Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on arfikkalaisen exän kanssa kaksi lasta. Muutama asia yhä kummastuttaa:

Vierailija
31.05.2011 |

Miten hän voi tehdä kaiken väärin.

Jos hän ehtii tapaamaan lapsiamme usein, hän on luuseri, koska ei käy töissä. Jos taas joskus hänen tapaamisvuorollaan on saanut töitä, niin sekin on väärin, koska ei välitä lapsistaan.

Jos hän puhuu lapsilleen omaa äidinkieltään, on se huono asia, koska ei kotiudu. Jos taas puhuu lapsille suomea, niin ei pidä lastemme kulttuuriperinnöstä huolta.

Jos ei ole jonain vuonna vienyt lapsiamme kotimaahansa vierailulle, ei huolehdi lastemme sukulaissuhteista. Jos taas vie heidät tapaamaan sukulaisiaan, on hän kidnappaamassa lapsensa.

Jos on puistossa lapsiemme kanssa päivällä, on lusmu, koska ei käy töissä, ja illalla yötöihin mennessään ja ollessaan saa kuulla, että vie suomalaiselta työpaikan.

Jos pukeutuu kotivaatteisiin esim roskia viedessään, niin on alkoholisti. Jos taas pukeutuu siististi esim pukuun, niin sossu kustantaa uudet vaatteet mamuille...

Kun olimme vielä yhdessä ja naimisissa, niin hänen laittaessaan ruokaa, hän laiskotteli, koska ei tehnyt ns miesten töitä. Kun taas oli minun vuoroni laittaa sapuska, niin hän piti minua nyrkin ja hellan välissä.

Kun olimme yhdessä, vei hän suomalaisten miesten naiset, nyt kun hänellä on aasialaistaustainen avopuoliso, ei välitä sen vertaa kotoutua, että hankkisi suomalaisen vaimon.

Kun hän nuorempana teki vain siivoustöitä ja vastaavia, ei hänellä ole viitseliäisyyttä opiskella. Kun nyt on akateeminen, niin sekään ei ole hyvä.

kun opiskeli, eikä pystynyt maksamaan koko elareita, niin laiskotteli eikä kantanut vastuutaan. Kun nyt maksaa reilusti ylimääräistä, niin hemmotelee? lapsiaan.

Kun erosimme, niin kukaanhan ei usko, että minun se suurin syy on. Ihonvärinsä vuoksi on hän se ainoa oikea pettäjä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvitse olla afrikkalainenkaan nmies, samat asiat sitä saa kohdata vaikka olisi mistä maanosasta se mies.

Ja tämä ei ole mitään luulottelua, mulle on tultu päin näköä sanomaan, että miehesi on lusmu, kun olen yksin lasten kanssa liikenteessä. Ei ole kuvayhteyttä duuniin, jossa ukko paiskii suurimman osan ajastaan.

No, mutta näillä mennään. Onneksi lähipiiri on viisaampaa.

Vierailija
42/48 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole hyvä kun on akateeminen? Siis tuosta jäi perustelu pois. Miten se on ilmennyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo positiiviset kohdat on pelkkää sepitettä. Että oikein akateeminen afro. Buuaahaha

saattaisit ihan pelästyä, kuinka paljon niissä on "afroja"!

Vierailija
44/48 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvitse olla afrikkalainenkaan nmies, samat asiat sitä saa kohdata vaikka olisi mistä maanosasta se mies.

Ja tämä ei ole mitään luulottelua, mulle on tultu päin näköä sanomaan, että miehesi on lusmu, kun olen yksin lasten kanssa liikenteessä. Ei ole kuvayhteyttä duuniin, jossa ukko paiskii suurimman osan ajastaan.

No, mutta näillä mennään. Onneksi lähipiiri on viisaampaa.

liittyen Maailma Kylässä-tapahtumaan, jossa todettiin, että suomi-ulkkispariskunnat pitäisi kävellä käsikädessä teiniensä kanssa todistaakseen, että ovat vielä yhdessä monen vuoden jälkeen! XD

Vierailija
45/48 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule suuri osa mustista on niin jenkkiläistä että! Älä vaan sekoita heitä varattomiin ja kouluakäymättömiin. Mutta heistäkään en sanoisi noin voimakkaasti!Itsekin oikein hämmästyin siellä ollessani!

Täällä Suomessa ollessani olen kuullut näitten mustien työpaikkavarkauksista vain ja ainoastaan kaupungin vuokrataloissa asuvilta! Minulla asuu siellä ystävä ja pääsen seuraamaan monen suuren vuokratalon elämää siinä pihapiirissä! Se on kuin monikulttuurinen leffa ja niin äärettömän mielenkiintoinen:)

Pahimpia ovat nämä suomalaiset alkoholistit. Miten ihmeessä tämä pieni ja sitkeä kansa on synnyttänyt tuollaisen määrän yhteiskunnan elättejä/rasisteja??

Vierailija
46/48 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista kauhistuttaa työttömät ja alkoholistit, mutta Suomessa ei pahimmassakaan slummissa (joita ei edes ole) ole sellaista kuin Afrikassa jossa saniteettitiloja ei ole vaan tarpeet tehdään rannalle tai mihin vaan, viemärit ovat avoimia ojia tien vieressä ja kodeistaan siepatut tai muuten vaan poisannetut lapsisotilaat partioivat pöpelikössä maissa joissa on sisällissota. Orpolapset haistelevat liimaa kadulla. Tauteja ja kurjuutta jne. jne.

Voisiko kuvitella tuollaista vaikkapa Helsingin Vuosaareen? Mikä suomalaisesta saattaa tuntua kauhealta olisi paikoin suurta luksusta.

Vähemmistöjäkin on erilaisia ja toisen Kanadassa tehdyn tutkimuksen mukaan aasialaisia poliisi pysäytti jopa vähemmän kuin valkoisia:

Accusations of racial profiling of visible minorities who accuse police of targeting them due to their ethnic background is a growing concern in Canada. In 2005, the Kingston Police Service released the first study ever in Canada which pertains to racial profiling. The study focused on in the city of Kingston, a small city where most of the inhabitants are white. The study showed that black skinned people were 3.7 times more likely to be pulled over by police than white skinned people, while Asian people were less likely to be pulled over than whites or blacks.

Tuokin perustuu ennakkoluuloihin jotka tulevat kokemuksista ihan elävässä elämässä. Aasialaisilla (pohjoisasialaisilla varsinkin) on selvä aliedustus vankiloissa ja yliedustus yliopistoissa ja tämä sitten heijastuu siihen miten heitä arvioidaan yhteiskunnassa yleensä. Kyse ei ole pelkästään vähemmistönä olemisesta, niin kuin tuosta näkyy. Amerikassa on kolme suurta vähemmistöä mutta ongelmat keskittyvät yhteen tiettyyn ryhmään.

Täällä Suomessa ollessani olen kuullut näitten mustien työpaikkavarkauksista vain ja ainoastaan kaupungin vuokrataloissa asuvilta! Minulla asuu siellä ystävä ja pääsen seuraamaan monen suuren vuokratalon elämää siinä pihapiirissä! Se on kuin monikulttuurinen leffa ja niin äärettömän mielenkiintoinen:)

Pahimpia ovat nämä suomalaiset alkoholistit. Miten ihmeessä tämä pieni ja sitkeä kansa on synnyttänyt tuollaisen määrän yhteiskunnan elättejä/rasisteja??

Vierailija
47/48 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ihmisiäkin. Saman kirjoituksen voisi kirjoittaa kenestä tahansa supertavallisesta suomalaismiehestä. Miksi ulkomaalaiset ja heidän puolisot aina vetää rasisti kortin esiin, jos heitä arvostellaan jostain tekemästään? Vain se, että ihonväri on tummempi kuin paljasjalkaisilla suomalaisilla ei oikeuta siihen, että ihmiset ei arvostele mistään. Suomalaisethan on naapurikateudessaan mestareita arvostelemaan muiden tekemisiä oli ihon väri valkoinen, musta tai vihreä.

Vierailija
48/48 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tänään mustan nuoren miehen, jonka t-paidan selässä luki näin: Dream about me later!...mitähän se tarkoitti? Siis ymmärrän kyllä mitä on suomeksi, mutta mikä pointti?

että sinä unelmoit hänestä jälkeenpäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi