Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 2012

Kommentit (407)

Vierailija
341/407 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakel: Pahoittelut! Hyvä asenne! Pää pystyssä huhtikuisiin vaan, jos niin käy. Mutta, odottele nyt vielä rauhassa tädin tuloa, ennen kun heität toivon.

Enisa84: Kiitos! Kyllä edelleen olen huolissani siitä että plussaviiva ei ole yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Tänään kylläkin testasin eri testillä kun aikaisemmin, koska ne loppui :) Niin haluaisin ne tasavahvat viivat, jotta voisin uskoa siihen että tämä kestää. Tiedätkö, tuleeko viivasta yhtä tumma? Oireet alkaa kyllä vahvistua. Otsa on IHAN täynnä näppylöitä ja ne tuli tosiaan ihan parissa päivässä. Sunnuntaina illalla kun katsoin peiliin olin ihan kauhuissani, kun en ollut pahemmin peiliin katsellut perjantain jälkeen. Viime yön nukkumiset taas meni osittain ihan harakoille kun selkä on niin kipeä ettei oikein nukutuksi saa.

Käsittääkseni kiinnittyminen yleensä tapahtuu noin viikon oviksen jälkeen. Plussaonnea!

Kaunisikävä: Onnea gynelle! Tulehan kertomaan miten meni!

Bambi: Hyvältä kuulostaa! Itsellä tosiaan kävi juuri noin, eli jo ennen kun oikeastaan odottelin menkkoja tuli vessassa käydessä hieman verta paperia ja ajattelin myös että nytkö se täti kuitenkin tulee etuajassa. Mutta, eipä tullut. Joten, toivotaan samaa sinulle!

Kiitos vinkistä koskien juustoja. Eilen kun puhuin neuvolan kanssa, niin sain ihan hyvät neuvot. Eniten huolestuttaa meidän tuleva matkamme Eurooppaan, kun pitäisi joka paikassa varmistella että kaikki on tehty pastöroidusta maidosta eikä oikein tiedä miten paljon uskaltaa tuoreita salaatteja edes syödä. Vähän sai kyllä neuvolantäti peloiteltua että kaikki ruoka pitäisi olla kypsennettyä tuolla matkan aikana…

Tellu1980: Kiitos! Olet paras!! Onko sinulla ollut oireena selkäkipua? Itsellä tosiaan selkäkipu jo sellasta luokkaa että viime yön unet jäi vähiin… Ajattelin tänään soitella neuvolaan ja kysyä onko ihan normaalia ja mitä särkylääkkeitä voi tarpeen vaatiessa ottaa. Taustaksi sanottakoon että minulla on ollut ongelmia selän kanssa menneisyydessä. Olin siis henkisesti varautunut siihen että varmasti tulen kärsimään selkäsäryistä, mutten ihan uskonut että nyt jo :) Onnea ultraan! Varmasti ihana hetki!

ON: Kuten jo yllä valittelin, niin selkäkipu on hirveä! Eikä testin viivat edelleenkään ole tasavahvoja. Huonovointisuutta ei ole (eikä toivottavasti tule :) Neuvolan täti sanoi eilen kun soittelin sinne että koska olen niin aikaisessa vaiheessa (rv5+2 eilen) hän ei suosittele edes yksityiselle gynelle menoa ennen matkaa. Sitten vaan jos matkan aikana alkaa vuodot ja menee kesken, niin lähimpään sairaalaan vaan. Voitte kuvitella että hieman tuntuu huolestuttavalta. Itse olin ajatellut että olisin käynyt yksityisellä tarkastamassa että pikkainen on oikeassa paikassa ennen matkaa, mitään muutahan ei tietenkään näillä viikoilla vielä näkisi. Nyt tämä selkäkipukin saa huolestumaan että voiko olla niin että on kiinnittynyt väärään paikkaan ja sen takia on selkä niin kipeä.

Aina sitä on jotain minkä vuoksi olla huolissaan :) Kotona odottelee vielä kaksi testiä, mitkä meinaan tehdä ennen matkaa. Tähtäimessä tasavahvat viivat!! Toinen on clearbluen digitaalinen.

Kuka testaa seuraavaksi? Matkustajia maaliskuun junaan odotellaan, paikkoja on vielä!

Alexandra

342/407 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille!

Vastailen pikaisesti töiden ohessa Alexandralle. itselläni ainakin esikoista odottaessa sain 4:lle testillä tasavahvat viivat, menkat oli tuolloin 4 päivää myöhässä. En tiedä onko viivan vahvuudella niin merkitystä, haaleakin viiva on plussa, näin mulle neuvolasta sanottiin. Joillakin vaan hormonia erittyy hitaasti ja siksi viiva pysyy haaleana. Poikaa odottaessa testasin vasta kun menkat olivat 3 viikkoa myöhässä, heti tosi vahva viiva, tietenkin koska hormonia oli ehtinyt erittymään jo niin paljon. :) Esikoisesta mulla alkoi kanssa järkyttävä selkäkipu ihan raskauden alussa, kyllä pikkuinen varmasti on ihan oikeassa paikassa ja kaikki on muutenkin hyvin. :)

Ihanaa matkaa teille, yritä vaan nauttia reissusta, kun palaatte takaisin kotosuomeen niin raskaus on jo pidemmällä, ja sitten ultrassa näkyy jo hyvin ja sydänäänetkin kuuluu!

Pakko jatkaa töitä!!

Mutta palailen taas!

Mukavaa vaikkakin sateista päivää kaikille!!

t. Enisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/407 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aamulla haamun testiin testiajan sisällä. Testi oli first signal, en tiedä onko kuinka luotettava? Eilen illalla vatsa ja selkä olivat todella kipeitä, mutta ainakaan vuotoa ei näy...Nyt kp 25

-Ceccile-

Vierailija
344/407 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taustaillut täällä, kirjottelin aiemmin aktiivisen epäaktiivisesti mutta kun yhden maaliskuussa sain plussan ja sitä iloa ei kestänyt kuin viikon verran ja sen jälkeen tullut muutamia haamuplussia ja menkat kuitenkin parin päivän päästä alkaneet niin olen yrittänyt siirtää vauva-ajatuksia muualle mikä ei kuitenkaan ole niin helppoa.

Nyt on menkat pari päivää myöhässä, ainakin viime kierron, 26 päivää, mukaan. Normaalisti kierto on 28 päivää ja tänään ois sitten normaalin kierron mukaan menkat päivän myöhässä. Mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Testata en uskalla siinä pelossa että taas tulee kontrolliviivaa haaleampi viiva testiin josta voi jo iloita ja samaan aikaan stressata miten käy. Aiemmista raskauksista olen tehnyt testin vasta rv5+ joten en tiedä voiko nuo hcg:t sitten olla vielä alhaiset jos nyt raskaana olisin.

Aurinkoista kesää ja plussatuulia!

Eleanora kp29/26-28

Vierailija
345/407 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hips hei.

Mun reissu venähti pitemmäksi kuin piti.

Ja mun kierto päättyi nopeammin kuin piti.

Täällä oli tullut taas pari haamua lisää eli onnea!!

Minä- Eilen nippasi masusta aika ilkeästi ja paperiin tuli taas vaaleanpunaista. Ehdin jo hiukan innostua, kun tätiä odottelin vasta keskiviikkona. Vuotoa tuli aamulla hiukan enemmän, mutta päätin kuitenkin testata, kun mulla on aina ollut raskauksissa vuotoa. Mutta ihan puhdas nega sieltä pamahti :( Mä pomppaan nyt siis huhtikuisiin vähän etuajassa.

Pysykää te loput täällä, ja paljon plussapuhureita!!!

Tintti-tyy kp 1/28

Vierailija
346/407 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille tasapulisesti!!

Enisa kiinnitys tapahtuu aikalailla viikon päästä, että hyvinkin voi olla kiinnitystuntemuksia! Mä kävin eilen netissä hiukan opiskelemassa :) Minulla myös mielikuvitus tekee varmaan tepposia, sitä kuvittelee kaikennäköisiä juttuja... Mutta toivoahan on, että olisi oikeasti raskausoireita, peukut pystyyn!!!

Kaunisikävä onnea gynelle! Mitähän siellä sanottiin?

Tellu KÄÄÄK!! Olen ihan älytön kahvinkittaaja, en tule kyllä koskaan raskaaksi, jos en vähennä kahvinjuontia tuntuvasti!! Kiitos opastusteksteistä :)!!

Alexandra voimia selkäsärkyyn!! Toivottavasti matkanne on mukava. Nautinnollista reissua!!!

Ceccile paljon onnea!!!!!!

Tintti-tyy.... voi harmi :(... Onnea paljon huhtikuisiin!!! Saas nähdä tullaanko rytinällä perässä...

ON: Tää ei voi olla enää totta... Miten voi ihmisella olla näin pirun vilkas mielikuvitus!!! Alavatsa kipuilua ollut nyt muutaman päivän. Eilisestä asti olo on ollut tosi huono, oksettava olo ollut koko ajan ja testit polttelee kaapissa niin pirusti... Nyt on vasta tiistai. Korkeintaan viikon päästä vois testata ja eikai oireet voi vielä alkaa!?! Ei mulla aiemmissa raskauksissa ole mitään ollut, kai. En ainakaan muista! No tänään töissä sanoin ääneen että kylläpä on oksettava olo, pomo meinasi tipahtaa tuolilta... Olisitte nähny sen ilmeen :D!! Vetosin herkkään vatsaan :), mikä mulla oikeastikin on. Tunne on vaan liian vahva, viikon päästä tiputaan korkelta ja kovaa, uskokaa pois kanssasisaret. No onpahan jännäämistä sinne saakka!

Plussaonnea jokikiselle joka täällä vielä on ja superpaljon tarrasukkia jo plussanneille!!!!

Martta kp 22/28

Vierailija
347/407 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tintti-tyy hei meidän piti plussaa yhdessä!!! enkö mäkää nyt plussaa :/ no mut onnea huhtikuuhun!!

martta84, hei mullaki alko oireet jo viikko sitte! et jos tässä raskaana ollaa nii aika nopeesti on oviksen jälkee alkanu oireet.... tosiaan vois kohta alkaa testailla... 25/28 menossa vissii tänää!!

Vierailija
348/407 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, taas hävisi viesti jonnekin..En nyt muista kaikkea mitä kirjoitin, mutta päällimmäisenä..

CelesteSebastian: :( Onko vuoto jatkunut?

Tintti-tyy: Höh, jospa huhtikuu ois sun kuukausi!

Lullaby ja Ceccile ja muut plussanneet: Onnittelut ja nyt pikapostina vauvaliimaa pikkuisille!!

Martta84: Mielikuvitus on välillä aikas vilkas ;) Mut hyvältä kuulostaa oireet.

Ja oliko -Bambi- jolla oli myös lupaavat oireet. Millon meinaat testata?

).( Martta84 tyyliin oma mielikuvitus meinaa tehdä kepposet..Menkkakiouilut jatkuu ja joitain tuntemuksia on ollu alamahassa. Miksi sitä pitääkin tarkkailla ja analysoida ittensä näin yksityiskohtaisesti..;)

Itestä tuntuu, että omalla kohdalla niillä on joku muu selitys kuiteski..pöh. En taida uskaltaa testata vielä, kun se on niin ikävä tune saada vain se yksi viiva siihen testiin :( Täällä mennään nyt kp 43 ja dpo 12 ja menkkoja odottelen alkavaksi perjantain tienoilla..

mansikkavadelma

Vierailija
349/407 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa a.. en tiedä millon uskallan testata etten pettyisi... vuotoja ei oo onneksi enää ollut. raskaustestien piti tulla postissa tänään, mutta ei tullu, ehkä ne tulee huomenna.. jossain vaiheessa tällä viikolla jos testailisi..

maha on kyllä niin pallukka että huh huh.. ja nännit edelleen tosi arat.. en haluais olla liian intona, mut jotenki vaa on se tunne siitä että kyllä se plussa sieltä saattais tulla... mut en halua romahtaa, joten yritän ajatella että saanpa enemmän aikaa järjestää työasiat kuntoon jos en ole nyt raskaana... mutta jos olen niin !!!!!! :)

muokkaus: kello on nyt 1:18.. huh huh kolme tuntia sain nukuttua ja sit heräsin pissahätään! en koskaan käy yöllä pissalla.... oi oi oi oi :))) eikä, en saa olla näi intona...

350/407 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia selkäkipuja tarkoitat?

Minulla oli alussa (juuri noilla viikoilla muistaakseni) semmoista menkkamaista selkäjomotusta. Ja se oli todella kovaakin välillä. Luulin kokoajan, että menkat alkaa ja menee kesken. Kuuluu asiaan!

Hieman myöhemmin minulla alkoi semmoinen issiastyyppinen selkäsärky, joka on tuttu jokaisesta raskaudesta minulle. Oli esikoisen ja kuopuksen odotuksissa niin pahana välillä, että olin aivan vankina kotona kun en uskaltanut ilman kävelykeppiä (lue: miestäni) lähteä ulos ollenkaan. Tämä kuuluu myös raskausaikana asiaan. Tämän minäkin sain tietää vasta tässä raskaudessa, että hormonit tekevät sen issiastyyppisen kivun, eikä painon nousu ja mahan kasvu, kuten olin aiemmin luullut. Siksi minäkin ihmettelin, että miten alkuraskaudessa voi tulla selkävaivoja!

Eli jos kipusi ovat jompaan kumpaan kastiin kuuluvia, niin ole huoleti. Se on vain yksi raskausoire muiden joukossa=)

Äläkä niitä tasavahvoja viivoja metsästä, jos et niitä saakaan (eihän minullakaan ollut), niin tulet vain entistä epäluuloisemmaksi!

Elen oli se ultra ja kaikki oli hyvin. Pikkuinen oli hurjan vilkkaalla tuulella. Vastasi hyvin viikkoja. LA on nyt 25.1. Oli kyllä helpottavaa tuo mytty mahassa. Ja ihanaa oli myös se, että mieheni pääsi vasta tällä neljännellä kerralla itse mukaan paikalle. Aina ennen ollut työesteitä=( Sanoinkin, että tämä on viimeinen mahdollisuutesi... enempää lapsia ei meille tule. Toivottavasti hän pääsee seraavaankin mukaan, joka on vasta 9 viikon kuluttua... odottavan aika on piiiitkä!

Tellu ja pikkumytty rv 12

Vierailija
351/407 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa84: KIITOS vastauksestasi! Helpottaa oloa kummasti! Oikeasti huoli alkaa olla suuri, kun tuntuu ettei testiin piirry niin vahvaa viivaa kun haluaisin. Huomenna testaan taas, toivottavasti silloin olisi jo vahva. Kiitos ihanista sanoistasi!

Ceccile: Onneksi olkoon ja tervetuloa junaan!

Eleanora: Ymmärrän tunteesi. Uskaltaudu nyt kuitenkin testaamaan. Plussaonnea!

Tintti-tyy: Voi ei! Hirveä ikävä tulee!! Pahoittelut huhtikuisiin siirtymisestä!

Martta84: Kiitos! Selkäsäryt helpottivat sitten eilisen päivän aikana ja viime yön sainki nukuttua. On selkä edelleen kipeä, mutta tämän kanssa voi jo elää :) Niin ja kyllä käsittääkseni joillain alkaa raskausoireet oikeasti tosi aikasessa vaiheessa. Joten, toivotaan parasta ja plussaonnea ensi viikolle!

Mansikkavadelma: Hyvältä kuulostaa. Koska meinaat testata? Plussaonnea!

Bambi: Olet raskaana kunnes toisin todistetaan! Ja olen hyvinkin varma ettei niin käy! Ihanaa, nauti tunteesta! Saa olla intona! :)

Tellu1980: Mulla ei yleensä ole mitään menkkakipuja, mutta onhan se sellaista jomotusta ristiselässä. Issiasta taas mulla on ollut menneisyydessä useammin kun kerran ja siihen nähden tämä kipu tuntui pelottavankin tutulta… ? Kiitos lohduttavista sanoista! Toivotaan parasta! Eilen soittelin sinne neuvolaan ja suositteli virtsatientulehduksen tutkimista, joten tänä aamuna olen toimittanut näytteen sitä varten. Päivällä soittelen sitten sen perään ja kyselen että miten on. Tosiaan kipu jonkin verran helpotti eilen päivän aikana ja on nyt ihan siedettävä. Onhan selkä edelleen kipeä, mutta ei tunnu jatkuvasti ja yönkin sai nukuttua ihan hyvin. Olet varmaan ihan oikeassa siinä että pitäisi nyt vaan lopettaa se testaaminen, ei se mitään auta. Kaksi testiä on vielä kaapissa, joista toinen clearbluen digitaalinen. Olen suunnitellut että teen ehkä ne vielä ennen matkaa, mutta sitten riittää. Oli viivat sitten kuinka vahvat tai heikot tahansa (toivottavasti tosi tosi vahvat :) Ihanaa että ultra oli mieluisa kokemus ja miehesikin pääsi vihdoin mukaan. Kävitkö muuten varhaisultrassa? Itse olin ajatellut mennä varhaisultraan, mutta nyt tilanne onkin se että kun tulemme matkalta kotiin on jo rv 8+6. Toisaalta saa siitä sellaista mielenrauhaa, että voisi olla ihan hyvä varata vaikka heti sille päivälle se ultra. Sinne asti on nyt kuitenkin kärvisteltävä. :D Teillä on nyt sitten se pelottava ensimmäinen kolmannes takana, onneksi olkoon! Sitä odotellessa! Oletteko jo kertoneet kaikille että olet raskaana, vai odotitteko sitä maagista rv 12?

ON: Vieläkään en uskalla uskoa että olen oikeasti raskaana ja että tämä raskaus onnistuu. Vaikka taustalla ei olekkaan yhtään km:ää, niin jotenkin sitä on niin pelokas. Tyypillistä :) Joten, en uskalla vielä odottajienkaan puolelle siirtyä. Loman jälkeen sitten. Toivottavasti ei haittaa että roikun täällä teidän kanssa!

Kuka testaa seuraavaksi? Lisää matkustajia junaan nyt vaan!

Alexandra

Vierailija
352/407 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes haamua!! negaa näytti :((((

äsh. olin jo niin intona... alexandra84-sun sanat kuulosti niin kivalta et kipaisin apteekkiin hakee testin! :D mut eeeeei :((( äsh

no kiertopäivä 25/28 vasta menossa, et ehkä on vielä toivoa.... :/

Vierailija
353/407 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Bambille negasta, toivoa kuitenkin on kun sinulla vasta tuo kiertopäivä meneillään :)

Iidan äidille myös tervetuloa ja tärppionnea!

Tänään aamulla tein apteekin oman testin ja kyllä siihen kaksi viivaa sain, toinen tosin haaleampi kuin toinen. Eli plussattu on :D Ihanaa!

Vierailija
354/407 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt purkaus, mutta pakko oli tulla tänne kirjoittaan kun pahoitin NIIN mieleni äsken täällä töissä. Eräs italialainen naiskollega, joka muutenkin on aiemmin aika suoraan kommentoinut painoani tai esim sitä miten paljon syön (!), tuli sanomaan, että psst se mekko mikä sulla oli maanantaina, niin sinähän näytit ihan siltä kuin olisit raskaana! Ja että hän tietää että haluaisitkin olla, mutta että oletkohan jotenkin turvoksissa??

Mulla tuli itku, just ja just ehdin hänen katseensa alta pois ja itkin oikeen yhyy naisten vessassa. Että jotkut voi olla ajattelemattomia! Ei ole kiva kuulla, että näyttää raskaanaolevalta = hänestä läskiltä, mutta varsinkaan kun HALUAISI olla raskaana ja hän sen tietää!!

Anteeksi nyt ruikutus, olo on vaan aika kurja.

Alexandran kysymykseen kuka testaa seuraavaksi, olen ajatellut testata parin päivän päästä, perjantaina tai sunnuntaina. Pe on tosin vasta kp26 ja mulla on kierto yleensä keskimäärin ollut 29, joten ei ehkä vielä näkyis, mutta toisaalta saattas näkyä jo jotain..?

Gabriela 24/25-31

PS. Paljon ONNEA plussanneille!!

Vierailija
355/407 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Bambi- No voi ei :( Mut aika aiksinhan testasit, jos ei viel näy..?

ceccile: Nyt vielä näin viralliset plussaonnittelut!

-Gabriela- Olipa kurja kommentti. Oon itekki kuullut esikoisen jälkeen, kun mahaa vielä oli jäljellä, että taitaa olla uusi tulokas mahassa. Siinä sitten joku yritti korjata sen puheita, mut tokas vaan, että ihan sitä tarkotti ku maha aikas iso :( Todella ärsyttävää!

).( Kp 44 ja dpo 13. Maha on ollut jo useamman päivän sekaisin. Oon ehkä vaan syöny huonosti, mikä on varmaan parempi selitys ;) No, parin päivän sisällä asia ratkeaa, et siirrynkö huhtikuisiin..

Vierailija
356/407 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et naamassa kivasti finnejä..pms vai raskaana..hmmm

Vierailija
357/407 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenki se negatiivinen tulos vaa lyttäs kokonaan, mutta onhan vielä toivoa niin kauan kun ei täti tule kylään...

ONNEA CECCILE!! :)

358/407 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

CelesteSebastian: Onnea komeista plussista! Mikä sun tilanne nyt on, onko vielä vuotoa?

Liimaa ja tarroja sun pikkuiselle että pysyy kyydissä!

Alexandra: Huikeasti onnea!! Kurjaa että selkäkivut vaivaa :( Ymmärrän että olet huolestunut kun reissukin edessä mutta eiköhän kaikki masussa kuitenkin hyvin!

Bambi: Itselläkin tosiaan nännit tosi kipeinä nyt mutta gynekäynnin perusteella uskoisin että mulla se on ovikseen liittyvää. Mutta selvinnee, itse ajattelin testata vasta ensi viikolla. Oiskohan sun pieni punainen vuoto ollut kiinnittymisvuotoa tms? Tsemppiä! :) Älä vielä lannistu.

ceccile: Onnea onnea! :)

martta: Kyllähän oireita voi tulla jo tosi aikaisessakin vaiheessa :) Toivotaan että kertovat sulle jo masuasukista :) Tsemppiä piinailuun!

mansikkavadelma: Voi että mä ihailen sun kärsivällisyyttä :) Miten maltat olla testaamatta? Tosin tiedän tunteen tuosta oman navan "ylitarkkailusta", koitan itsekin opetella siitä pois. Kummasti sitä on alkanut mietiskellä joka nippausta. Toivon sulle plussaa!!

Tellu: Ihanaa lueskella sun kuulumisia! :) Olen tosi iloinen sun ja pikkumytyn puolesta :)

Gabriela: Voi itku sun puolesta. Tuollaiset ajattelemattomat ihmiset ovat -pardon my french- ihan perseestä. Yritä jättää se omaan arvoonsa ja ohittaa koko asia. Toiset ihmiset vaan tuntuvat olevan sellaisia että ihan nauttivatkin siitä kun toiselle tulee paha mieli. Halauksiarutistuksia sulle.

ON: Tiistaina tuli sitten tehtyä reissu sinne gynelle ja alaosastossa meikäläisellä kaikki hyvin. Kohtu kunnossa, hyvä limakalvo ja munasarjat aktiiviset. Ovis tapahtunut joko juuri hiljan tai tapahtumassa parin päivän sisään..eli ei ole mikään lyhyt kierto taaskaan tiedossa. No, nyt on ainakin yritetty sitä kovasti hyödynnellä :) Olisi nyt kuulemma oikein passeli limakalvo raskaudellekin. Eikä kannata murehtia menkkojen epäsäännöllisyydestä, hyvin on tohtorin mukaan mulla asiat. Vähän jäi mietityttämään kyllä ettei määrännyt mitään säännöllistämään kiertoja? :/ Ilmeisesti tykkäsi ettei mun kierrot ole niin mahdottomia. Tämän hetken oireiluja ei juuri muuta mutta rinnat tosi arat ja jotenkin "pullistuneet" heh, nännit ihan kipeät :/ ja valkovuotoa on kyllä riittänyt viime päivinä.

Mun oudoille alavatsakivuille ei löytynyt syytä, tavallaan hyvä ettei ole mitään mut mieltähän se vaivaa mitä ne on. Onko kellään tietoa/kokemusta vulvodyniasta? Olen lueskellut nyt siitä ja mun oireilut ainakin osin kyllä sopisivat siihen.

Itse koitan nyt hiukan unohtaa kuumeilun ja keskittyä nauttimaan miehen kanssa yhdessä olemisesta ja pian alkavasta lomasta. Tuntuu että käy vähän ylikierroksilla välillä nämä ajatukset ja tunnetustihan stressi vielä vaikeuttaa raskautumista..joten nyt vapaampi vaihde päälle ja jospa sitten onnistaa :)

Kaikille plussapuhuria puuh puuh!! Niin plussanneille, piinaville ja jännääjillekin :) Ja ONNEA siis kaikille plussanneille!

kaunisikävä kp 34/28-36, yk3

Vierailija
359/407 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitti, että menkat vois tulla jo tänään..aamuhan nyt vasta on, että hyvin ne ehtii vielä kurvata paikalle.. :/

Finnejä pukkaa taas naaman täyteen, yleensä ollu vähän rauhallisempi tulanne sen osalta, on niitä ennen menkkoja tullu, mut ei tällä tavalla useana päivänä tuollaisia valkopäiviä..ja maha on vieläkin välillä sekaisin..ihanin tunne olis, jos vuoto jäis tulematta!

kaunisikävä: Olipa sulla mukava gunekäynti :) Nyt vaan ovista hyödyntämään!! Ei ne pitkät kierrot välttämättä huono ole (onhan mulla itsellänikin) ainut ärsyttävin asia on vaan, että saa niin kauan odotella vastausta miten käy :/

).( Tänään on kp 45 ja dpo 14 omien havaintojen mukaan. Pahimmat oviskivut oli tuolloin 30.6. Kyllä mua haluttas tehä testi, mut se on jotenkin lohdullisempaa odotella, josko menkat tulee..Se jotenkin latistaa se nega fiilikset ihan täysin! :( Niitä on tullu vuosien aikana jonku kerran tehtyä..Koitan olla vielä kärsivällinen!

mansikkavadelma

Vierailija
360/407 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bambi: Oikeassa olet, kiertopäiviä sinulla ei ole vielä niin paljoa että pitäisi huolestua. Uudelleen vaan testaamaan parin päivän päästä! Itsehän testasin ensimmäisen kerran kp35 (normaali kierto ollut 27-32). Toisaalta olihan minulla syytäkin odotella rauhassa, kun ei sitä ovista bongattu, niin tämä tuntui niin mahdottomalta. Toivoa on kunnes täti tulee kylään ja edelleen olen sitä mieltä että kohdallasi ei niin käy!

Iidan äiti: Tervetuloa!

Ceccile: Onneksi olkoon! Kyllä maaliskuun junasta taitaa tulla ihanan pitkä. Mutta mukaan mahtuu vielä kaikki loput, joten plussaamaan siitä!

Gabriela: Aivan hirveää käytöstä siltä naiselta!!! En voisi ikinä kuvitellakaan sanovani noin kenellekkään! En yhtään ihmettele että itku tuli, varsinkin kun yritys on kova. Voimahalaus sinne! Älä välitä tuollaisista ihmisistä! Onnea testaukseen!

Mansikkavadelma: Oletko tosissasi? Että joku tolla lailla sanoi sinulle? En kyllä ymmärrä tollasia ihmisiä lainkaan! Plussaonnea! Onko sinulla yleensä aknea ennen tätiä?

ON: Rinnat on hieman kipeät, lähinnä kosketusarat, ei varsinaisesti muuten kipeät ja hieman etovaa oloa on välillä. Mutta ei missään nimessä huonoa oloa. Selkä edelleen jonkin verran kipeä ja vatsaa nippailee aina tasaisin väliajoin. Otsasta näytän teini-ikäiseltä :D Loma alkaa huomenna (työpäivän jälkeen) ja lauantaina lento lähtee 13.00. Vähän jännittää lähteä matkalle, mutta Eurooppaanhan tässä kuitenkin mennään. Joten jos on tarvetta lääkäriin on siellä niitä tarjolla :)

Tämä aamuna vastustin kiusausta testata... Ei sillä testauksella mitään vastauksia saa kuitenkaan ja varmasti parempi olla näkemättä niitä viivoja, jos ei olekkaan yhtä vahva kun kontrolliviiva vieläkään.

Lisää plussia, kiitos!

Alexandra