Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 2012

Kommentit (407)

Vierailija
361/407 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunisikävä, loistavaa että kaikki on kunnossa alakerrassa! plussatuulia sitten vain :)

mullakin on ihmeellisiä vihlomisia munasarjojen kohdalla välillä, esim. seksikin saattaa joissain asennoissa tuntua.. se on vähän huolestuttanu jo useamman vuoden ajan.. kyselin sitä gyneltä ja ihmetteli itsekin miksi munasarja on painamalla arka... en sitten tiedä.. ei lähettäny jatkotutkimuksiin?

mansikkavadelma, tsemppiä!! jänniä hetkiä siellä! toivottavasti täti ei tule :)

Alexandra, eiköhän asiat masussa oo hyvin :) elä ressaa! nauti lomasta ja pienokaisesta

Vierailija
362/407 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana ilma mennä kävelylenkki koiran kanssa :)

Ovistikkuja käyttävät, mistä olette omanne ostaneet? Mitkä ovat luotettavia?

Tähän kiertoon tuskin niitä enää kannattaa hommata, mutta seuraavaan, aivan varmasti.

Turhauttaa nämä epäsäännölliset kierrot joten eikun tikkuja hankkimaan.

OmaNapa: Tämä kierto mennyt omalta osalta lomaillessa, mies ollut töissä. Lasten kanssa ollaan sukuloitu ja nautittu kesästä.

Järki sanoo että toiveet eivät voi olla korkealla, peittoja heilutettu tässä kuussa kolmesti.

Pieni toivonkipinä kytee silti, ääh!

Ei oireita, mutta en ole ovistakaan tuntenut varmasti. Ovislima ilmaantui kp20.

No, ei auta muuta kun odotella jos ihme olisi tapahtunut..

Katmam kp25/29-46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/407 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lämpimät onnittelut kaikille plussanneille!

Täällä ollaan vuodeltu siitä su päivästä saakka:( Ihmettelen kyllä että ihmeen vähän, kun miettii että luulisi km:ssä tulevan vuotoa tosi runsaasti (enemmän kuin tädissä). Nyt näyttäisi vuoto jo loppuvankin, mutta en kuitenkaan elättele sen ihmeempiä toiveita enää:( Tosi surullinen olen ja mulla on ihan ikävä meidän pikkuista vaikka eihän se nyt vielä kovin iso ollut:( Odottelen nyt sitten, että täti tulisi noin seuraavan kuun alussa. Uskon kuitenkin että yritämme tärppiä kp 12 tai kp 13 kuten tämäkin pikkuinen olis saanut alkunsa. Aikaisemmin minulla ei ollut enää näin kovaa vauvakuumetta, mutta tämän pienen tärpin aikaan saama toivo ja mahdollisuus jotenkin toi vauvakuumeen taas ilmaan ja ajatuksiin. Plussan jälkeen kun sitä ehti jo tottumaan ajatukseen kolmannesta ja haaveilemaan pikkuisesta. Tuntuu, että mieskin suree nyt tätä pikkuista, vaikka hänellä nyt vielä vähemmn on edes vauvakuumetta ollut. Ehkä hänkin oli jo sitten tottunut ajatukseen että meitä olisikin viisi. Paljon emme ole ehtineet vielä puhua tästä, mutta aistin sen. Minunkin pitäisi joku päivä saada käsitellä tämä ja itkeä rauhassa, niin olisin varmaan taas ehjempi. Meillä ollut aika paljo tohinaa tällä viikolla niin on jäänyt.

Toisaalta olenhan tämän jo käynyt muutaman kertaan aiemminkin läpi, mutta jotenkin tämä taas kolahti kovaa sydämeen. Ehkö kuitenkin hiukan vähemmän kuin se eka, mutta tämä taitaa kyllä tulla toisena:/

Taidan hypätä huhtikuisiin kuitenkin nyt tämän nousseen vauvakuumeeni vuoksi, ei tässä muu auta:) Olen nyt päättänyt vielä sen yhden pienokaisen ainakin saada. Ehkä se oli tämän menetetyn

pikkuisen tarkoituskin, ken tietää:)

Paljon paljon onnea kaikille kiertoihin ja hirmusti plussatuulia ja tarrasukkia vauvaliimalla plussanneille:D

CelesteSebastian

Vierailija
364/407 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luulisi että km olisi aina kovalla vuodolla ja kivuilla.

Vierailija
365/407 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, CelesteSebastian :(.. Paljon voimahaleja!!! Asenne sulla on kuitenkin hyvä, silloin kun jotain menettää, tajuaa että sitä oikeasti haluaa! Tsemppiä uuteen yritykseen. Tosiaan mulla ei ole kokemuksia km:sta, joten en tiedä kivuista, tai vuodoista mitään. Jotenkin kyllä tuntuu, että olisi kipuja. Mutta toisillahan ei ole yhtään vuotojakaan... Tiedä noista.

Mulla on ollut tosi itku päivä tänään.. Alkuviikosta kuulin yhden kaverin odottavan vauvaa kymmenen vuoden yrityksen ja muutaman hoidon jälkeen... Ja tänään se oli mennyt kesken.. Voi että miten onkaan harmittanut!! Kyllä olisi hälle suonut oman pikkuisen, mutta ei. Jotenkin tuli itselleni ihan olo, että toivottavasti ei mullakaan onnistu heti, olisi jotenkin tosi noloa ja epäoikeudenmukaista.. Mulla on kuitenkin kaksi ihanaa lasta ja toisella ei yhtään.

Anteeksi valitukseni sekä omanapaisuuteni, mutta nyt on asiat näin...

Vähän latisti kuumeiluani, mutta josko se tästä kun yön pari nukkuu, niin helpottaa.

Martta 23/28

Onnea plussanneille :)!! Ja tsemppiä jännääjille!!

Vierailija
366/407 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

CelesteSebastian: Mitä jollei se ollukkaan keskenmeno???ku ei kerran oo kipui??? Kannattaisko viel testata et jollei mennykkään keske??? Toivottavasti pikkuine olis viel siel...

Vierailija
367/407 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille ja etenkin alexandralle! =) Olen niin onnellinen sun puolesta!

Ja pahoittelut saamastasi ikävästi kommentista Gabriela! Olen itse hieman ylipainoinen ja olen saanut samanlaisia kommentteja..Aina ne mielen pahoittaa..Mutta, olen suurenmoinen nainen ja nenu pystyssä uusia pettymyksiä kohti =) Sitä aina miettii kuinka ajattelemattomia ihmiset ovat, kun ikinä ei itselle tulisi mieleenkään kenellekään mitään vastaavaa sanoa..Noh, muista se, että sinunkin vuoro tulee olla ja näyttää raskaana olevalta! ;) Ja silloin siihen on hyvä syy! =)

Itselläni ne haamut oli napsun hipaisuja, koska nyt on hanat auenneet...Eli täällä vuodetaan kuin viimeistä päivää..Jotenkin oli taas kovin outo alku menkoilla..Kolme päivää tuhrua, ei nimeksikään verta..Ja sitten yhtäkkiä hanat kaakkoon ja kauheat kivut..Yleensä alan heti vuotamaan kunnolla ja en kipuile..Joten eiköhän siellä jotain ole tapahtunut..

Mutta, nyt tää hyppää tuonne huhtikuisiin ja toivottelee mennessään kaikille plussaonnea! =)

Vierailija
368/407 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas täällä huhtukuisiin siirtyneitä :/ Pahoittelut tädin kylään saaneille :/

CelesteSebastian: Se varmasti tuntuu aina pahalta oli raskaus kuinka alussa tahansa..

Alexandra84: Eiköhän pikkuisella ole masussa mukavat oltavat, nauti reissusta! :)

).( Mä varmana tipahdan kooorkealta ja kovaa tässä joku päivä..Ei ole tosi, nyt mua on parin päivän ajan pissattanut usein. Oon saanu käydä pissalla tunnin parin välein, mikä ei ole minulle tavallista. Normisti pissalla tulee käytyä muutamia kertoja päivässä. Mun kroppa haluaa näköjään todella olla raskaana ja tekee mulle temppujansa!

mansikkavadelma kp 45 ja dpo 14

Vierailija
369/407 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansikkavadelma - sama homma täällä... mun kroppa suorastaan huutaa vauvaa! mua kans pissattaa, yleensä käyn vaa muutamia kertoja päivän aikana, mutta nyt tulee töissäkin käytyy 7 tunnin aikana pari kertaa ja pissa tuntuu painavan melkeen koko ajan.. mut ei tunnu pissatulehdukselta, ku ne tekee kipeetä, tää ei. yölläki herään vessaan...

vatsan turvotus on kadonnu. nännit ei oo nii arat, on ne arat, mut ei nii arat ku pari päivää sitten.. mun raskausoireet alkaa kadota :/ kohta tulee varmaa täti kylään ja sit mä itken :(

mul on niiiiin kova vauvakuuume. äsh. tänään onkin jo 27/28.. eli kohta pudotaan ja kovaa :( valkovuoto sentään on vielä oireista jäljellä.. ja ajoittainen huimaus. mut kaikki oireet on lievenemään päin :(

toivon niin kovasti että sulla mansikkavadelma tärppäis!!

Vierailija
370/407 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negan sain..;(

Tähän asti mun kärisvällisyys jaksoi..Menkat alkaa joko tänään tai sitten kierto heittää häränpyllyä.. :/

mansikkavadelma kp 46

Vierailija
371/407 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Minä olen 23-vuotias ensiodottaja :) Jätin pillerit pois kesäkuun alussa, ja heti ensimmäisestä kierrosta tärppäsi! Täällä ollaan sekä minä että 28-vuotias mieheni aivan innoissaan, jännityksellä odotamme mitä tapahtuu. Olen nyt 4+6. Mitään muita raskausoireita ei ole ollut, paitsi piantä nipistelyä alavatsalla, josta pienin saikin hellittelynimekseen Nipsu.

Mulla on kauhea määrä kysymyksiä... Suurin osa niistä liittyy raskaana urheilemiseen, olen himokuntoilija ja juoksen pitkää matkaa (en aio tietenkään raskaana maratonille). Onko ketjussa muita urheiluhulluja odottajia?

Vierailija
372/407 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bambi: Kiitos! Kyllä tässä onneksi jo hieman on rentoutunut. Paras lääke siihen on kyllä ollut testaamisen lopettaminen. Eipähän tarvitse ihmetellä :) Huomenna alkaa loma, joten eiköhän se vielä ajatukset sitten automaattisesti muualle. Toivottavasti kun loman jälkeen palailen palstailemaan, niin olet siellä odottajien puolella odottelemassa!

Katmam: Oma gynekologi sanoi että ovistesteistä paras on clearbluen hymynaama. Itse en sillä ovista bongannut, joten en sitten osaa sanoa että kuinka hyvä on. Paras puoli niissä on mielestäni ehdottomasti se ettei tarvitse arvailla että onko se ovis vai ei, joko se on tai ei ole hymynaama. Ostin itse yhden paketin apteekista ja toisen tilasin netistä. Ebaysta kuulemma kannattaa tilata niitä, saa huomattavasti halvemmalla.

CelesteSebastian: Voimahalit sinulle ja tsemppiä huhitkuisiin! Itsekkin käsitin neuvolaan soittaessa että jos menee kesken niin yleensä on pahat kivut ja runsaat vuodot. Outoa.

Martta: Kyllä vetää mieleen matalaksi kun kuulee tuollaisista tapauksista, jotka vuosia yrittävät ja sittenkin menee vielä kesken. Maailma on niin epäreilu paikka!

Tiiuli: Kiitos! Niin mielelläni olisin kyllä sinut ottanut mukaan odottajien puolelle! Eipä silti, enhän ole sinne edes siirtynyt… :) Loman jälkeen sitten. Tsemppiä huhtikuisiin! Ihan selvästi oli kiinnittymisyritys kun tollanen täti. Tulen moikkailemaan loman jälkeen ja katsomaan mikä tilanne!

Mansikkavadelma: Kiitos! Yritän kyllä oikeasti nyt vaan täysin rinnoin nauttia matkasta. Stressaaminen ei auta mitään, jos jotain on tapahtuakseen, se tapahtuu ihan sama mitä teen. Pahoittelut negasta, tiedän kuinka hirveä tunne se on!

Sina-H: Onneksi olkoon! Tämä palsta on tarkoitettu niille, jotka yrittävät raskautua. Plussan saatua siirrytään odottajien puolelle. Itsekkin olen plussan saanut ja sinne tarkoitus siirtyä, joten siellä nähdään (lomani jälkeen).

ON: Ihanaa, huomenna alkaa loma! Kyllä sitä on j odotettukkin! Uutena oireena on se että uni maistuu paremmin, koko ajan vähän väsyttää. No, vielä ei ole tarvinnut päiväunia ottaa, joten tilannehan on siinä mielessä hyvä :) Nyt minulle tulee kyllä palstailussa tauko loman ajaksi. Sen jälkeen palaan kyllä katsomaan mikä tilanne teillä kaikilla on ja toivottavasti voinkin sitten siirtyä odottajien puolellekin.

Kiitos KAIKILLE tuesta ja ihanista sanoista! Haikea fiilis on jättää tämä palsta, vaikka sitä totta kai on odottanutkin. Niin haluaisi vaan ottaa kaikki mukaansa.

Nyt naiset plussaamaan!

Oikein ihanaa kesää kaikille!

Alexandra

373/407 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa pitkästä aikaa!

Viettelen tässä juuri ansaittuja vapaa päiviäni, on ollut töissä kyllä tosi rankkaa, ja meillä on ihan henkilövaje, kun työntekijöitä niin paljon lomilla ja saikuilla, mutta itse olen saanut levätä eilisen ja vielä tämän päivän, niin ja tuleehan tässä vielä viikonloppukin. :)

Pahoittelut mansikkavadelmalle negasta, ja onnea uuteen kiertoon, kyllä se tärppi sieltä vielä tulee.. USKO Pois vaan!

Pahoittelut myös muille negan saanneille, ja taisi tuossa olla myös joitakin plussan saaneita, onnittelut heille!!

Alexandra: Mitä niitä viivan vahvuuksia vertailemaan, kun sulla on jo ihan selviä raskausoireitakin, viivat sait ja raskaana olet.. Olen niin onnellinen puolestasi, OIKEIN super ihanaa ja rentouttavaa lomamatkaa teille ja pikkuiselle!! Käy välillä meitä moikkaamassa täällä.

Omia kuulumisiani. Olen tässä nyt parin päivän ajan voinut aika huonosti, vatsassa on aika mylläkkä ja eilen jopa aamusta oksensin, liekö mahatautia vai jotain muuta.. Esikoisesta pahoinvointi alkoi jo paljon ennen plussaa, nähtäväksi jää, en silti toivo ihmeitä koska tippuminen tuntuu sitten niin kurjalta, hiljaa mennään päivä kerrallaan!!

Rintoja myös nipistelee ja ovat arat kylmälle, viluttaa myös varsinkin iltaisin ja pissalla saan ravata alvariinsa.. Suu myös kuivuu kokoajan, kaikki vaikuttaa niin raskausoireilta, mutta voihan tässä keho myös tehdä kepposiaan.. Voi kun tietäisi, vielä ei varmaankaan oikein näyttäisi, pitää jaksaa piinistellä vielä maanantaille asti, silloin pitäisi menkat tulla koska viime kierto oli vain 25 päivää. Mutta miten jaksan!!

Katmam: Aina on toivoa ja tärppi saattaa käydä just sellaisessa kierrossa kun sitä vähiten osaa odottaa, Alexandra on tosi hyvä esimerkki siitä, hän kun luuli että ei edes ovuloinut mutta silti PLUSSA tuli. :)

Onnea kaikille oviksen bongailijoille ja testaajille..

Niin ja oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

T. Enisa kp 22/25-27

Kolmatta yritellessä:

Vierailija
374/407 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enisa84 - toivotaan sulle plussaa! :)

oma napa - täällä jänskättää kauheeesti kp 28/28 menossa... koko ajan pelottaa käydä vessassa.. raskausoireet on nyt melkeen kadonneet, että tuskin tässä raskaana ollaan... mut jänskätään ny loppuun asti ja pudotaan sitten korkeelta :/

375/407 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni aamulla testasin Pregcheckin liuskalla ja nega, kuten sainkin gynekäynnin perusteella odottaa.. eiköhän nämä ole vaan ovistuntemuksia olleet nyt. Rinnat arkana ja turpeina, nännit jöpöttää ja kipeinä kuin mitkäkin. Eilen repi ja kipuili oikein mojovasti munasarjasta joten olisikohan nyt sitten irronnut..vaiko jälkijomotusta.. Miten olette "laskeneet" oviksen kestoa, olisiko vielä mahkuja ehtiä tähän ovikseen jos tänään tai huomenna pupuillaan? Useampaan päivään tässä ei olla päästy heiluttelemaan peittoja :/ Mutta juu, näyttäisi siltä että tämä kierto tosiaan venyy ja paukkuu taas jos ovis vasta nyt :(

kaunisikävä 37/28-36 (-tai taivas rajana..), yk3

Vierailija
376/407 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Bambi- Kuulostaa oireet kyllä hyvälle!! Onnea paljon jännäilyihin, kyllä se plussa sieltä tulee!!!

Katmam - niin kauan on toivoa, ennen kuin täti kurvaa kylään!!

Tiiuli - voi itku L… Toivotan sulle paljon onnea huhtikuisiin, saapi nähdä tullaanko perässä…

Mansikkavadelma - Ehkä ne ei ole kropan temppuiluja, jos ne olisikin oikeasti raskausoireita, täällä peukut pystyssä!!! Kyllä se plussa sieltä vielä pärähtää, kokeile muutaman päivän päästä uudemman kerran.

Enisa84 - kuulostaa niin tutulta. Kyllä sen lopun jaksaa rutistaa, jännitystä elämään!! Toivottavasti se palkitaan J!!

Kaunisikävä - ilkeetä kun kierrot venyy, varmaan tympäisee odotella. Mutta tsemppiä!

Täällä rintamalla ei mitään uutta, eilen hätäisenä testailin, mutta puhdas nega sieltä tuli… No vielä on toivoa, mutta mieli edelleen matalalla kaverin takia… Mulla pahaolo jatkuu edelleen ja alavatsassa ihan omituisia vihlaisuja, koko ajan saa käydä vessassa tarkastella että joko vuotaa.. Mutta ei vielä.

Martta 26/28

Vierailija
377/407 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti ihanista kannustavista sanoistanne, Mansikkavadelma, Kaunisikävä, Alexandra ja Tiiuli!! Aloin sen itkun jälkeen elätellä toiveita, että itkuherkkyytenikin olis raskausoire... Yleensä kun kestän kyllä aika hyvin kommentit, joita saan. Yleensä niitten syy on kateus! Mutta kyllä oli ihana lukea täältä kannustavia kommentteja, kiitos! :-)

Alexandra onkin lähtenyt jo lomille, toivottavasti on ihana lomareissu Euroopassa! Sen voin tosi hyvin uskoa, että jos saisi yhden plussan niin ei voisi uskoa siltikään olevansa raskaana vihdoin! Oikein paljon ONNEA odotukseen!! :-D

Tellulla oli hyvä ultrakäynti takana, kiva kuulla :-) La:si on sama päivä kuin jolloin veljentyttö syntyi, ja on muuten aika pakkaus! :-D ONNEA odotukseen! :-)

Kaunisikävä oli myös saanut hyvin uutisia gynellä, mahtava juttu, että kaikki on kunnossa ja jopa priimakunnossa! Ja hyviä oireitakin.. Pahoittelut siis negasta :-( Tsemppiä, ehkä toivoa tässä kuussa vielä on?

CelesteSebastianille valtavat pahoittelut :-( Teitkö koskaan enää testiä, onko ihan varma että tämä oli km? Jos oli, niin paljon voimia ja tsemppiä seuraavaan kiertoon, ainakin teillä on toimintasuunnitelma valmis ja molemmat kovasti odottavat sitä kolmatta tärppiä! Peukkuja!

Martta: Siitä kaveristasi, joka lopulta tuli vuosien yrityksen jälkeen raskaaksi, mutta sai melkein samantien keskenmenon. Elämä kun ei ole reilua, ei ollenkaan reilua! Ja tuntuu, ettei siihen koskaan totu, miten epäreilua elämä onkaan! Mutta ei silti pidä toivoa, että itse joutuisit yhtä kauan odottamaan! Ja vaikka nyt saitkin negan, niin aika aikaisilla päivillä vielä ja toivoahan on edelleen. Tsemppiä sinullekin!

Bambi: Tiedän NIIN sen tunteen mikä tulee kun saa negan. Sitä lyhistyy ihan, vaikka toivoa pitäs pitää yllä loppuun asti! Ehkä raskaus ei sinulla testissä vielä näkyny, jos testasit liian aikaisin? Peukkuja pidän!!!

Ceccilelle paljon ONNEA plussasta! :-) Ihanaa, että aina joku plussaa, ja antaa toivoa meille kaikille muille! Onnea odotukseen!

Enisalla hyvän kuuloisia oireita! Toivotaan että plussa testiin pärähtää! Huomennako testaat?

Mansikkavadelma: finnit naamassa ja vatsa sekaisin ja ahkera pissatus ovat kyllä kaikki erittäin tyypillisiä raskausoireita, varmaan tiedät.. ;-) Mitäs jos testasit vaan liian aikaisin? Toivoa ON niin kauan kun menkat ei ala. Plussapeukkuja!!!!!

Tiiulille pahoittelut menkoista ja hyvää matkaa huhtikuisiin. Minä olen syntynyt huhtikuussa, se on oikein hyvä kuu syntyä... ;-)

Allekirjoittaneen uutiset: Loma alkoi, hurraa! :-) Toiseksi viimeisenä työpäivänä iski aivan karmea selkäsärky, mutta yläselässä, joten se ei lie raskausoire ;-) Tänäiltana lennän koto-Suomeen, jee jee. Huonompi uutinen on, että testasin (hätähousuna?) tänään ja negahan sieltä tuli huolimatta kaikista oudoista tuntemuksista (nännit nöpöttänyt tosi kipeänä oviksesta lähtien ja kipeitä nippailuja on ollut alavatsalla molemmin puolin joka päivä, sekä se kummallinen tunne, että kaikki ei ole kuten ennen) ja mieliteoista (on tehnyt mieli IHAN eri ruokia ja juomia kuin yleensä ja jotenkin monet ruoat maistuu kauheen suolaiselta???)... Yritän muistuttaa itseänikin, että toivoa on, kunnes menkat alkaa, mutta tänään kyllä on masentunut olo ja toivo vähän kateissa. En kuitenkaan anna itseni ajatella yhtään sellaisia, että jospa mua ei vaan kertakaikkiaan ei ole äidiksi tarkoitettu...

Lähden tästä lomille ja käyn varmaan vielä ajoittain lukemassa täällä, mutta luultavasti menkat alkaa ens viikolla ja sitten tulee kuukausi väliä haaveiluihin, koska olemme eri maissa miehen kanssa seuraavan oviksen aikoihin :-/ Ehkä nähdään sitten toukokuisissa, vaikka toivonkin että kukaan täältä ei sinne asti siirry!!! ;-)

Hyvää kesää kaikille toivottaen

Gabriela kp28/25-31

Vierailija
378/407 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

gabriela, et saa luovuttaa! siskollani oli ovulaatio heti melkein menkkojen jälkeen! ei se pakosti ole siinä puoli välissä ;) hyvin voitte siis huhtikuisiin päästä ja vielä tässä kuussakin on aikaa! elä luovuta! :)

minä täällä edelleen jännään kp 29/28 kohta jo 30/28 ;) Huh ku pelottaa!

Vierailija
379/407 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaa kaikille! Luin et tänne on uusia tullu :) Kiva näin! Oli tullu sen verran paljon tekstiä et en nyt kerenny lukee kaikkia viestejä.

Taisin viimeksi kirjoitella tänne ennen juhannusta ja silloin oli gynekäynti edessä. Nyt on siellä käyty ja papa-tulokset saapunu. Niinkuin arvelin, taas on ollu muutoksia joten seuraava käynti tulisi tehdä vuoden sisällä. Tämä pisti sitten mielen todella matalaks :( En ole puhunut asiasta täällä kotonakaan vielä. Semmosta sillä linjalla.

Sitten siirrytään oviksen bongailuun. Luulen että 4.7 oli ovulaatio, ainaki oli kovat kivut illalla, menkkamaiset. Tänään kp37 ja tein r-testin ja siihen ilmesty haalea haalea plussa! Tein testin ihan vaan huvikseni. Ei mulla mitään raskauteen liittyviä oireita ole ollutkaan. En voi uskoa tätä todeksi joten huomenna testaan aamuvirtsasta. Noin 3 tuntia ennen kuin tein testin olin käyny jo pissalla joten kai se on aika hyvä saada se haamu silloin. Tai en mä nyt tiedä :D Iiiiik!!

Vierailija
380/407 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau Bubble89 :)) Upeeta!! Vau ihanaa :)) Onneksi olkooon! Ensimmäinenkö?? :)