Olin viikonloppuna bileissä: seitsämällä naisella yhdeksästä oli lyhyt punainen tukka :D
Ja kuudella oli vaatetuksena farkut ja musta paita. Ei siinä mitään, en hauku tai arvostele, mutta miksi ihmeessä suomalaisnaiset on viehtyneet juuri lyhyisiin punaisiin hiuksiin? Ja bilevaatteina farkut ja musta paita? Pelätäänkö, että jos laittaisi vaikka keltaisen tai vihreän paidan, joku saattaisi huomata...
En ymmärrä!
Kommentit (21)
Vaan jossain maakunnissa... Veikkaus vaan ;)
Minkä ikäisiä naisia? Mun tutuissa ei ole punaisen lyhyen tukan omaavia yhtään? Olen 45 v.
Mutta se on sen oikea väri:-). Muita punapäitä täällä ei ole, vaikka on paljon naisia. pitkä vaalea tai tumma tukka on yleisin. Itsellä mulla on lyhyt vaalenaruskea tukka.
lyhyttä punaista tukkaa samaan paikkaan. Itse olin lauantaina juhlissa, joissa oli 0/7 punatukkaista naista. Lyhyitäkään hiuksia ei ollut kellään. Kolmet vaaleat puolipitkät, yhdet vaaleat pitkät ja kolmet tummat pitkät löytyivät. En tunne tällä hetkellä muutenkaan kuin yhden punatukan - punaiseksi värjääminen ei käsittääkseni ole mitenkään trendikästä.
Minkä ikäisiä naisia? Mun tutuissa ei ole punaisen lyhyen tukan omaavia yhtään? Olen 45 v.
Naiset olivat kaikki n. 30-vuotiaita, suurin osa perheenäitejä mutta myös lapsettomia. Suurta osaa en tuntenut heistä entuudestaan. Itsekin ihmettelin mikä punapäiden kokoontumisajo täällä on, samoin kun huomasin että melkein kaikilla musta paita ja farkut, meinasin jo kysyä oliko täällä joku dress code että kaikki laittaa mustaa päälle :) Ap
Vaan jossain maakunnissa... Veikkaus vaan ;)
Osui ja upposi :D T. Ap
Oliko punainen väri sellainen kirkkaanpunainen, oranssinpunainen vai violetinpunainen? Oliko laattamaisia raitoja?
- yhdellä oli valkoinen farkkumekko ja vaalea tukka ponnarilla (ikää noin 50)
- yhdellä farkut ja lila paitapusero, musta tukka olkapäille ja mustat rillit, ikää 55
- yhdellä mustat trikoot, pitkä trikoopaita alla "hameena" ja päällä erivärinen paita, pitkä punainen tukka toispuoleisella letillä, ikää 40
- yhdellä maantien värinen lyhyt poikatukka, farkut ja toppi, ikää 42
- yhdellä suorat kangashousut ja paitapusero, tummaruskea polkkatukka, ikää noin 50
- yhdellä vaaleanpunainen pitkähihainen trikoopaita ja mustat housut, hunajanvaalea tukka kiharrettuna, ikää 43v
En kyllä keksi mikä olisi ollut stereotyyppistä, kaikki ihan eri näköisiä
jolla punainen tukka. Ollut jo 20vuotta, mutta puolipitkä, ei koskaan ollut lyhyt.Et edn sitten tiedä, melkoista kohtaloa ja sattumansatoa noi bileet, joissa ap ollut....
nämä bileet olivat kotijuhlat ja ihan umpiperähikiällä maakunnissa
Oliko punainen väri sellainen kirkkaanpunainen, oranssinpunainen vai violetinpunainen? Oliko laattamaisia raitoja?
Kirkkaanpunainen, mallia paloauto. varmaankin monella itse värjätty, valittu kaupan hyllyltä se "punaisista punaisin". Raitoja en muista kenelläkään olleen. Ap
Kirkkaanpunainen, mallia paloauto. varmaankin monella itse värjätty, valittu kaupan hyllyltä se "punaisista punaisin". Raitoja en muista kenelläkään olleen. Ap
Auts ... ei nuo muutkaan sävyt välttämättä kaikille istu, mutta tuo paloauton punainen istuu lähinnä angstisille teineille...
mulle ei tule yhtäkkiä mieleen kuin yksi tuntemani nainen jolla on lyhyt punainen tukka. Kaksi sellaista kylläkin joilla vähän pidempi malli, mutta niillä on ihan oma väri.
Vaatejuttukin sikäli outo, että enemmän musta nykyään näkee tunika, vyö, legginsit -yhdistelmää. Tai toppitunika+farkut. Värejä on enemmänkin. Musta kyllä on sellainen väri että se monille sopii, ehkä siksi olivat valinneet mustaa. Itsellänikin on melkein aina mustia paitoja kaikki sellaiset mitä käytän juhlimassa, ne vain näyttävät päälläni parhaimmilta. Sitten niitä joissa on sitä väriä ei voi jatkuvasti pitää, ne on muutamalla juhlimiskerralla NIIN NÄHTY. Eikä viitsi koko ajan uusia ostella. Alaosina mulla on useimmmiten puolihame sukkisten ja korkkareiden kera joten niillä yllättävän usein poikkean täälläpäin joukosta. Ehkä ne mielletään enemmän keski-ikäisemmille juhlijoille mutta sopivat mun persoonaan.
Mutta ap, nauti siitä että itse erotuit! Mitä sulla itsellä oli päällä? Entä hiukset?
mulle ei tule yhtäkkiä mieleen kuin yksi tuntemani nainen jolla on lyhyt punainen tukka. Kaksi sellaista kylläkin joilla vähän pidempi malli, mutta niillä on ihan oma väri.
Vaatejuttukin sikäli outo, että enemmän musta nykyään näkee tunika, vyö, legginsit -yhdistelmää. Tai toppitunika+farkut. Värejä on enemmänkin. Musta kyllä on sellainen väri että se monille sopii, ehkä siksi olivat valinneet mustaa. Itsellänikin on melkein aina mustia paitoja kaikki sellaiset mitä käytän juhlimassa, ne vain näyttävät päälläni parhaimmilta. Sitten niitä joissa on sitä väriä ei voi jatkuvasti pitää, ne on muutamalla juhlimiskerralla NIIN NÄHTY. Eikä viitsi koko ajan uusia ostella. Alaosina mulla on useimmmiten puolihame sukkisten ja korkkareiden kera joten niillä yllättävän usein poikkean täälläpäin joukosta. Ehkä ne mielletään enemmän keski-ikäisemmille juhlijoille mutta sopivat mun persoonaan.
Mutta ap, nauti siitä että itse erotuit! Mitä sulla itsellä oli päällä? Entä hiukset?
mulle ei tule yhtäkkiä mieleen kuin yksi tuntemani nainen jolla on lyhyt punainen tukka.
just sellaiseks kirkuvan punaiseks, mutta mä en oo ikinä nähnyt yhtään kivan näköistä värjättyä punaista tukkaa. Pitäis olla koko ajan värjäämässä ettei haalistu. Oon luvannut miehelle värjätä jos se lopettaa tupakoinnin mutta eipä oo vielä onnistunut.
Vähän off-topic... :)
- kätevää kun samalla päällä on välillä trendikäs ja välillä sit taas ei ;) Tää nyt vaan sattuu olemaan mun väri, ihan sama mitä trendit sanoo. Ja superlyhytkin on nykyään - tykkään ite ja mies sanoo seksikkääksi, muiden mielipiteistä en sit välitäkään :)
En tunne tällä hetkellä muutenkaan kuin yhden punatukan - punaiseksi värjääminen ei käsittääkseni ole mitenkään trendikästä.
Mulle aina parturissa ehdotetaan punertavaa ja lyhyttä tukkaa.
Inhoan juuri sellaista, joten pidän itsepintaisesti pitkää ja suklaanruskeaa tukkaa.
vielä sellainen vino otsatukka, niin johan av-mamma kuvittelee olevansa tosi hot!