahan se selviiä sitten... :)
NÖPÖNÄITI, suuronnittelut!! Kyllähän se OIKEA plussa on kun kerran yhden negan ehdit jo aiemmin tehdä!! Liimoja ja tarroja heittelen sillekin suunnalle!! Sinulla kävi kuten minullakin kävi 2/08 km:n jälkeen, kun raskauduin heti km:n jälkeen ilman yksiäkään menkkoja. Silloin oli oviskivut huimasti jo 15vrk keskenmenosta ja se hyödynnettiin siitä huolimatta että suosittelivat yksiä menkkoja väliin ennen uutta yritystä(lähinnä alhaisen hb:n takia). Ja tuosta raskaudesta syntyikin sitten ihka elävä ja terve lapsi:) Vaikka se kaksonen menetettiinkin jo alussa. Tiesitkö että kaksosraskauden mahdollisuus on suurempi jos raskautuu välittömästi km:n jälkeen? Minä en tiennyt ennenkuin lääkäri sen sanoi, kuulemma elimistö kompensoi km:n jälkeen niin että irtoaakin useampi munasolu.
Omaa; ei ollut ovista, no, muuten vaan puuhia sitten oli, ainakin varmuudeksi jos ei muuta. Mutta melko varma ettei ovista minulla ole huomaamatta, niin kovat kivut sen aikaan ollut jo vuosikaudet ettei jää huomaamatta. No, ei sinänsä haittaa, tai haittaa tietenkin, mutta ehkä psyykkisesti ihan ok että elimistö katsoi tarpeelliseksi anovulatorisen kierron heti alkuun. Tänään kun pohdin että olis hirveää saada heti plussa testiin. Hullua kyllä. Mutta tuo psyyke ei ole palautunut vielä enkä tiedä milloin se palautuukaan. Tavallaan pelkään raskaaksituloa kun en kestä tällä hetkellä enää ainuttakaan keskenmenoa. Ja koko ajan haaveilen isosta vauvamasusta, pikkujalkojen potkuista mahanahan alla ja uuden vauvan tuomasta riemusta ja onnesta. Ja tuntuu etten uskalla sitä tavoitella kun kuitenkin käy taas huonosti. Mutta kun se riski on otettava jos näin kovin tahtoo syliin pienen. Että hirveän ristiriitaista koko ajattelu. Kyllä te tiiätte. Maanantaina olisi ollut 24 viikkoa täynnä. Talvella näin sieluni silmin miten juhannuskokolla istun kivellä ja pieni mahassa potkii ekaa juhannustaan..
todella tuttuja tunteita!!
Mullahan silloin 2005 oli 17 viikolla km,ja samoin mulla oli etappeja,näin meidät seuraavana kesänä takapihalla vaunuja keinuttamassa ja jouluna olis ollu juuri syntynyt kotona jne.Ja kun niitä aikoja tuli,huh.
Mä tulin puolen vuoden kuluttua tästä tapahtumasta raskaaksi.Halu oli kova koko ajan,mutta pelko kumminkin.Kun puoli vuotta oli kulunut,niin sit se plussa oli jo upee.Muistan kun koko kroppa tutisi sen plussan ääressä,mutta pelkäsin koko raskauden.Kävin aika lopussa psykallakin,kun tunne oli, että jossain vaiheessa tästä mahasta lähtee vaan ilmat ku ilmapallosta,eikä mitään vauvaa siltikään tule :( Totesi mut normaaliksi,ja ihan pelkkä se keskustelu auttoi.
Olet oikeassa,elämä on niin fiksu ettei nyt antanut tärppimahkuakaan,pakottaa sinuu toipumaan viel hiukan.
Mieti juhannuksen oikeen rakkaudella pienokaistasi siellä henkimaailmassa,niin voit tuntee läsnäolonsa.
Pikkuinen sielu joka ei vielä päässyt tänne saakka.
Pupuliini 1/25-30
Anir 22/28-30
Helene 20/24-29
Nippe 19/24-35
herpertti 15/26-30
Nöpönäiti, Onnea plussasta ja pikaliimaa teillekin :)
Tänä aamuna päätin sit tehdä testin ja siihenhän tuli tosi haalea viiva, mut kuitenkin silminnähtävä. Mutta se siitä, sithän ne menkat tulikin kuiteskin iltapäivällä. Näin täällä tänään. Se oiski ollu liian hyvää ollakseen totta. Mut ei voi mitään ja sitä on vaan taas luovittava eteenpäin.
Eli kiertopäiviksi tuli 29 ja nyt taas kp 1 menossa.
Toivotaan et muilla ois parempi "tuuri" ja tulis paljon plussia! :)
Mulle iski tänään hillittömät pms-oireet. Että se niistä raskautumistoiveista. Noin viikon kuluttua voi sitten odotella tätiä saapuvaksi :(
Mulla on aina ollut tällanen raivopäivä n. viikko ennen menkkojen alkua, ja nyt se, että hermo menee koko ajan ja kaikkeen, ottaa päähän sekin ettei taaskaan tärpännyt. Ja sit vielä tää lentsu, joka ei hellitä pätkääkään...
Onnea nöpönäiti plussasta ja pupuliini, pahoittelut tädistä.
Anir joka ei tiedä eikä välitä kiertopäivistään
kirjottelin joskus reilu kuukausi sitten tonne edelliseen ketjuun, kun oli keskenmeno käsillä ja odottelin vuodon loppumista ja yrityksen alkamista.. no, vuoto loppui jossain välissä viikoksi, mutta alkoi sitten taas uudestaan ja verikokeessa selvisi 4vk keskenmenon jälkeen, että istukkahormoniarvo oli edelleen yli 1000 ja kohtu tyhjääkin tyhjempi. Sain sitten lähetteen OYS:iin, jossa varmistui kohdunulkoinen raskaus, siellä se möllöttää oikean munasarjan vieressä 2,5 senttinen möykky. Onneksi hcg-arvo on nyt laskussa eikä vatsaontelossakaan ollut kovin paljon nestettä, joten tod. näk. en joudu leikkaukseen. Kunpa tää nyt menis vaan nopeasti ohi ja pääsis yrittämään uutta raskautta :/