MAALISKUISET 2012
Kommentit (407)
Kyllä ne olivat sitten kehon omia kepposia, en ehtinyt edes testaamaan kun vuoto alkoi tänä aamuna.. :( Kyllä suututtaa, miksi vaikka aikakin piti olla oikea. Ei jaksa miettiä edes seuraavaa, kun aina käy näin!! Mitä järkeä edes yrittää, pitäisikö vaan unohtaa koko juttu jos sitten se plussa tulisi, no en tiedä!
Tietenkin pitäisi olla iloinen jo näistä kahdesta suloisesta lapsesta, mutta kun se kolmannen kaipuu vaan jyllää takaraivossa, ei voi mitään!!
Pidän pienen palstailutauon ja siirryn tauon jälkeen huhtikuisten yrittäjien pinoon.. Nähdään siellä! toivottavasti kuitenkin mahdollisimman moni teistä vielä plussaisi!
Mutterimamma: samoja ajatuksia täälläkin, en kai enää koskaan näe niitä kahta viivaa :(
Gabriela: pahoittelut negasta
Enisa poistuu nyt takavasemmalle, ja toivottaa mukavaa kesää kaikille!!
Olen valitetavasti tällä kierrolla osallistunut kovin vähän keskusteluihin. Lukenut olen lähes päivittäin,mutta ei ole ollut energiaa vastailla. Luulen, että jatkan seuraavaksi tuolla huhtikuisissa joten onnea kovasti kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille niille,joilla plussa saattaa hyvinkin vielä häämöttää lähitulevaisuudessa:) Minulla on nyt menossa kp 27/28-31 ja selviä menkkatuntemuksia oli tänää alavatsassa,kunnes sain se särkylääkkeellä häviämään. Mutta olen siis ihan varma, että ne tässä parin päivän sisään taas alkavat,joten maalisvauvan voin unohtaa. Jotenkin alkaa käymään liian rankaksi tämä yrittäminen,kun jokainen kierto tuntuu päättyvän vaan siihen tädin vierailuun. Tiedän, ett' neljäs yrityskerta ei vielä ole paljon,mutta lähinnä muiden surulliset tarinat monen kuukauden yrittämisestä harmittaa ja tuntuu, että sama on edessä myös minulla:(
Mutta tosiaan onnea kaikille hyvää kesää:)
Hö, tulipas edelliseen paljon kirjoitusvirheitä:)
en ole kerennyt pahemmin tänne kirjoitella, mutta lueskellut olen teidän kuulumisia.
itsellä alkoi menkat tänään, joten siirryn huhtikuisiin.
sassu
Enisa, muttis, Tiiuli ym. voi harmi, pahoitteluni.
On se kumma kun meitä ei onnista, prkle!
Vauvahaaveilija: samat fiilikset täälläkin.
Tosi raskasta henkisesti, vaikka yrityskertoja minullakaan ei ole montaa.
Nostan hattua jo vuosia näiden asioiden kanssa painineille.
Viime yrityskierroilla olin vielä innoissani, toiveet oli korkealla.
Läträsin vehniksen, greippimehun ja testien kanssa. Oli olevinaan tuntemuksia ja oireita.
Mutta kun ei niin ei.
Tässä kuussa ei oireita, tuskin tärppiäkään.
Olen menettänyt jo toivoni ja jättänyt yrityksen taka-alalle.
En edes halua tietää mikä kiertopäivä nyt on.
Päätin että ensi kuussa ostan elämäni ensimmäistä kertaa ovistikkuja.
Liikun, syön terveellisesti, otan poppakonstit taas käytöön.
Jos siitä huolimatta ei tärppää niin jätän iltatähti haaveet (ainakin toistaiseksi, ehkä kuitenkin tjot-meiningillä mennään)
Lähetän lopuille maaliskuisille isot plussatuuloset!
mä voin vaan kuvitella miltä tuntuu monta kiertoa yrittää.. vasta itse ekaa, tavallaan puolikasta ja tämäkin jo tekee hulluksi... kohta alkaa jo kp 31/28.. alkais ny jo perkele menkat jos on alkaakseen! tää odottaminen on niiiiiin piiinaavaa!!
monta kertaa jo luullu et nyt alkaa ku on ollu semmosta menkkamaista jomotusta ja tuntunu jotain vuotoa, mut eeei, valkovuotoa vain.. äääsh, mä en kestä tätä odottamista! outoa et oon odottanut vauvan hankitaa jo koko elämäni ja nyt viimein kun tähän tekemis vaiheeseen on päässy ei jaksais odottaa enää päivääkään!
pahoittelut pudonneille, tsemppiä huhtikuisiin! eiköhän täältä kohta perästä tulla...
katman, kyllä se vielä sieltä tärppää!! plussatuulia sinne oikein kovasti
Maailman parasta huomenta!!!Täällä ollaan raskaana!Haamuviiva pissattu tänään :)
Olipas ihana uutinen!! Onnittelut plussasta ja nyt nauttimaan odotuksesta :)
Meinasin kirjottaa sulle että kuule, minullaki on niitä menkkakipuja ollu kokoajan ja oon luullu kokoajan että nyt menkat alkaa ku tuntuu kosteelta. Mut ei siellä mitää. Ihanaa että tuli plussa sulle! :)
Paljon onnea bambille odotukseen ja jarrusukkia vauvalle mukaan :)!! Ihanaa :)!!
Täällä päin ei uusia juttuja menkkakipuja ollut eilisillasta asti, odotellaan koska täti tulee kyläilemään.. Tänään pääsin parturiin ja voi että kun tuli hyvä olo, kun sai vähän nätimmän tukan!!!
Martta 28/28
mansikkavadelma, bubble ja martta KIIITOS :)
on tää nii jännääää... ryntäsin heti terveyskeskukseen pissanäytteeseen.. soitin sit iltapäivällä tuloksen perään... "19.7. otettu näyte on positiivinen, eli olette raskaana! Onneksi olkoon!" oi oi oi oi
oli ihan pakko tulla kirjoittamaan... Täällä on väki käynyt tosi vähiin, mutta tein äsken testin ja siihin tuli plussa!!! Hyvin hentoinen, kun tunnin olin vaan piätellyt, mutta plussa kuitenkin... Nyt jännään vahvistuuko se....
Onnittelut Martta84!! Kerropas meille kanssasisarille vielä oireistasi ja osasitko epäillä olevasi raskaana..;)
..Bambi, Bubble98 ja Martta84. Tervetuloa vain tuonne odotus- puolelle, siellä meitä on jo pikkuinen lista.
Tsemppiä vielä loppumetreillä jännääville.
Pahoittelut teille, joilla tällä kertaa(kaan) ei tärpännyt :( Toivon teille uusia mahdollisuuksia ensi kuussa, vaikak tiedän miten paljon nyt ketuttaa, eikä edes huvittaisi ajatella ensi kuuhun. Onneksi aika kuitenkin toisinaan menee nopeasti, välillä tosin taas aivan liian hitaasti. Paljon tärppionnea jokatapauksessa loppukesään.
Mansikkavadelma: joko sulla täti tuli vai olisiko vielä toivoa? Mites teillä muilla? Vieläkö saadaan plussia maaliskuisiin?
Tein tosiaan vielä eilen aamulla varmuuden vuoksi uuden testin viikko sen vuodon jälkeen ja ei tullut enää kuin tosi tosi heikko haamu apteekin testiin eli ei meille maaliskuista enää ole tulossa:( No, ei auta kuin yrittää uutta tärppiä viikonloppuna, kyllä me se kolmas vielä saadaan, uskon sen vaikka mieli on edelleen maassa. Oon öljynny terassia ym että on aika mennyt paremmin.
Peukut pystyssä teille kaikille täällä pidän ja paljon vauvaliimaa lähettelen:)
CelesteSebastian kp 11 (ovis siis on ihan pian jo taas käsillä:O empä tajunnutkaan:)) vaikka jotain limoja on jo tulossa:D Viime tärppi (Santana) oli kp 12 tai kp 13
Harmi Celeste, että noin kävi. Minä olen taustaillut ja lukenut teidän plussia ja myös niitä huonojakin uutisia. Paljon tuntuu plussia tässä kuussa tulleen ja se on tehnyt kyllä hymyn naamalle. Sitä on niin onnellinen kun jotkut saavat sen kaksi viivaa tikkuun. Itse yritän olla ottamatta paineita vaikka piina viikko onkin menossa.
Eli kp 27/30-31 ka yk6
Minäpä siirryn huhtikuun/toukokuun puolelle, ainakin järkeilyni mukaan ei mulla la ehtisi enää maaliskuulle. Testissä toissapäivänä nega, menkkoja ei kyllä vielä näy ei kuulu. Jos ovis oli sitten tuossa 10.-14.pv tienoilla niin eipä se vielä näkyisikään kai mutta la menee ainakin huhtikuulle.
Tsemppiä ja plussatuulia. Hirmuisasti ONNEA myös minulta kaikille plussanneille!!
kaunisikävä kp 41/28-36, yk3
Kiitokset onnitteluista, vaikka en vielä ihan usko että raskaana voisi olla..!! Haluan saada vahvan plussan ja yritän sitä huomenna tai lauantai aamuna.
Voi harmi CelesteSebastian. Paljon onnea uusiin yrityksiin!!!
Täällä oireita on ollut huono olo, mahaa nipistelee ja menkkajomotuksia ilman menkkoja. Mulla on lisäksi ollut tosi levottomia unia, mitä olen nähnyt joka raskaudessa.. Voi kelju kaksi iltavuoroa 23 asti.. Kuinka ihmeessä jaksan valvoa, olen ollut aika väsynytkin. Palataan vielä asiaan parin päivän päästä. Peukut ja varpaat täällä pystyssä, että kaikki menisi hyvin...!! Niin minulla kuin teillä kaikilla muillakin!
Pino on kovasti hiljentynyt ja mietin mitä kuuluu lopuille maalis-jännääjille?
Itse odottelen kuumeisesti jotain tapahtuvaksi.
Tulisipas kunnon oireita tai alkaisi ne menkat.
Turhan päiten odottelu on raastavaa.
Kiertopäivistä olen vieläkin tarkoituksella ihan ulkona.
Luulis että jossain välissä päivät tulevat selviksi, tavalla tai toisella.
Välillä mieli tekee tepposia.. Tuntuu että rintoja kihelmöi ja vatsassa pulisee.
Rinnat eivät kuitenkaan ole kosketettaessa yhtään arat ja vatsassa kiertäminen johtunee grillaamisesta ja leivonnaisista (ollaan lasten kanssa leivottu pullaa ja piirakoita, tarviihan sitä marjoja hyödyntää ;)
Mutta tänne ei siis mitään uutta auringon alla.
Kp:t taas venyy ja paukkuu, seuraavaksi hyppäänkin sitten suoraan toukokuun pinoon.
Huhtikuu kun jää väliin näitten pitkien kiertojen vuoksi.
lomamatka tuli tehtyä. Hauskaa oli ja viihdyttiin hyvin. Pieniä takapakkeja ilimaantu (miehen kanssa eri huoneet ym) muuten ok.
Tätikin saapui sitten vihdoin ja viimein paikalle, prkl. Ja taas oli megapitkä kierto, ei kuitenkaan NIIN pitkä kuin edellinen (nyt 46, edellinen 61...)
Mistäköhän sekin sitten taas johtunee, tiedä häntä. Jotenkin nyt turhauttaa tämä yritys niin paljon, että taidan uskoa etten sitä toista ikuna kuuna kullanvalkeana saa. Ottais vaan sen vahvempien lääkkeitten reseptin ja kävelis apteekkiin ja hoitais ehkäsynkin varmuuden vuoksi. Bläääh! Keskttyis tästä lähtien mieheen ja esikkoon. Muuttokin oisi edessä, huoh. Pitäisi alkaa pikkuhiljaa purkamaan tätä kämppää ja karsia vähän turhia tavaroita pois (vaatteita, vaatteita!)
Toisaalta taas voisi kuitenkin yhden kierron kattoa vielä, mutta huhtikuu jäisi taas pois välistä pitkien kiertojen takia. Tulipahan sekavaa juttua, oivoi. Toivottavasti saatte selvää =)
Masentunut Muttis 3/38-43 (46-61?) yk. yli vuosi...