Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmenon jälkeen: KESÄKUU 2011

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hcg oli yli 2000 ja maanantain labrat ovat kuulemma turhat. :) Tiistaina ultrataan ja katsotaan mitä siellä näkyy... iiik! :)

Vierailija
82/117 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee kyl noi kiukut raskauduttuakin.

Nöpönäiti,hurrjasti onnee ja ihanaa ku pääset ultraan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis ovikset ohi ja nyt alkaa piinailut!

Voi miten mä toivon, että NYT ja sit toisaalta taas iskee hirmu paniikki! APUA

Kävin yksityisellä gynelläkin vilauttamassa paikkoja kun kremppaa ja tuhrua ja niitä plussia on ollut tässä kaikissa kierroissa. Sain primolutit nyt 15-25 kiertopäiville tukemaan mahdollisesti lakanutta raskautta tai ainakin pitämään seuraavan kierron tuhruja poissa ja ko lääkkeen pitäs vähän hillitä endoakin.

Vierailija
84/117 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuliini 2/25-30

Anir 23/28-30

Helene 21/24-29

Nippe 20/24-35

herpertti 16/26-30

Vierailija
85/117 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpönäiti: Onnea hurjasti ja tällä kertaa sitten maalin asti! Minä olen jo etukäteen tilannut lähetteen verikokeisiin, joka on voimassa kesän, että jos raskaudun, voin heti mennä sinne soittelematta neuvolaan, jotta mahdollinen kolmas peräkkäinen keskenmeno ei sitten jää sieltä lääkärin kirjoista ja kansista pois. Se kai kertoo enemmän juuri tuosta hormooni tasosta, kuin pissanäyte...

Pupuliini: Pahoittelut menkoista!

Ihmeen nopeesti on tää ensimmäinen piinaviikko mennyt, siis oikeestaan ei piinaviikoksi tarvitse kutsua, kun ei ole tullut juurikaan ajateltua edes onnistumisen mahdollisuutta... Enemmänkin olen sitä seuraavaa kiertoa "suunnitellut". Eli kävin jo ostamassa clomeja lisää, koska viikon kuluttua menkkojen pitäisi alkaa ja eiköhän ne sieltä tule kuitenkin ;) Arvelin kokeilla niitä clomeja tupla-annoksella, jos ei kerran nyt sillä yhdellä tabletilla mihinkään tulokseen päästä. Aamulla kyselinkin jo mieheltä, että näin jo sieluni silmissä että synnäriltä lähdetään takapenkki täynnä vauvan istuimia... tais mieskin vähä jo ruveta asiaa jännittämään ;) No ei kait siinä suuria riskejä ole, siis jos ajatellaan, että onnistuis hedelmöittymään useampi munasolu ja sit pitäs olla huima tuuri, jotta ne edes tarttuis kaikki kiinni ja toisaalta kesken menee osa kuitenkin, joten ehkä ajatus on, että jos edes yksi sitten selviäis hengissä ja jos selviäis useampi, niin ei se maailma siihen kaatuisi... Jotenkin on niin sellainen avuton olo, että pakko jotain kokeilla, kun ei lääkäreitä kiinnosta auttaa meitä asiassa...

86/117 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellyt eilisillasta asti kun alkoi ovislimojen kaltaista olla ja hiukan kivistelee alavatsaakin, mutta miten kummassa olisi ovis vasta nyt kp.21??!! Mulla ei koskaan ole heittänyt kp:t yli 29.. No, pupuiltava varmuudeksi tänäänkin silti. NÖPÖNÄITI, ihanaa että turvalliset luvut hcg:ssä!!

Jää nyt sitten nähtäväksi miten tämän kierron kanssa menee, ihan sydän hakkaa ajatuksesta JOS onkin ovis näin myöhässä, KÄÄKS!! Viime yönä näin jälleen vauvaunen, aika merkillisen sellaisen. En tiennyt olleeni raskaana ja yhtäkkiä hirveästi vettä valui jalkojen välistä ja ulos tuli syöksymällä sikiöpussin sisällä oleva vauva. Se ilmeni tyttövauvaksi jonka mitoiksi merkittiin johonkin paperille 4120g ja 52cm. Sitten näin lattialla KOHDUN joka oli tikattu kolmella huolimattomalla tipkillä kiinni. Joku sanoi että valitettavasti et saa enempää sitten lapsia kun oli niin raju syöksysynnytys että kohtukin lensi ulos. No, näin jälkikäteen naurattaa tuo uni, mutta itse unessa ei ollut hauskaa. Mutta rakastuin heti vauvaan vaikka en tiennyt olleeni edes raskaana:) Hassuja unia heittää vauvakuumeiselle:)

Vierailija
87/117 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Täällä ilmottaudun joukkoon. Hienoa, että löysin "kanssasisaria". Koin keskenmenon viimekuun alussa (5/11). Keskenmeno alkoi pienellä vuodolla ja pienellä kipuilulla ja heti oli sellainen olo, että kesken menee... Kolmantena vuotopäivänä kävin neuvolassa, jossa todettiin, että sydänääniä ei enää löydy (vko11 menossa) alkion kehitys oli pysähtynyt n. vko8. Neuvolassa käynnin jälkeen vuoto yltyi ja alkio tuli ulos. Kaavintaa eikä lääkkeitä tarvittu ja viime viikolla hcg-arvo oli alle 1.

Nyt on menossa ekat menkat keskenmenon jälkeen. Vuoto alkoi perjantaina ja nyt odottelen milloin tämä loppuis niin sitten voisi rueta bongailemaan ovista. Mulla on kierrot ollu ihan sekasi synnyksen jälkeen ja imetyksen aikana eli pitää olla "silmä tarkkana". Käytössä mulla on Donnatest niin saa testailla millon haluaa. Esikoinen syntyi 4/10 ja nyt olisi todella toiveissa hänelle sisarus.

Paljon onnea jo tässä poppoossa uudelleen raskautuneille ja paljon tarrasukkia matkaan!

t:nyssykkä

Vierailija
88/117 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinun ei tartte kauan kökkiä tässä pinossa, vaikka tämä huippu pino onkin :)

Minulla on lähes samanlainen km-kokemus kuin sinulla, siitä on kohta jo vuosi aikaa. Enkä raskaana ole vieläkään, alan epäillä, että meidän lapset on tässä :(

Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi jussin aikoihin. Toisaalta tekisi mieli testata varmuuden varalle, että voi sitten juhannussiideriä maistella hyvillä mielin, mutta kun ei ole mitään raskausoireita, niin mitäpä tuota suotta raskaustestiä ostamaan. Jos mulla olisi testi varastossa, testaisin kyllä, mutta eipä ole...

Tulihan mieleen, kun juhannussuunnitelmia tehtiin, että vuosi sitten kuvittelin olevani onnellisesti raskaana, mutta jussin aikaanhan meidän pieni oli jo kuollut enkä minä aavistanut mitään :(

Vierailija
89/117 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MALICA, hirmuiset onnittelut Plussasta! Ihanaa :)

ANIRille jaksuja. Mulla myos 2 keskenmenoista on ollut juurikin juhannuksena :/

ja kaikille uusille pahoittelut pinoon joutumisesta. Toivottavasti pian tärppää kaikilla ja kaikki sujuisi loppuun asti.

Käyn aina lukemassa täällä välillä kuulumisia.

Oma odotus on edennyt nyt vkolle 23+0, rakenneultrasssa kaikki vaikutti hyvälle. Sukupuoli on mysteeri :)

Nyt on oikeesti alkanut ajatella että vihdoinkin on vauva tulossa syliin asti, mutta eihän tietysti mikään ole ikinä varmaa. paljon pettymyksiä ja vaikeita juttuja sitä edelsikin..

Voimia kaikille, pidän kaikille peukkuja ja iloitsen jokaisesta plussasta joita tänne pinoon tulee.

T.MiRaBel

Vierailija
90/117 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuliini 4/25-30

Anir 25/28-30

Helene 23/24-29

Nippe 22/24-35 (tää kierto lienee 26-28)

herpertti 18/26-30

91/117 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysteeriksi menee tämä kierto kyllä, ei ollut ovista edelleenkään eli se teoria voidaan jättää pois tyystin. Nyt on kaksi päivää viillellyt alavatsaa, kuin puukolla vedettäisi läpi kohdun aina välillä ja munasarjoissakin tuntunut syvä jomotus välillä. Lienee vasta elpymässä siis noiden värkkien toiminta. Kunpa ei viivästyisi kovin menkkojen alku kuitenkaan. Oudoksi veti elimistön toiminnan sitten keskenmenosta. Aikaisemmissa km:ssa kun on melko täsmällisesti alkanut heti toimia kierrot ilman tällaisia kommervenkkejä. HÖH. No, ei auta kuin tähyillä uuteen kiertoon, milloin lienee sitten alkaa, toivottavasti pian.

MIRABEL, ihanaa että tulit tervehtimään tänne haaveilupinoon:) Minullakin olisi eilen ollut rv.24 täynnä:/

Vierailija
92/117 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uusi, normaali alkanut raskaus. Vastasi viikkoa 5+0. Toivotaan että tämä pysyy nyt matkassa... :)

Vierailija
93/117 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti tätä nettitikkua, aamulla kirjoitin pitkät vuodatukset ja sit kun rupeet sitä lähettämään, niin yhteys on katkennu ja teksti katoaa taivaan tuuliin. Aina aamuisin sama homma. Ja aamuvirkkuna kun niin mielellään aina töiden alkamista odotellessa kirjoittelisin kuulumiset, kun ei oo oikein muutakaan millä aikaa "tappaa" aamuisin.

Nöpönäiti: Onnea tähän raskauteen!

Mirabel: Kiva kun käyt kurkkimassa ja kertomassa mitä kuuluu. Toivottavasti pystyt niin monen km jälkeen nauttimaan vihdoinkin raskaudesta ja kasvavasta masusta.

Täällä nämä piinaviikot ovat kuluneet hujauksessa, mitä ei aiemmin ole päässyt käymään. Eli vielä pitäs malttaa viikonloppuun asti odotella, ennen kuin menkat alkavat tai alkaisi testata sitä toista mahdollisuutta. No tuntemuksia ei ole edelleenkään suuntaan eikä toiseen... Teksi niin mieli testata jo ennen juhannusta, että voiko nauttia sidukkaa vai ei...

Vierailija
94/117 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nöpönäiti raskaudesta!

Ja olipa kiva MiRaBel kuulla sinusta. Ihanaa että raskautesi on edennyt jo noin pitkälle.

Täälläkin alkaa piinaviikot olla lopuillaan. OIreita ei ole suuntaan eikä toiseen, menkkoja odottelen, ja niitä alkutuhruja ihan lähipäivinä.

Minä en oikein edes usko, että meille sitä kolmosta suodaan, mietin, että laitattaisko syksyllä kierukan vai antaisko ukolle luvan hakeutua vasektomiaan. Eihän tämmöstä toivomista ja pettymistä jaksa kukaan vuosikausia.

95/117 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaisin on elimistö yhä, menkat hyppäsivät aivan yhtäkkiä eilen kimppuun. Elikäs lyhyenlyhyt kierto vaikka veikkasin superpitkää. Hyvä näin, josko tästä lähtisi normaalikierrot käyntiin vihdoin. Ovista voi sitten odotella jo kahden viikon päähän:)

96/117 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuliini 5/25-30

Anir 26/28-30

Helene 2/24-29

Nippe 23/24-35 (tää kierto lienee 26-28)

herpertti 19/26-30

Vierailija
97/117 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat veriviirut vessapaperissa bongattu, joten sieltä se täti kurvaa lähipäivinä :(

No, jonkun kai se on pidettävä tätäkin pinoa pystyssä, ja saa ainakin ottaa rauhassa juhannussiiderit, ei tartte selitellä kellekään miksi en juo mitään.

Mutta kyllä silti ottaa päähän...

Anir kp 27/28-30

Vierailija
98/117 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpönäiti, Hieno juttu, ihana kuulla. Onnea vielä! :)

Helene, aikamoisia unia sulla :D

Nyssykkä, tervetuloa mukaan.

Anir, pahoittelut. Mulle tuli kans menkkojen alettua fiilis, et no, sitpähän saa ottaa kuohuvaa juhannuksena. Laiha lohtuhan se on, mut... Ja mä pidän ainakin sun kans tätä pinoa pystyssä. Ei toivoakaan et täällä tapahtuis jotain.

Mirabel, ihanaa kuulla et sulla menny kaikki hyvin ja sä oot jo noin pitkällä :) Onnea loppuodotukseen!

Täällä odotetaan viikon päästä olevaa ovista. Tosin nyt fiilis, et miksi edes vaivautua, kun lopputuloksen tietää!No onneksi seuraavien menkkojen jälkeen saan sit alottaa clomit. Toivottavasti niistä olis hyötyä.

Vielä viimeinen yövuoro ennen juhannnusta ja LOMAA!! :)

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE ja toivotaan et juhannuksen "taika" yltää meihin kaikkiin! :)

Vierailija
99/117 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta kaikille.

Anir: Minäkin edellisessä tuulimunaraskaudessa olin aivan varma parista viirusta, että nyt se täti kurvaa paikalle, mutta sitä tuhrua kesti about 4 päivää ja sitten plussasinkin... Vaikka aina ennen tuhrut oli merkannut menkkoja. Joten älä vielä toivoa menetä :) Mutta jos saatu juhannuksena "riesaksi" menkat, niin täällä toinen kohtalotoveri, joka odottaa menkkoja alkavaksi su-ma tienoilla, ellei jopa aiemmin. En tunne enää omaa kroppaani.

Mulla on nyt näiden clomien tai kaavintojen jälkeen (en tiedä kummasta johtuu) aina vähän ennen menkkoja ollut kiristävää tunnetta venytellessä tuolla alavatsassa/kohdun seutuvilla. Eli vähän samaa tuntemusta kuin ekassa km raskaudessa repäisykipujen tyyppistä. Mutta ei kuitenkaan sitä repäisyyn asti menevää tunnetta.. En tiedä mistä tää sit johtuu...

Mutta hyvää juhannusta kaikille!

Vierailija
100/117 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä juhannuslahja ,mut äläs vielä masennu,voihan se viellä muutakin olla.

Mä ostin tänään viikkonäyttösen testin.Ai miksi.no kun tuntuu ettei tää homma nyt oikeen mene oikeen,tuntuu ettei oo oikee mitää oireita.parina päivänä väsytti,sit se huono olo on niin niin heikkoo,et miettii vaan..Mitään vuotoo ei oo mut ei vaan nyt jaksa uskoo ja luottaa.

Kaiken kukkuraksi onnistuin sitten hankkimaan itteni sinkuksi jälleen :S Joo aikamoista.No eipä mittään,kyllähän nää asiat taas joskus selkenee.

Mukavaa jussia kaikille.Me ollaan kotona,pidetään varmaan sadetta täällä ja tylsistytään kuoliaiksi.Toivottavasti edes mun vanhemmat jaksais tulla käymään.