Uskaltaako sairaanhoitajalle kertoa luuloista
Miten on jos kerron miten minua vainotaan ja salakuunnellaan? Joudunko osastolle?
Kommentit (14)
Ei hoitajalle mitään kerrota, lääkärille nuo asiat kuuluvat.
Voi olla että joku mielisairaus diagnoosi tulee. Tosiaan kannattaa selvittää onko näissä asioissa perää. Jos vaan luulet asioita niin hyvä se on hoitoa saada.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että joku mielisairaus diagnoosi tulee. Tosiaan kannattaa selvittää onko näissä asioissa perää. Jos vaan luulet asioita niin hyvä se on hoitoa saada.
Minulla on diagnoosina psykoottinen masennus.
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kettumainen tauti niin sinulle kuin lähipiirillesi, ellei sitten jälkimmäinen ole jo kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kettumainen tauti niin sinulle kuin lähipiirillesi, ellei sitten jälkimmäinen ole jo kadonnut.
Joo ovat kadonneet. Kuolleet ihan luonollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne osastolle joudu, eikä edes pääse vaikka haluaisi. Kannattaa kertoa.
Olin elokuun kokonaan ja syyskuun alun psyk. osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista siellä oli?
Veljeni meni kertomaan. Kuukausi siitä niin poliisi oli käynyt hakemassa hänellä olleet suvun perinteikkäät metsästysaseet haltuunsa. Hänen ajokorttiluokkansa tiputettiin pelkkään B-luokkaan, kysymättä mitään. Aika tk:n lääkärille tuli ja meni, hän ei mennyt sinne, oli masentunut tuosta ase-takavarikosta, poliisi oli tullut sisään huoneistoon kiinteistöhuollon avatessa oven.
Veli oli tse nukkumassa ja heräsi siihen kun luotiliivein varustettu poliisi töni hereille, hänen omasta asunnosta. No suuttui hän siitä, lopulta pääsi putkaan, kuulema kovakouraisen käsittelyn jälkeen. Poliisi oli kuulema nuuskinut hänen asunnon perin pohjin, kaapit, laatikot, kaikki oli myllätty.
Ei kannata kertoa hoitsuille, putoat nimeltä mainitsemattoman kastijärjestelmämme pohjalle...
Kannattaa kertoa, etenkin kun sulla on mitä ilmeisimmin sairaudentuntoa vielä jäljellä kun täällä kyselet. Voivat korjata lääkkeitä.
T: toinen psykoottinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko osastohoidosta sinulle apua?
Kun sinulla kuitenkin on hoitokontakti, niin kannattaa kyllä kertoa noista ajatuksistasi avoimesti. Eihän se hoito muuten oikein voi toimia. Ja jos sinulla on ideoita, mikä sinua voisi auttaa ja minkä olet kokenut auttavan ennen, niin kerro tietysti siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista siellä oli?
Ihan ok. Pituus vaan yllätti kauan olin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni meni kertomaan. Kuukausi siitä niin poliisi oli käynyt hakemassa hänellä olleet suvun perinteikkäät metsästysaseet haltuunsa. Hänen ajokorttiluokkansa tiputettiin pelkkään B-luokkaan, kysymättä mitään. Aika tk:n lääkärille tuli ja meni, hän ei mennyt sinne, oli masentunut tuosta ase-takavarikosta, poliisi oli tullut sisään huoneistoon kiinteistöhuollon avatessa oven.
Veli oli tse nukkumassa ja heräsi siihen kun luotiliivein varustettu poliisi töni hereille, hänen omasta asunnosta. No suuttui hän siitä, lopulta pääsi putkaan, kuulema kovakouraisen käsittelyn jälkeen. Poliisi oli kuulema nuuskinut hänen asunnon perin pohjin, kaapit, laatikot, kaikki oli myllätty.
Ei kannata kertoa hoitsuille, putoat nimeltä mainitsemattoman kastijärjestelmämme pohjalle...
Aseluvan haltija tietää aseluvan edellytykset. Ei ole olemassa kastijärjestelmää. Ammattikortin haltija tietää ammattikortin edellytykset. Ei ole olemassa mitään kastijärjestelmää.
Jos on luuloja ja harhoja. Niiden hoitamatta jättäminen on pahempi, kuin jotkin luvat.
Jokainen hoitamaton psykoosi vahingoittaa aivoja lisää. Eli kerro ihmeessä. Itse olen kertonut enkä joutunut/päässyt osastolle vaan sain lisälääkityksen joka auttoi pahimman yli.