Keskenmenon jälkeen: KESÄKUU 2011
Kommentit (117)
ihan niinku "for good" sinkuksi.
Katsotaan miten raskauden käy
ja eikun juhannuksen jatkoja "siskot"
Samma här... eli la iltana alkoivat menkat. Eli KP 2/24-35 täällä tänään... Kovasti nyt pähkäilen, että kun aloitan jälleen clomeja syömään ja arvelin ihan omasta aloitteesta kysymättä lääkäriltä ottaa tupla-annoksen, eli 2 tablettia/päivässä, että otanko ne kerralla vai toisen illalla ja toisen aamulla... Oisko kellään tietoa/kokemusta?
Malica, oho. Mut toivotaan nyt parasta (ja pelätään pahinta). Tsemppiä oikein kovasti raskauteen ja elämään!
Anir ja Nippe, pahoittelut tädistä!
Mulla ei oo tietoo noista clomeista, itsekkin alotan niitä syömään tossa heinäkuun lopulla/elokuun alussa. Mä en saanu alottaa niitä aikasemmin, kun lapsettomuuspoli kesällä lomalla ja ne haluu ultraa samassa kierrossa, kun ne clomit alottaa. Arvatkaa vaan paljon mun ois tehny jo mieli alottaa ne. Mut no, ei oo kauaa enää.
Juhannus tuli vietettyä ja loma aloitettua. Ihanaa! :) Nyt vaan odotellaan ensiviikon ovista.
mä kun liukenen tästä ihan muille palstoille..
kaikkee hyvää kaikille ja jos ikävä tulee niin vauvat.netiltä löytyy helmikuisista.(eri nikillä)
PLUSSAONNEEE IHANILLE NAISILLE
Moikka!
Mulla on ollut käytössä Donnatest ja nyt vasta tosiaan huomasin, että se ei "sovi" sellaiselle joka on ollut 2kk sisällä raskaana... Mulla keskenmeno (alkio tuli ulos) oli 9.5 eli siis en voi vielä käyttää tätä testiä (en saa luotettavaa tulosta)??? Onko joku muu perehtyny tähän tai siihen, että onko sitä estrogeeniä kuinka kauan elimistössä keskenmenon jälkeen "liikaa"? Mulla on kuitenki tehny se hcg-verikoe pari vko sitten ja se arvo oli alle 1... Onkohan tuolla mitään yhteyttä siihen estrogeeniarvoon? Uteliaana oon testaillu useamman päivän Donnalla ja näyttää aina, että ovis ois... Millonhan sen vois oikeesti ottaa tosissaan? :)
Isot onnittelut plussanneille!
t:nyssykkä
Ikävä tulee sua, mut ehkä sun on aika siirtyäkin jo odotuspuolelle. Ihanaa raskausaikaa sulle ja hyvää kesää! :)
Nyssykkä, ei ole mitään käsitystä tuosta donnatestistä. Jos sulla vaikka on ovis? :) Mulla ovistestit näyttää yleensä pari päivää vahvaa viivaa ja sit ne katoo..
Kuka olis niin haka tietokoneiden kans, et vois ottaa tän palstan hoitaakseen? Mulla ei varmaan taidot riitä.. :P
Malica: Onnea odotukseen!
Mulla ei taida nää tietokonejutut olla oikein hallussa, joten en ainakaan uskalla lupautua ylläpitäjäksi...
Täällä KP 3 (kai se nyt näin menee, että jos illalla alkaa menkat myöhemmin niin sit lasketaanki vasta seuraavasta päivästä)... No olipa päivä mikä hyvänsä, niin tänään tuli jälleen tippa silmään, että ei tää onnistu ikinä! Aloitin clomit tänään, kun kp 3 pitää aloittaa, en tosin tiedä oliko eilen vai tänään "virallinen kp 3", kun menkat alkoivat la iltana. Tuplasin annoksen kun tuntuu ettei mikään auta meitä saamaan sitä esikoista... Ei tosin ehkä fiksua ottaa lääkkeitä enempää kuin lääkäri määrännyt, mutta... tahto on niin kova saada oma käärö syliin. Mutta muuten kyllä oon ollu tosi kiltti.
Nyssykkä: Mulla ei kokemusta noista donna testeistä. Tykkään enemmän niistä clearbluen testeistä, koska niissä ei tartte arvailla onko haalee viiva vai onko tarpeeksi vahva viiva ovikseen... saa hymynaaman tai sit ei. Ja samoin raskaustestissä lukee raskaana tai sitten ei raskaana. Ehkä minussa on jotain blondin vikaa, kun kaikki pitää niin selkeästi esittää ;)
Ja tällä hetkellä tuntuu, että tekis mieli heittää hanskat tiskiin, ei tosiaan onnistu tämä homma. Kaikki muut saa vauvoja paitsi minä :(
Mullakaan ei ole kokemusta donna-ovistesteistä. Olen eläissäni testannun ovista kahdessa kierrossa, ja ne oli niitä digitaalisia testejä. Enää en aio testata, hymynaama pärähti ruutuun just niinä päivinä kuin kuvittelinkin, ja kun meillä ei mies ole tässä projektissa kympillä mukana, niin en viitsi tuhlata rahojani.
Onnea Malica odotukseen!
ANIR, aivan samat tuntemukset ollut minulla!! Ajatellut että pitäiskö tässä kertakaikkiaan lopettaa yritys kun aina ne raskaudet keskenmenoon kuitenkin päätyy sitten jos edes raskaaksi onnistuu tulemaan..Mulla ei ole edelleenkään hormonitoiminta kunnossa huhtikuun alun keskenmenosta!! Aina vaan jatkuva pms-vitutus päällä ympäri vuorokauden, päivästä toiseen. Eli tuskin ovista tässäkään kierrossa tulossa. Pyh ja pah!! Minäkään en ole Donna-testiä ikinä kokeillut, joskus kokeilin joitain liuska-ovistestejä ja periaatteessa ne sen oviksen tulon näytti, mutta sehän voi olla milloin hyvänsä 12-48h aikana niin onko siitä nyt älyttömästi apua sitten. Itselläni ovis oli aina samana iltana kun ovisliuska aamupäivällä näytti tasavahvoja viivoja. Luovuin noista aikaa sitten, kun elimistöni kyllä ilmoittaa selkeästi oviksen tulon ilman testejäkin, jahka se ovis joskus sitten tulisi!!
MALICA, haikeat hyvästit, pysyhän sitten siellä odotuspalstalla kanssa!!
Eli ei uutta auringon alla. Edelleen päivittäin mietin keskenmennyttä ja olen hirveän kade ja samalla haikea kun näen jonkun isovatsaisen kaupungilla kun piti omakin masu olla iso jo nyt kesällä. Kärsimystä kärsimystä. Minä voin aloittaa uuden pinon heinäkuussa, jahka kerkeen. Minusta jokainen voisi laittaa kiertopäivänsä aina kirjoituksen loppuun yhteispinon sijasta, saa ne siitäkin jokainen katsottua.
Helene kp.9/24-29
Nippe, mä oon aina alottanu kp siitä päivästä millon menkat on alkanu. En tod tiedä onko se oikein, mut ei kai sillä ole niin kauheeta merkitystä?? Ja ei kai ne clomit mitään suurempaa haittaa tee vaik omin päin niitä lisäätkin. Ehkä saattais useempi mukula tulla kerralla, mut ihan kun se varmaan tässä haittais?! :)
Anir, et sä oo ainut joka ei vauvoja saa, ei tunnuta saavan mekään. Nyt menty jo kuiteski n.2,4v yrittäen ja ei oo viel vauvaa :( Kyllä tää vähän lannistaa, mut ei auta kun yrittää. Kyllä se vielä teillekin tulee (ja toivottavasti myös meille).
Helene, tosi kiva jos jaksat rueta pitämään tätä pinoa :) Ja mulle käy kans et jokainen laittaa omat kiertopäivät kirjoituksen loppuun.
Täällä ei kummempia, ovista odotellaan...
Pupuliini kp12/25-30
Pupuliini: No ollaan toki vakavasti mietitty, että entä jos tuliskin useempi, no tottakai monikkoraskaudessa on suuremmat riskit ja näköjään miun kohdalla tää ei muutenkaan ole muuta kuin riskitekijöitä.. joten ei kai poikkeais sit enää paljoa riskimmäksi... ehkä... Mutta ollaan valmistauduttu ottamaan se riski ja kyllä me oltais ansaittukin vaikka useempi kerralla näiden menetysten rinnalla...Mutta jos nyt edes yhden ikinä koskaan saisi... Me ollaan yritetty nyt 1,5 vuotta ja en kyllä koskaan uskonut että tämä voi viedä näin kaaaauuuuuaaaan! Siis olin jo ajatellut, että jos puoli vuotta yrittää, niin tässä vaiheessa ois vähintäänkin jo päässy synnäriltä pois, mutta ei niin ei...
Helene: Kiitos ja kumarrus, että jaksat ruveta palstan hoitajaksi.
KP:t voi minunkin puolesta jokainen laittaa viestinsä loppuun... Kesällä vähemmän tulee istuttua täällä koneen äärellä, kun tuo ilma on niin kiva ulkona...
Nippe KP 4/27 (taitaa clomien kans olla aina 27, muutoin vaihtelee kovasti)
täälläkin käydä,ehditte tulla kamuiksi tän lyhyen yhteisen ajan kautta,joten jään kurkkimaan miten kelläkin menee.
Minusta tuli aamusella nelinkertainen mummo,kun mun kissani sai vauvat.Voi arvatkaa mikä ihana näky kun löysin äitikissan onnellisena eteisen hyllykopasta vauvojensa kanssa!Miten ihanan näköistä on kun se hoitaa pentuja ja ne on tissillä änkemässä itseään.
Kumpa se olis ihmisilläkin yhtä helppoa!!!
Mut kirjoitinko teille mun tehoreseptin,jolla uskon olleen paljon merkitystä raskautumisessa?
2x vyöhyketerapiaa ennen ovista-eka on puhdistava ja toinen stimuloiva.Sitten samaan aikaan aloin käyttää Noni-juomaa ja Elixir-antioksidantti juomaa,myös jättihelokkeja olen vetänyt useemman kuukauden.
Eli toinen kuukausi tällä reseptillä näytti tuovan tänne vahvan plussan.Toivon että myös pysyvän.
Teille kaikille paljon positiivista mieltä ,valoa ja rakkautta!
Nippe, en minäkään ois ikinä uskonu et lapsen saaminen kestää näin kauan. Jos ois tän tienny, niin ei ois käyttäny ehkäisyä ollenkaan suhteen alusta lähtien. Tää on ihan hurjaa touhua. Kyllä epätoivo on välillä uskomattoman syvä, mut täytyy vaan jaksaa toivoa.
Malica, voi onnea pikkuisten kissavauvojen johdosta. Kisut on ihania!!:) Mitä toi Noni-juoma oikein on? ja mistä noita Noni ja Elixir-antioksidanttijuomaa oikein löytyy? Ja sit täytyis löytää joku hyvä vyöhyketerapeutti.. Täytyy kattoo jos sun reseptiä vaikka kokeilis :) Tässä vaiheessa on valmis kokeilemaan ihan mitä vaan.. Ai miten niin epätoivoinen :P
Ihana keli tuolla ulkona, kohta nahka jo käryää :)
Plussatuulia ja aurinkoa kaikille!
Pupuliini kp 13/25-30
mut saa kiinni mun työpostista kristal . valo gmail. com ja välit sun muut pois.
En viitsi täällä mainostaa kun en tiedä onko luvallista.
KIva kun laitoit s-postin. Kiva kuulla ja kysellä kuulumisia :)
Malica: Ai miten niin sinkuksi? Siis vaan juhannukseksi vai ihan kokonaan?!?