Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka monelle miehelle olet sanonut tosissasi "minä rakastan sinua"?

Vierailija
31.05.2011 |

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuli ero 20 vuotta sitten. Yhä rakastan, yhä ajattelen joka päivä.

Traagista.

Vierailija
22/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikaystävä 17-vuotiaana ja nyxä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut rakastavani myös, mutta en oikeasti tunne intohimoista rakkautta. Järkiavioliitto siis.

Vierailija
24/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle niin että tarkoitin sitä todella.

Useammalle niin että sillä ei ollut mitään merkitystä.

Vierailija
25/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin viidelle ja stiten tietysti pojalleni, ja varmaan pitäis sanoo veljelle ja isälle.

No ihan varma en ole, sanoinko yhdelle noista videstä, nuoruuden rakkaudelle, mutta voi helvetti, etä rakastin!

Olenko sitten säälittävä ja ailahteleva, jos olen noin montaa palavasti rakastanut ja ikä vasta 40. Varmaan vielä muutamaa ehdin, uskoisin.

Vierailija
26/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku hetimiten tulee mieleen jo ainaki viistoista niin kai niitä tuplasti on oikeesti. Mä nyt vaan oon semmonen että rakastan ihmisiä.

Tänäänkin mä pussasin yhtä kehitysvammaista miestä, en tosin suulle. Sille en oo sanonu että rakastan sitä, mutta kyllä mä rakastan. Ja se on "vaan mun työni"

Ehkä mä oon sit jotenki leväperäne :D Ku on mulla aviomieskin, jota mä rakastan hullusti. Ja ihan ikiomia poikia, ja veljiä, ja miehen veljiä ja sen siskonmiehiä ja appi ja iskä. Ja sit tiettyne poikaystävät (ex) etc...

Vierailija
27/42 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v

22v

25v

29v

Nyt 38v

Vierailija
28/42 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä elän rakkaudesta.. yli 40v.

Vierailija
29/42 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tosissani. Parille muulle sitten ei-niin-tosissaan.

Vierailija
30/42 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sana merkitsee minulle niin paljon, että se todella vaatio paljon että sanon ääneen. Ja niin, olin lapsen isän kanssa liki 10v ja nykyinen miesystävä kohta 7. vuotta. Ehkä oikeasti rakastan vain lastani. Ihmisiä joiden pyyteettömyydestä voin olla 100% varma. Olen epävarma ja epäilen kaikkea.

Vierailija
31/42 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kaksi miestä sanonut rakastavansa minua, nuoruuden poikaystäväni sekä nykyinen mieheni (yhdessä yli 25 vuotta), mutta en ole kyennyt vastaamaan mitään.

Vierailija
32/42 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiselle avomiehelleni, ja nykyiselle aviomiehelleni.

Tosin pakko tunnustaa, että äärimmäisen harvoin sanon miehelleni rakastavani häntä, en tiedä miksi se on niin vaikeaa. Varmasti osittain siksi, että mies on vuosien aikana sanonut minulle niin monta kertaa niin rumasti, etten enää tiedä voinko rakastaa niinkuin haluaisin.

Mies kyllä sanoo päivittäin rakastavansa, ja välillä pakotan itseni sanomaan, "minäkin sinua", mutta en kyllä käytännössä koskaan sano ensin "minä rakastan sinua". :(

Entiselle avomiehelleni, ensi rakkaudelle, sanoin kyllä usein, ja oli helppo sanoa..

Vierailija
33/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannen kanssa olen nyt ollut 10v suhteessa.

Vierailija
34/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne oli kuitenkin täysin erilainen kummallakin kerralla.

Vierailija
35/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle vain ja ainoastaa, ja toivottavasti muille ei tarvi sanoo:)

Vierailija
36/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdellekään.

Olenko outo? Olen menossa syksyllä naimisiinkin ja lapsiakin on. 6 vuotta ollaan yhdessä oltu. Vastannut olen kyllä että niin minäkin sinua, mutta koskaan en vain ole sitä itse sanonut. Miehenikin on tämän huomannut. Rakastan kyllä häntä.

Tiedostin sen kyllä itsekin jo ennen kun mieheni asiasta mainitsi erään riidan yhteydessä.

Mikä minussa on vialla?

Vierailija
37/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut yhdelle eli aviomiehelleni

Vierailija
38/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma isä lasketaan mukaan, niin kolmelle. :)

Vierailija
39/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden poikaystävälle ja nykyiselle miehelleni.

Vierailija
40/42 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiselle poikaystävälleni, toiselle hyvin pitkäaikaiselle poika/miesystävälle ja nykyiselle aviomiehelleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme