G: Kuinka monelle miehelle olet sanonut tosissasi "minä rakastan sinua"?
Kommentit (42)
Ensimmäinen poikaystävä 17-vuotiaana ja nyxä.
Olen vastannut rakastavani myös, mutta en oikeasti tunne intohimoista rakkautta. Järkiavioliitto siis.
Yhdelle niin että tarkoitin sitä todella.
Useammalle niin että sillä ei ollut mitään merkitystä.
Ainakin viidelle ja stiten tietysti pojalleni, ja varmaan pitäis sanoo veljelle ja isälle.
No ihan varma en ole, sanoinko yhdelle noista videstä, nuoruuden rakkaudelle, mutta voi helvetti, etä rakastin!
Olenko sitten säälittävä ja ailahteleva, jos olen noin montaa palavasti rakastanut ja ikä vasta 40. Varmaan vielä muutamaa ehdin, uskoisin.
ku hetimiten tulee mieleen jo ainaki viistoista niin kai niitä tuplasti on oikeesti. Mä nyt vaan oon semmonen että rakastan ihmisiä.
Tänäänkin mä pussasin yhtä kehitysvammaista miestä, en tosin suulle. Sille en oo sanonu että rakastan sitä, mutta kyllä mä rakastan. Ja se on "vaan mun työni"
Ehkä mä oon sit jotenki leväperäne :D Ku on mulla aviomieskin, jota mä rakastan hullusti. Ja ihan ikiomia poikia, ja veljiä, ja miehen veljiä ja sen siskonmiehiä ja appi ja iskä. Ja sit tiettyne poikaystävät (ex) etc...
vain tosissani. Parille muulle sitten ei-niin-tosissaan.
Kaipa sana merkitsee minulle niin paljon, että se todella vaatio paljon että sanon ääneen. Ja niin, olin lapsen isän kanssa liki 10v ja nykyinen miesystävä kohta 7. vuotta. Ehkä oikeasti rakastan vain lastani. Ihmisiä joiden pyyteettömyydestä voin olla 100% varma. Olen epävarma ja epäilen kaikkea.
Minulle on kaksi miestä sanonut rakastavansa minua, nuoruuden poikaystäväni sekä nykyinen mieheni (yhdessä yli 25 vuotta), mutta en ole kyennyt vastaamaan mitään.
Ensimmäiselle avomiehelleni, ja nykyiselle aviomiehelleni.
Tosin pakko tunnustaa, että äärimmäisen harvoin sanon miehelleni rakastavani häntä, en tiedä miksi se on niin vaikeaa. Varmasti osittain siksi, että mies on vuosien aikana sanonut minulle niin monta kertaa niin rumasti, etten enää tiedä voinko rakastaa niinkuin haluaisin.
Mies kyllä sanoo päivittäin rakastavansa, ja välillä pakotan itseni sanomaan, "minäkin sinua", mutta en kyllä käytännössä koskaan sano ensin "minä rakastan sinua". :(
Entiselle avomiehelleni, ensi rakkaudelle, sanoin kyllä usein, ja oli helppo sanoa..
kolmannen kanssa olen nyt ollut 10v suhteessa.
Tunne oli kuitenkin täysin erilainen kummallakin kerralla.
Yhdelle vain ja ainoastaa, ja toivottavasti muille ei tarvi sanoo:)
En yhdellekään.
Olenko outo? Olen menossa syksyllä naimisiinkin ja lapsiakin on. 6 vuotta ollaan yhdessä oltu. Vastannut olen kyllä että niin minäkin sinua, mutta koskaan en vain ole sitä itse sanonut. Miehenikin on tämän huomannut. Rakastan kyllä häntä.
Tiedostin sen kyllä itsekin jo ennen kun mieheni asiasta mainitsi erään riidan yhteydessä.
Mikä minussa on vialla?
sanonut yhdelle eli aviomiehelleni
Jos oma isä lasketaan mukaan, niin kolmelle. :)
Nuoruuden poikaystävälle ja nykyiselle miehelleni.
Ensimmäiselle poikaystävälleni, toiselle hyvin pitkäaikaiselle poika/miesystävälle ja nykyiselle aviomiehelleni.
Valitettavasti tuli ero 20 vuotta sitten. Yhä rakastan, yhä ajattelen joka päivä.
Traagista.