MAALISKUISET 2012
Kommentit (407)
Alexandralle NÄÄÄÄÄÄIN suuret onnet! =) vauvaliimaa ja tarrasukkia rekkalasteittain!
Pikaisesti omaa napaa ja nukkumaan...Uskon, että täällä ei pieniin päin olla..Viivat ei oo yhtään vahvistunut ja ovat tosi hailakoita..Tosin oon niitä saanut jo 4-5 testiin..Noh, kai se napsu sitten on vaan käynyt siellä hipaisemassa ja hcg on siksi hieman noussut? Noh, aattelin huomenna hakee pari apteekin omaa testiä..Ja testata niitä jossain vaiheessa =) (lukekaa = Huomenna kaikki mahdolliset mitä vähänkin irti saa!) :)
Nyt nukkumaan, hyvät yöt =)
Nonii nyt yritän kirjoittaa uudelleen, jospa tekstini ei nyt katoaisi... Huoh :D
Ihania raskaustestikuvia!
Nonii nyt yritän kirjoittaa uudelleen, jospa tekstini ei nyt katoaisi... Huoh :D
Ihania raskaustestikuvia!
Olen lukenut ketjua välillä aina ja seuraillut jännityksellä (ja ihan vähän kateellisenakin) kuumeilujanne. :)
Alexandra: ISOSTI Onnea plussasta!!! :) Jeeee! Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa lähetän myös minä :)
Onnea myös kaikille muille plussasta, taitaa tulla ihanan pitkä maaliskuisten juna. Ja niinhän sitä sanotaan, että ne juhannusvauvat syntyy maaliskuussa ;)
Itse olenkin jo siirtynyt tonne huhtikuisten puolelle kuumeilemaan, menkat alkoi km:n jälkeen 30.6, eli nyt menossa kp 10, ovista ootellessa :)
Ihanaa kesää toivottelee Elmu
Lomatunnelmissa oikein kunnolla ollaan taalla. Kesakuun loppukin meni sairastaessa, niin en jaksanut mitaan kirjoitella. Nyt aikaa appivanhempien luona hieman kirjoitella.
ONNEA paljon plussanneille! Teitahan on jo melko monta!
Itse tein haapaivan kunniaksi muutama paiva sitten raskaustestin negatiivisin tuloksin. Tanaan tein toisen, kun ketaan kylavierasta ei ole kuulunut ja tanaan on juhlat, joten paatin tarkastaa viininjuonti tilanteen. Ei tartte nauttia. Viivat ilmestyivat molempiin ruutuihin. Haalea, mutta selkea. Sen verran allikalla ollaan, etta uusintatesti pitaa tehda mahdollisesti jo ennen kotiSuomeen palaamista. Laskurin mukaan 5. viikkoa ja la valilla 11.-13.3. -12. Saas nahda kuinka kay. Etta ihanko oikeasti ollaan raskaana.
Oireita ei juuri ole ja alakerrassa on se tuntuma, etta padot kohta murtuu, mutta samat tunnelmat oli esikoisenkin kanssa. Raskauden hirvein aika, kun ei voi olla varma koko asiasta kunnes sen on joku muu todistanut oikeaksi tilaksi. Kaksi kertaa tasta on selvitty. Toivottavasti kolmas kerta on yhta onnekas.
Tsemppia kaikille kuumeilijoille!
Allistynyt Jamsuliini
Tänä aamuna oli kyllä huono olo jonkun verran kun piti aikaisin herättä ja kiskoa itsensä nopeasti suihkuun. Jonkun verran huimausta on ja huono olo edelleen hieman, tosin nyt vähemmän kuin aamusta. Ehkä se on se aikainen herätys ja kiirus joka teki näitä oireita nyt sitten kun viikolla saan herätä rauhassa aamulla lasten kanssa ja touhuta onaan tahtiin nion on paljon parempi olo. Ok nyt takaisin töihin.
Olenkin loistanut poissaolollani loman vieton kunniaksi, mutta nyt oli ihan pakko jo tulla lueskelemaan kaikkien kuulumisia kun itselläkin jännittäviä hetkiä täällä.
Ensiksi ONNEA kaikille plussanneille tasapuolisesti. Hienot testiviivat CelesteSebastian!
).( Olen melkein varma että ovulaatio oli kp 11 oireiden perusteella (en ole tikutellut), mikä enteilisi n. 25 päivän kiertoa. Siihen "luottamalla nyt olisi dpo 11. Voi että kun malttaisi vielä mielensä eikä testaisi. Minulla on ollut nyt 4 päivää kuukautiskipuja, saunassa rinnasta tuli tippa maitoa (what?). Imetyksen lopetin jo reilu vuosi sitten tytön kanssa. Kokoajan tuntuu että täti olisi tulossa mutta ainakaan vielä ei merkkejä siitä. Lämpö on mielestäni kohonnut puoli astetta, mutta tuon mittaamisen kai pitäisi olla täsmällistä ja tämä kuumuuskin kai siihen vaikuttaa. Tuosta maidosta en osaa sanoa, voisiko se olla ihan hormonaalista ihmeellisyyttä ennen kuukautisia?
Milloinkohan uskaltaisin testata että tulos olisi varmasti luotettava...Tytöllä tein päivää ennen kuukautisia ja sain kaksi viivaa, mutta nyt kun ei kierrosta ole täysin varma niin ei haluaisi hätiköidä.
-Ceccile kp 22 ja jännittää kovasti :)
Tulin kurkkimaan maaliskuisten tunnelmia.
Onnittelut kaikille plussanneille ja tsemppiä jännääjille.
Itse olen pitänyt palstailutaukoa ja vauva-haaveet on jätetty taka-alalle.
Poppakonstit vehnänalkioöljyineen/greippimehuineen jätin pois.
Viime viikot ovat menneet lomaillen.
Miehen kanssa ei peittoja olla päästy heiluttamaan ja ajattelin että toivo tältä kuulta mennyt.
Eilen olin juhlissa jossa tuli juotua boolia.
Tänään bongasin valtavat ovis limat, joista ei loppua meinaa tulla (puoli rullaa paperia menee vessareissulla)
Tänään päästiin hyödyntämään mahdollinen (tuleva?) ovis joten pääsen taas jännittämään kanssanne.
Melkoinen morkkis kyllä tuon alkoholin suhteen..
Minä kun en yleensä edes juo.
Katmam kp 20/29-46 yk 3
ISOT ONNEN HALAUKSET KAIKILLE PLUSSANNEILLE !!!!
On se vaan ihanaa kuulla hyviä uutisia.
Mun oli ihan pakko kirjoittaa kun luin katmam sun kirjoitusta.. Minä kanssa perjantaina innostuin juhlimaan kaikkia tapojani vastaan kera alkoholin... Kauhea morkkis on, mutta ei voi mitään tehty mikä tehty...
Täältä on tainnu aika moni siirtyä odottajiin, kun on niin hiljentynyt kirjoittelut.
Työpäivä tänään takana, isäntä on lapsosten kanssa ajelemassa. Koti on kovin hiljainen...
Olen paljon kelannut asiaa, jos jossain vaiheessa raskaaksi tulisi, että kuinka ihmiset asian ottaisi. Olen ollut itse vaan pitkälti sillä kannalla, että meidän perhe olisi ollut näin hyvä, mutta... nyt odotan jo todella kovasti, että saisi vielä yhden perheenjäsenen lisää. Nyt on jännä viikko tai puolitoista edessä... Sen jälkeen on varmasti viisaampi, saapiko kylään tädin vai pari viivaa testiin...
Martta kp 19/28 yk 1
Tämä on aivan käsittämätöntä, mutta taisi kesken mennä kun nyt vuodan:(( oli niin vahvat plussat ja kaikki jo. Mun on jo meidän kolmatta pikkuista niin kova ikävä:( aikaisemmin mulla jo ollut tosiaan km ennen esikoista ja 1-2 ennen tokaa. Aina tämä vain tuntuu yhtä pahalta. Kipuja ei ole kyllä yhtään, mutta vuotoa on. Tuskin kukaan voi tuollaisessa selvitä hengissä:(
CelesteSebastian rv 5+3 tai 5+4 kp 40
jokohan tää tänään antais mun kirjoittaa tänne? kaikki aikaisemmat yritykset kirjoittaa tänne on epäonnistuneet..
Voi CelesteSebastian :((( Toivottavasti pikkuinen kuitenkin vielä olisi mukana :( Voimia!!!
Itsestäni.. Joo tosiaan täällä aika paljonkin oireita: valkovuotoa, nännit kipeet, maha turvoksissa aamusta iltaan, huimausta. Aika vahvasti uskon olevani raskaana. Laitoin just tilauksen mammaksi.fi raskaustesteille, jospa pääsis loppuviikosta testailemaan... Vatsakipuja on ollut aika tavalla, siis semmosia menkkamaisia ja sit kylkiä on kiristänyt tää turvotus, maha on pallona koko ajan nii ei meinaa vissiin iho tykätä tai ainaki kyljissä välillä siltä tuntuu ku iho tai lihakset tai joku repeäis. Tänään on ollut tuntemuksia myös alavatsalla.. No saas nähdä tekeekö pää tepposet vai oisko mun masussa jotakin...
kp 22/28 yk 1 (tai oikeastaan eka puolikas yrityskerta :D alotettii yrittäminen vasta ovulaatiopäivänä :D Meinattiin siirtää yrittämisen aloittamista syksymmälle, mutta enhän mä malttanut sitten odottaa enää pidempään)
Tellu1980: Kiitos! Ja ihanaa kun kävit taas kyläilemässä! Sunnuntaina testasin taas ja kyllä se oli vahvempi. Se olikin sitten viimenen testi. Joten, tänään olen menossa vielä apteekkiin hakemaan pari lisää… Kyllähän se niin on että sitä haluaisi sen tasavahvan viivan, jotta uskaltaa uskoa. :) Mutta, kerrohan mistä saa kattavan listan kielletyistä ruoka-aineista? Suurin kysymysmerkki itselle ainakin on kaikki juustot. Jossain lukee ettei mitään tuorejuustoja saa syödä, jossain että pastöroimattomasta maidosta tehtyjä ei saa. Me ollaan lauantaina lähdössä matkalle Eurooppaan ja tullaan takaisin vasta 4.8. Olen siis vähän huolissani siitä, että pitäisikö siellä varhaisultrassa käydä vielä tällä viikolla varmuuden vuoksi tarkastamassa että kaikki hyvin ja oikeassa paikassa. Harmittaa totta kai että näin aikasessa ei kyllä mitään sydänääniä saa, että muuten ”turha” käynti.
CelesteSebastian: Älä vielä anna periksi, vaikka ymmärrän että huoli on suuri! Eikö alkuraskauden vuodot ole normaaleja? Toivottavasti on vain sellaisesta kyse! Olen mielessäni! Suuret voimahalaukset sinne!
Mansikkavadelma: Hyvä kun kysyit, mun pitikin nimittäin laittaa tänne ”oirelista” :) Eli, vaikka en tikuillakaan ovista bongannut, niin alko epäilykset heräämään kun menkkamaista jomotusta oli päivittäin jo reilusti ennenkun tädin olisi pitänyt ilmestyä. Kurkku oli myös hieman kipeä, pelkäsin jo että olen tulossa kipeäksi (samaa oiretta ollut muillakin). Minkäänlaista huonovointisuutta tai vastaavaa ei ole ollut vieläkään. Selkä on kipeä, sitäkin ollut jo pari viikkoa. Niin, siis toi menkkamainen kipuilu on juuri tollasta samanlaista kun sulla nyt, eli todella hyvältä vaikuttaa!!! Plussaonnea!
Catti: Oikeassa olet siinä että kyllä niitä pieniä ihmeitä tuntuu tapahtuvan. :D Pahoittelut tädin saapumisesta! Mieli on varmasti maassa! Mutta, huhtikuu onkin parempi kuukausi kun maaliskuu, on sitten kesä lähempänä eikä äitiyslomakaan ala keskellä kylmintä talvea. Tsemppiä!
Lullaby81: Kiitos! Tarrasukkia otetaan kiitollisena vastaan! Ja OIKEIN PALJON ONNEA plussasta!!!
Enisa84: Kiitos! Tosiaan vieläkin vähän huolissani odottelen että viivat vahvistuu… :)
Tintti-tyy: Kiitos! Mukaan junaan vaan, täällä on vielä vaikka kuinka paljon tilaa!!!
Gabriela: Kiitos, tosiaan kyllä sinussakin sitä ennustajaa ihan selvästi on! Joka toinen päivä-menetelmällä mentiin todella uskolllisesti, vaikka ovistesteihin ei hymynaamaa tullukkaan ja oli ihan selvästi sen arvoista. Suosittelen samaa muillekin! Oireesi kuulostavat hyvältä, toivotaan että teillä kävi yhtä hyvä pieni ihme, kun meillä!
Mina: Tervetuloa!
Jera: Pahoittelut! Onnea uuteen kiertoon!
Rakel: Plussaonnea!
Tiiuli: Kiitos! Nyt et hermostu niistä viivoista, vaan yrität ottaa rennosti. Tiedän, helpommin sanottu kun tehty, itsellä sama vika… Yritetään antaa vähän aikaa kulua ja sitten testiä kehiin. Tosiaan, itsellä loppu testit kotoa ja tänään apteekkiin menossa… :D
Elmu: Kiitos! On niin ikävä teitä kaikkia vanhoja kuumeilijoita! Miksi ihmeessä kaikki ei voi hypätä samaan junaan?! Huhtikuu olkoon sitten teidän kuukausi!
Jamsuliini: Onneksi olkoon! Mahtavaa!!! Kyllä nyt maaliskuun juna saa matkustajia, mutta tilaa on vielä, joten plussatkaapahan muutkin!
Ceccile: Kuulostaa siltä että sinäkin plussaisit vielä, hienoa! Tervetuloa junaan vaan!
Katmam: Unohda se juominen! Turhaa kärsiä morkkiksesta tollasen suhteen! Yritä vaan ottaa rennosti ja nauttia kesästä! Itsekkin join lonkeron viimeksi torstaina ja perjantai aamuna plussasin. Kun tässä kierrossa ei pitänyt olla mahdollista plussata, niin tuli kyllä juotua viiniä ja lonkeroa ihan plussaan asti. Pitää vaan yrittää unohtaa se. Tuskinpa sinäkään hirveästi joit. :)
Bambi: Hyvältä kuulostaa! Ja osille se tuntuu riittävän se yk1 :) Koskas meinaat testata? Plussaonnea!
ON: Kiitos kaikille tarrasukista, liimoista ja onnitteluista! Vaikeata uskoa että se plussa sieltä tuli. Tosiaan vielä meinaan testailla ainakin kunnes saan sen vahvan plussan. Kyllä se selkeä se plussa jo on, mutta silti :) Viikonlopun aikana on otsa täyttynyt näppylöistä, kiva... Tänään olisi tarkoitus soitella äitiysneuvolaan ja kysellä miten toimitaan, kun tosiaan lähdetään lauantaina ulkomaille ja palataan vasta 4.8. Se kyllä hieman hermostuttaa. Odottajien puolelle en meinaa kyllä vielä siirtyä. Olen täällä teidän kiusananne :)
Ai niin, sen verran piti vielä sanoa, että kuten ehkä muistatte kuulun minä niihin, jotka ovat käyttäneet vaikka mitä "keinoja" raskautuakseen. No, tästä kierrosta uusi oli maca-jauheen käyttö. En tietenkään tiedä auttoiko mihinkään, mutta se oli ero tämän ja aikaisempien kiertojen välillä. Sekoitin sitä noin 1 teelusikallisen verran greippimehuun joka päivä.
Plussaonnea kaikille testaajille! Junassa on tilaa, tänne vaan!
Alexandra
voi ikävyyttä CelesteSebastian, olisiko vielä jotain toivoa, onko mahdoton vuoto?
Itse odottelen postin tuloa, meinaan testata. Tuhlasin yhden testin aivan liian aikaisin viime viikolla. Nyt kuiten 29/25-31 joten voisi jo näkyä plussa jos on tullakseen. Ovistestejä en tehnyt, joten ovulaatiosta ei ole, oletus oli kuitenkin jo kp11.
Pian se selviää... kertoilen tänään vielä kuinka kävi. Varsinaisia oireita ei ole, eilen kuitenkin ajattelin hajuaisiti terävöityneen.
Rakel yk1 29/25-31
ja toi testit. Testi tehty ja selvä nega, ei haamuakaan. Joten eiköhän täti tule parin päivän sisällä ja saa kääntää katseen huuhtikuulle. Mikä lie sitten ollut se oma oletus aikaisesta oviksesta. Onneksi nyt on ovistestejä seuraavaan kiertoon.
Ihan ykkösenä toivoisinkin huuhti-touko-kesä vauvaa. :) Mutta vauvaa ennen kaikkea. Nyt uskaltanen ottaa myös vanhentuneen jäykkäkouristus rokotteen. haluaisin sen saada kuntoon.
Toivon paljon plussia vielä maalikuulle tulevaksi, jännät päivät vielä monilla.
Rakel
Heippa kaikki!
Mansikat on poimittu tältä kesältä saatiin 5kg, enempää ei jaksettu kun helle yllätti ja alkoi tekemään mieli uimaan. :) Oli tosi kiva reissu!
Voi ei CelesteSebastian, onko vuoto runsasta, pientä veristä vuotoahan saattaa tulla vaikka kaikki olisikin hyvin. Onneksi ei ole kipuja, jos vielä toivoa olisi. Jaksamista sulle, niin vahvat viivat sait.
Ihanaa Alexandra, usko vaan kyllä sä raskaana oot, tiedän että se ei ole helppoa varsinkin jos yritystä ollut kauan, mutta eihän teillä nyt kai ollut kun puolisen vuotta, vai muistanko ihan väärin. Itsellä esikoisesta viiva tummui päivittäin ja vasta ne kaksi tummaa viivaa nähtyäni sisäistin, että raskaana tässä ollaan. Testejä meni 4 kpl. :)
Rakel: Pahoittelut negasta, onnea uuteen kiertoon.
Omaan napaan kuuluu kaikenlaisia tuntemuksia, mutta nehän voi laittaa täysin mielikuvituksen piikkiin, koska olen nyt taas alkanut tarkkailemaan itseäni ja joka masun nipistyksestä mietin jos vaikka olisi kiinnittymiskipua, ääh tää on täälläistä. Nyt kun olen melko varma että tehtiin oikeeseen aikaan, mielikuvitus laukkaa sitä kiivaammin :)
Oletetusta ovulaatiosta alkaa olemaan viikko aikaa, enkä oikein tiedä koska se alkio kiinnittyy jos on kiinnittyäkseen. Kertokaa viisaammat.
Ihana helle taas tuolla ulkona :=) ulkoilkaa ja nauttikaa lämmöstä.
Palailen taas, mielenkiinnolla odottelen tuleeko lisää plussia ja miksi tämä oma tilanne muodostuu.
t. Enisa kp 18/26 yk3
Kolmatta yritellessä:
Alavatsakipuilua taas, tiedä sitten jäikö tulehdus jotenkin vaan jylläämään vai onko muuta. Pientä etomista myös esiintynyt ja nännit tosi arat. Huomenna gynen kanssa juttelemaan ja ronkittavaksi..jee..mutta hyvä kun tulee asioita selviteltyä.
En ole nyt vähään aikaan kerennyt lueskella kirjoituksianne mutta plussatuulia ja tsemppejä toivottelen kaikille tasapuolisesti!
kaunisikävä 31/28-36 (-tai taivas rajana..), yk3
kaunisikävä-mulla ainaski on ekan kerran elämäs nännit kipeenä... et luulis et ois on raskauden merkki.. tai sit ei... mut toivottavasti...
tässä kopioituna lista, jonka sain itse neuvolasta.
Raskauden aikana vältettäviä ruokia
Eviran nettisivuilta löytyy päivitettyä tietoa mahdollisesti haitallisista ruoka-aineista.
Maksaa ja maksalaatikkoa tai muita maksaruokia ei suositella raskausaikana, koska ne sisältävät runsaasti A-vitamiinia. Myöskään A-vitamiinia sisältäviä vitamiinivalmisteita ei suositella.
Maksamakkaraa ja -pasteijaa voi turvallisesti syödä rajoitettuja määriä. Lue lisää Eviran nettisivuilta. Jos syö päivittäin, niin määrä ei saisi ylittää kahta siivua maksamakkaraa.
Kalaa suositellaan syötäväksi ainakin kaksi kertaa viikossa eri kalalajeja vaihdellen. Jotkut kalalajit keräävät ympäristösaasteita. Syö suurikokoista silakkaa (yli 17 cm) tai Itämeren lohta korkeintaan kaksi kertaa kuukaudessa. Suosi sisävesien ahvenesta, kuhasta ja mateesta pieniä yksilöitä. Hauen syöntiä ei suositella raskaus- eikä imetysaikana ollenkaan, koska se voi sisältää liikaa elohopeaa.
Tyhjiöpakattuja kylmäsavustettuja ja graavisuolattuja kalavalmisteita sekä mätiä ja pateeta ei suositella kuumentamattomina listeriavaaran vuoksi. Myös pastöroimattomassa maidossa ja siitä valmistetuissa juustoissa on listeriariski. Useimmat juustot valmistetaan kuitenkin pastöroidusta maidosta. Pehmeiden juustojen (home- ja tuorejuustot) käyttöä ei suositella kuumentamattomina. Kunnollinen kuumentaminen (kauttaaltaan yli 72 °C) tuhoaa listeria-bakteerin.
Itse olen syönyt pieniä määriä tuorejuustoa. Ja kasvirasvavalmisteita voi syödä.
Alkoholin turvallista käyttömäärää ei ole. Siksi sitä ei suositella raskausaikana.
Runsas suolan käyttö kerää nestettä elimistöön ja aiheuttaa helposti turvotusta raskausaikana. Vähennä suolan käyttöä ruoanvalmistuksessa ja valitse kaupasta vähäsuolaisia elintarvikkeita.
Lakritsi ja salmiakki voivat aiheuttaa turvotusta ja nostaa verenpainetta. Niitä ei ole hyvä syödä usein eikä paljon kerralla.
Minulle on tullut järjetön himo salmiakkiin=(
Merilevävalmisteita on hyvä välttää sekä raskaus- että imetysaikana, koska ne voivat sisältää runsaasti jodia.
Keinotekoisista makeutusaineista aspartaami ja asesulfaami ovat sallittuja, mutta sakariinia ja syklamaattia on hyvä välttää raskaus- ja imetysaikana.
Korvasienet voivat sisältää gyromitriini-myrkkyä käsittelystä huolimatta. Niiden syöntiä ei suositella raskaus- eikä imetysaikana.
Pellavansiementen runsasta käyttöä on hyvä välttää niiden sisältämien haitallisten aineiden vuoksi. Noin 3 rkl päivässä on turvallinen yläraja.
Kofeiinin vuoksi kahvia on suositeltavaa juoda vain kohtuullisesti, noin 3 kupillista päivässä, ja välttää energia- ja kolajuomien runsasta käyttöä.
Kahvin juonti lisää joidenkin tutkimusten mukaan km:n riskiä, joten itse neuroottisena jätin kahvin lähes kokonaan.
Yrttiteet ja ravintolisinä myytävät yrttivalmisteet voivat sisältää luontaisesti haitallisia aineita. Niiden käyttöä ei suositella raskaus- eikä imetysaikana.
Eviran sivuilla on jotain tietoa lisää, itse en ole niillä sivuilla käynyt, mutta äitini on töissä eviralla ja soittelen välillä hänelle ja kysyn ruoka-aineista, jos en muista.
Äitini sanoi, että tuorejuustoissa ei ole ollut listeriaa aikoihin, mutta sen mahdollisuus on aina olemassa. Tärkeintä on, että syö tuoreita tuotteita!
Tellu (lähdössä ultraan) HUI!
suurten suomalaisten valmistajien esim. valion juustoja saa kuulema syödä. niille tehdään niin suuret testaukset jo tehdasvaiheessa ettei kuulema listeriaa tarvitse pelätä.
oma napa:
eilen pyyhkäisin paperiin vaaleanpunaista vuotoa ennen nukkumaan menoa. nyt aamulla sitä ei ollut.. hitto kun pelottaa.. nytkö tulee sittenkin menkat!!
Onnittelut plussanneille, kivasti teitä alkaa jo ollakin!
Celeste Sebastian hurjat testimäärät. :) Onneksi kaikilla ei ole alkuraskauden oireita, minullakin ne on olleet aika vähäisiä 3 kanssa, siis etovaa oloa ja oksennusta ajatellen. Terkkari minulle viimeksi sanoi, että kroppasi kestää raskauden todella hyvin kun ei ole pahoinvoitia. Eli ihan hyvä se on jos ei joudu kärsimään, mutta mitäänhän niille kuvotuksille ei juurikaan voi ja osalla niitä vain tulee. Tarrasukkia sinne ja kaikille muillekin!
Itselle ei ole tätiä näkynyt, nyt 26/25-31, oletus oli että nyt olisi dpo 14, mutta kun varmaa en tiedä kuitenkaan..ajattelin testata maanantaina kun testejä tulee postissa.
Gaprielalla oli jännät kokeet, en ole moisista minäkään kuullut, mutta kaikkea sitä nykyään voidaan tutkia noin vain.
Ei muuta kuin mukavaa viikonloppua kaikille!
T. oireeton rakel, tai no on väsy ja lievä hiivan kaltainen iski (viimeksi mulle tuli plussaa ennen ihan maailman kauhein hiivatulehdus, joten se kuulemma on yksi mikä herkästi iskee siinä vaiheessa...hmm. teitä oli muitakin. :)