Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pika-apua! Kuinka paksua lasagnekastikkeesi on?
31.05.2011 |
Teen Euroshopperin lasagnelevypaketissa olevan ohjeen mukaan, kastikkeeseen tulee tomaattimurskan lisäksi vain 1dl vettä. Aika paksu kastike, kuuluuko olla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
aika paksu, mutta nestettä on kuitenkin erillisenä näkyvissä. Laitan n. 400 g jauhelihaa, purkillisen tomaatteja ja n. 0,5 tomaattipurkillista vettä (olisko n. 2 dl). Lisäksi laitan bechamel-kastiketta, jonka teen aika juoksevaiseksi.