Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonut. Nolottaa mennä miehen sukulaisiin

Vierailija
17.06.2011 |

olen lihonut 10kg tässä vuoden aikana. Vajaan kahen viikon kuluttua lähetään miehen kotimaahan sukuloimaan, ihana lähtä, mutta jotenkin nolottaa.. siis en nytkään ole mikään läski, suht.normaalipainoinen ja uskon etteivät mitenkään kommentoi lihomistani mutta nolottaa se hetki kun näkee mut ja jokainen kuitenkin ajattelee että onpa toi lihonu!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulevat varmaan et oon raskaana, no en tod.oo

Vierailija
2/23 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ens viikolla lähdetään Marokkoon sukulaisten luokse enkä kyllä osaa lihomistani hävetä. Mitä ihmettä se niille tai kenellekään muullekaan kuuluu olenko lihonut tai laihtunut. Ei pitäisi kiinnostaa. En minäkään mene sinne miehen sisarusten, anopin ja muiden tuttujen painoindeksiä utelemaan. Hei hellou!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet päästänyt painon nousemaan

Vierailija
4/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa mietin minä!! Mulla vaan sitä ylipainoa on rutkasti ja ollut edelliselläkin kerralla. Viime kerrasta on paino noussut n. 5kg ja se kyllä näkyy. Heidän suku on kaikki todella laihoja...mä oon ainoo läski ja mä tiedän että ne ajattelee musta niin.

Me ollaan lähössä kuukauden päästä miehen sukulaisiin...jos ehtis sitä ennen vähän pudottaan.

Vierailija
5/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ne nyt sun tarkkaa figuuria muista vuoden takaa. Eivätköhän ole vain iloisia että näkevät sinut! :) Riippuu tietty varren pituudesta, mutta 10 kg yhdistettynä pitkään taukoon viime näkemisestä = tuskin pahemmin siihen huomiota kiinnittävät.

Jos kovasti vaivaa, niin ota joku nesteenpoistokuuri tässä 2 vk aikana, ehdit hyvin jotain pöhöä poistaa ainakin. :)

Vierailija
6/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveydestään ja ulkonäöstään, kaiken edelle menee oma mielihyvä ja mässääminen!!

Vierailija
7/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasen vajaatoiminta, jonka seurauksena olen ton 10kg lihonut. Lääkitys pudottaa painon, mutta elokuussa vasta käynti sisätautilääkärin luona jok sitten päättää lääkityksen määrän jne.

ap

Vierailija
8/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös kilpirauhasen vajaatoiminta...mä oon siis toi numero 3...vai kakkonen.

Mulla ei tosin lääkitys tiputtanu painoa :(

Vierailija
9/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran johtuu jostain sairaudesta , niin miksi sitten häpeät??

Vierailija
10/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa mietin minä!! Mulla vaan sitä ylipainoa on rutkasti ja ollut edelliselläkin kerralla. Viime kerrasta on paino noussut n. 5kg ja se kyllä näkyy. Heidän suku on kaikki todella laihoja...mä oon ainoo läski ja mä tiedän että ne ajattelee musta niin.

Me ollaan lähössä kuukauden päästä miehen sukulaisiin...jos ehtis sitä ennen vähän pudottaan.

paino ei varmaan ole heidän elämänsä tärkein asia niin kuitenkin se jotenkin nolottaa.. tuntuu kiusalliselta mennä.. Mieheni kaksi siskoa on itsekin pyöreitä ja miehen veljen vaimo samoin, mutta.. no sinä tiedät miltä tuntuu!

Vierailija
11/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa aika lapsellinen kun häpeät itseäsi. Et sinä ole sairauttasi valinnut. Onko sillä väliä mitä kukaan ajattelee. Jos joku nolo sanoo että oot lihonu, sanot vaan että niinkö, mites itse.

Vierailija
12/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan itse olet lääkkeistä huolimatta ahtanut ruuat kitaasi, vai mieskö sen on tehnyt. Ei kaikkea tarvitse syödä mitä mieli tekee....

Vierailija
13/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ne nyt sun tarkkaa figuuria muista vuoden takaa. Eivätköhän ole vain iloisia että näkevät sinut! :) Riippuu tietty varren pituudesta, mutta 10 kg yhdistettynä pitkään taukoon viime näkemisestä = tuskin pahemmin siihen huomiota kiinnittävät.

Jos kovasti vaivaa, niin ota joku nesteenpoistokuuri tässä 2 vk aikana, ehdit hyvin jotain pöhöä poistaa ainakin. :)

mistä noita nesteenpoistokuureja saa??

Vierailija
14/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärin mukaan laihduttavat. Lääkityksen aloitan vasta elokuussa.. Enkä nytkään ole mikään läski, ylipainoa on kuitenkin. Oon aina ollut hoikka, raskausaikanakin tullut vain se vatsa ja muutama kilo, ja synnäriltä kotiutuessa voinu laittaa jo omat vaatteet päälle, joten onhan tämä vaihteluakin, tämä kun on näitä kiloja :) Syön ihan normaalisti, ja joka päivä käyn tunteroisen kävelylenkillä sekä tanssin paljon. Äh, mitäs mä tässä teille selittelen.. !!

Vierailija
15/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jestaksen väliä sillä nyt on minkä verran painat, tai sen enempää sillä että pitävät läskinä tai eivät pidä.

Kyllä joo musta varmaan kans moni ajattelee että onpas se lihonu, mutta so what, ei se mun napaani kaiva mitä ajattelevat. Eri asia tietysti jos alkavat kritisoimaan ja siinä tapauksessa osaan kyllä antaa samalla mitalla takaisin.

Eikö joskus olis syytä opetella antamaan itselleen vähän armoa ja löysiä, miks aina olla perusoletustilana, että "olisin hyvä jos sitä tai tätä, tai että olisin hyväksyttävä jos sitä tai tätä, tai vielä sairaampi ajatusmalli, olisin ok, jos olisin parempi sillä ja sillä tavalla verrattuna siihen ja siihen." Näähän on kaikki sellasia suomalaisen sotahistorian ja huonon itsetunnon (jonka saa aikaan kasvatus) ilmentymiä.

Ollaan mitä ollaan ja annetaan toistenkin olla ja koitetaan olla iloisia, onnellisia ja tulal toimeen.

Vierailija
16/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on jo diagnoosi miksi et saa lääkettä sairauteesi HETI!?! Kilpirauhaslääkkeet aloitetaan yleensä tooooooosi hitaasti eikä se paino välttämättä mihinkään putoa, ikinä. Mulla on hoitovaste kunnossa mutta paino ei ole pudonnut ollenkaan.

Vierailija
17/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jestaksen väliä sillä nyt on minkä verran painat, tai sen enempää sillä että pitävät läskinä tai eivät pidä.

Kyllä joo musta varmaan kans moni ajattelee että onpas se lihonu, mutta so what, ei se mun napaani kaiva mitä ajattelevat. Eri asia tietysti jos alkavat kritisoimaan ja siinä tapauksessa osaan kyllä antaa samalla mitalla takaisin.

Eikö joskus olis syytä opetella antamaan itselleen vähän armoa ja löysiä, miks aina olla perusoletustilana, että "olisin hyvä jos sitä tai tätä, tai että olisin hyväksyttävä jos sitä tai tätä, tai vielä sairaampi ajatusmalli, olisin ok, jos olisin parempi sillä ja sillä tavalla verrattuna siihen ja siihen." Näähän on kaikki sellasia suomalaisen sotahistorian ja huonon itsetunnon (jonka saa aikaan kasvatus) ilmentymiä.

Ollaan mitä ollaan ja annetaan toistenkin olla ja koitetaan olla iloisia, onnellisia ja tulal toimeen.

tottahan se on, että he ovat iloisia nähdessään minut ja lapset ja mieheni, eivätkä todellakaan kuulu niihin ihmisiin, jotka rupeisivat toisen ulkonäköä tai painoa kritisoimaan. Onneksi, oma äitini on kyllä pitänyt siitä huolen, että muistan lihoneeni

Vierailija
18/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on jo diagnoosi miksi et saa lääkettä sairauteesi HETI!?! Kilpirauhaslääkkeet aloitetaan yleensä tooooooosi hitaasti eikä se paino välttämättä mihinkään putoa, ikinä. Mulla on hoitovaste kunnossa mutta paino ei ole pudonnut ollenkaan.

viitearvot ei heitä niin pahasti. Täytyy tavata sisätautilääkäri, jonne aika vasta elokuussa.

Vierailija
19/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käyn sukuloimassa ja paikalla on sukulaisten lihavia puolisoita, niin kummastelen miten ne noin atleettiset sukulaismiehet ovat ottaneet noin tukevat emännät itselleen.

Vierailija
20/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin usealle laihalle kymmenenkin kilon painonnousu tekee hyvää vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi