Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän käynnistää synnytystä :) Kaikki vinkit kehiin!!!

Vierailija
31.05.2011 |

Kiitos!

La meni jo enkä jaksa enää, haluaisin vauvan syliini.

Yritin sitä nännihierontaa. Hieroin nännejä 3 min ja sitten tuli kauhea vessahätä ja oli pakko mennä isolle hädälle. Meinaako tämä jotain, oliko hieronta tehokasta? Pitäisikö jatkaa? Hierominen oli mielestäni ällöttävää, nännit on inhottavan tuntuiset. Eli teen sitä vaan jos siitä on hyötyä.

Maha meni pinkeäksi heti kun aloitin nännihieronnan eikä ole palautunut vieläkään pehmeäksi. Onko tämä huono asia?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kohdalla. Ainut joka on vähän auttanut on seksi, ja paras keino vyöhyketerapeutilla käynti. Terv 4 käynnistystä takana. Viimeinen ilman käynnistystä vyöhyketerapian avulla.

Vierailija
2/65 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyöhyketerapia auttoi sulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 ja 39 viikoilla kävin kerran. viikon meni yliaikaiseksi mutta käynnistyi itsestään. Ja tosi rentouttavaa oli vyöhyketerapia, nukuin hyvin sen jälkeen monta yötä.

Vierailija
4/65 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota rintahierontaa, ihan siitä syystä, että sillä lailla turhaan rasitat kohtulihasta. Et voi käynnistää synnytystä millään noilla konsteilla, mutta jos kohtulihas joutuu supsitelemaan jatkuvasti ennen synnytystä, se väsyy ja synnytys voi pitkittyä. Itselläni takana kaksi synnysytsä, josta toinen pitkittyi juuri sen vuoksi, että väsytin itseni yrittämällä käynnistää sitä. Toinenkin meni yliaikaiseksi, mut vahingosta viisastuneena lepäsin ja olin sitten hyvässä kunnossa kun synnysyt käynnistyi. Tämä synnytys oli hyvä kokemus ja toivuinkin nopeammin.

itellä supistellut kuukausi tolkulla molemmissa raskauksissa. Ekassa koitin kaikki mahdolliset ja mahdottomat kikat käynnistääkseni. Syntyi sitten 40+3 ja syntyi ihan hyvin. Luulen ton sun kokemuksen olevan sattumaa. Tai sitten mun.. :D

Mutta siis en usko nännien räpläilyllä saavan mitään järkevää tai edes juurikaan rasittavaa aikaiseksi. Eli räplää jos huvittaa, mutta se lapsi syntyy kun syntyy. omasta kokemuksesta näin.

No höpölöpö, se kohtulihas siitä mihinkään väsy. Minulla supisteli toisessa ja varsinkin kolmannessa raskaudessa n. rv25 asti paljon, ja ihan jatkuvasti, ei se lihas siitä mihinkään rasittunut.

Minulla on myös mennyt kaikki raskaudet reilusti yliajalle. Kolmas synnytys käynnistyi kun kävelin illalla kyllästyksestä hermostuneena lenkin jyrkkiä ylämäkiä sisältävällä reitillä..Yöllä piti lähtä synnärille :D

Vierailija
5/65 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sä et nyt voi tehdä ikävä kyllä. Ellet mene jäähalliin liukastelee.

Eikä se kyllä totta puhuen mukavaa ollut. Häntäluu murtuneena lapsivedet housuissa pakkasessa koiran kanssa metsässä :/ Ja tietysti juuri sen ainoan kerran kun lähdin ilman kännykkää!

Vierailija
6/65 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tehos vyöhyketerapia tosi nnopeesti, iltapäivällä olisko ollu klo 14-15 sitä jalkahierontaa, illalla vähän näänihierontaa ja klo 21 meni vedet. Vauva oli ulkona klo 3 aamuyöllä :)

En tosin usko, että olis toiminu, jollei vauva olis ollut jo valmis syntymään, mut kannattaa kokeilla :)

Vierailija
7/65 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se risiiniöljy sitä mistä tulee ripuli?

En halua ripulia :D

t. ap

Risiini öljy on vaarallista sikiölle. Älkää kukaan kokeilko. Ei kannata leikkiä vauvan hengellä, syntyy kyllä kun on syntyäkseen.

Vierailija
8/65 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppii

Vierailija
9/65 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään muista keinoista ei ole hyötyä.

Vierailija
10/65 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän tässä on kun minulle tulee aina hirveä vessahätä kun hieron nännejä! Ihan omituista. Äsken hieroin 10 min ja oli pakko juosta taas vessaan.

Auttaakohan se oikeasti? Maha kyllä kovettuu mutta ei satu.

t. ap

ps. piikkimattoa ei ole, jos olisi niin kyllä kokeilisin :)

Vierailija
11/65 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole vielä tehonnut :) Söin tulista ruokaakin mutta ei vaikutusta... Hieroin taas nännejä mutta mahanahka vain kovettuu, mutta ei tule kipeitä supistuksia.

Mitähän vielä voisi huvikseen kokeilla? :)

t. ap

Vierailija
12/65 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kokeilla =)

Jos ei ole omaa, niin mene kauppaan kokeilemaan. Tule kertomaan miten kävi.

Muutamalla kaverilla on synnytys näin käynnistynyt! vuorokauden sisällä ovat kaikki saaneet muksunsa maailmaan. Osalla alkoi supistukset heti, osalla muutaman tunnin sisällä tuosta hieronnasta.

Vierailija
13/65 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti vaan portaita ylös ja alas :D

Tsemppiä!

Vierailija
14/65 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olen menossa kaupungille ja katson näkyykö tuollaisia tuoleja mitä saisi kokeilla :)

Portaita olen noussut jo aika paljon tänään. Ei vaan supista.

Saunan lämmitän illalla ja yritän viekotella miehen.

Rentoudun ja lojun ja syön suklaata...

Mitähän vielä :D

t. ap

Vierailija
15/65 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota rintahierontaa, ihan siitä syystä, että sillä lailla turhaan rasitat kohtulihasta. Et voi käynnistää synnytystä millään noilla konsteilla, mutta jos kohtulihas joutuu supsitelemaan jatkuvasti ennen synnytystä, se väsyy ja synnytys voi pitkittyä. Itselläni takana kaksi synnysytsä, josta toinen pitkittyi juuri sen vuoksi, että väsytin itseni yrittämällä käynnistää sitä. Toinenkin meni yliaikaiseksi, mut vahingosta viisastuneena lepäsin ja olin sitten hyvässä kunnossa kun synnysyt käynnistyi. Tämä synnytys oli hyvä kokemus ja toivuinkin nopeammin.

Vierailija
16/65 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsivedet esim menee luonnottoman nopeasti, niin siinä on vaarana että vauvan napanuora jää jumiin siihen vauvan painon alle kun vettä ei enää ole.

kyllä luonto tietää milloin vauva on valmis syntymään.

Oman epämukavan olon takia ei kannata ruveta isoilla asioilla pelleilemään.

Vierailija
17/65 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/65 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai toisinpäin. :)

Tiedän tunteen, mutta ei siinä auta kuin odottaa.

Vierailija
19/65 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat turvallinen keino, JOS joku ammattilainen käsittelee niitä, itse en menisi painelemaan.

Vierailija
20/65 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se risiiniöljy sitä mistä tulee ripuli?

En halua ripulia :D

t. ap