Yritän käynnistää synnytystä :) Kaikki vinkit kehiin!!!
Kiitos!
La meni jo enkä jaksa enää, haluaisin vauvan syliini.
Yritin sitä nännihierontaa. Hieroin nännejä 3 min ja sitten tuli kauhea vessahätä ja oli pakko mennä isolle hädälle. Meinaako tämä jotain, oliko hieronta tehokasta? Pitäisikö jatkaa? Hierominen oli mielestäni ällöttävää, nännit on inhottavan tuntuiset. Eli teen sitä vaan jos siitä on hyötyä.
Maha meni pinkeäksi heti kun aloitin nännihieronnan eikä ole palautunut vieläkään pehmeäksi. Onko tämä huono asia?
Kommentit (65)
Synnytystä ei käynnistä seksi, sauna tai urheilu. Ne saavat kyllä aikaan supistuksia, mutta eivät synnytystä. Spermassa on samaa ainetta, millä synnytys käynnistyy, mutta 1000-kertaa liian laimeata. Tämä kaikki on vain vanhojen kätilöiden legendaa. Mitenkään sitä et itse käynnistä!
kokonainen. Se saa nesteet liikkeelle ja tyhjentää vatsan.
Ota peräruiske.
Ja lypsä niitä rintojasi, ei mitään hellää hivelyä.
Rentoudu. Nuku ja LEPÄÄ. Syö ihan hulluna kaikkee hyvää ja pököttele. Noita em. et voi kohta tehdä rauhassa juurikaan ja rentoutuminen edistää ainakin synnytystä sen käynnissä ollessa :)
parafiini öljyä :)
Itse otin 1 rkl ja seuraavana päivä vauva lähti syntymään.
tuota nännihierontaa. Itselläni se on toiminut kaksi kertaa. Saa tosiaan oksitosiinin liikkeelle. Jos et viitsi hieroa niin rintapumpulla pumppaaminen ajaa saman asian.
Terkkari sanoi, että se saattaa käynnistää synnytyksen. Itse en uskalla kokeilla :). Ja tule kertomaan, onko vaikutusta!
Nilkkojen hieronta. Usko tai älä tepsii.. Istuudu sohvalle ja pyydä miestäsi hieromaan nilkkojasi.. Ei siis jalkapohjia vaan nilkkoja!!
Vierailija kirjoitti:
Nilkkojen hieronta. Usko tai älä tepsii.. Istuudu sohvalle ja pyydä miestäsi hieromaan nilkkojasi.. Ei siis jalkapohjia vaan nilkkoja!!
Lisäys vielä, useita kertoja päivässä, vähintään kahdesti.
Tiedättekö miksi intiaanien sadetanssi toimii?
Siksi, että he tanssivat niin kauan kunnes alkaa satamaan.
Mulla käynnistyi SSS:n seurauksena seuraavana yönä. Seksiä, saunaa ja siivousta.
Itse sain synnytyksen käynnistymään tekemällä hitosti etukumaria kotitöitä, kuten imurointia ja lattianpesua. Jo alkoi kunnon supistukset.
Vierailija kirjoitti:
mikähän tässä on kun minulle tulee aina hirveä vessahätä kun hieron nännejä! Ihan omituista. Äsken hieroin 10 min ja oli pakko juosta taas vessaan.
Auttaakohan se oikeasti? Maha kyllä kovettuu mutta ei satu.t. ap
ps. piikkimattoa ei ole, jos olisi niin kyllä kokeilisin :)
Varmaan sattumaa, mutta illalla kaverin luona olin hyvän tovin sellasessa hierentoistuin-hässäkässä. Aamulla heräsin supistuksiin.
Työnnä batonki sinne kyllä käynnistyy
Minulla käynnistyi 3. ja 4. synnytys tuolla nännihieronnalla. Kolmannesta olin sairaalassa, kun oli ollut säännöllisiä supistuksia, mutta ne loppuivat ja minut käskettiin kotiin. Kokeilin nännihierontaa ja lapsivedet menivät melkein heti -sain jäädä sairaalaan 😊 Neljånnessä raskaudessa odotin, että kaikki lapset ovat pois jaloista, sitten menin pesuhuoneeseen ja vietiin nännejä. Lapsivedet menivät ja taas synnytys käynnistyi tällä tavalla. Toisaalta ensimmäisessä raskaudessa jo kokeilin tätä ja silloin en saanut synnytystä käyntiin, se käynnistyi vasta käynnistyksellä. Kaikki raskauteni ovat menneet yli lasketun ajan.
? Koita venytellä laita pihdit nänneihin ja vedä lujasti, päästä ja vedä uudestaan lujaa ja kovaa. Sitten vedät niin pitkälle, että venytys tuntuu ja pidät n. 5 min siinä venytyksessä toista tämä uudelleen 10 kertaa, yritä jokakerta venyttää vähän enemmän. Toimii👌
Tulee ihan huono-olo kun luen nännihieronnasta. Nännit tuntuu niin ällöiltä, YÖK!
ei, en ole ennen koskenut nänneihini, ainakaan tarkoituksella. Tietenkin suihkussa saattaa koskea kun pesee itseään mutta en minä välitä koskea niihin. Minusta ne tuntuu vähän inhottavilta, se materiaali.
Mutta nyt on "pakko" kun haluan kokeilla näitä kotikonsteja.
Apua, en halua tulikakkoja :D
t. ap