Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 2012

Kommentit (407)

21/407 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miapia, ei sellaista faktatietoa ole oikein missään, että miten mikäkin lääke vaikuttaa munasoluun. Varsinkin hedelmöittyneen munasolun tapahtumia ei voida tutkia, koska eihän kukaan halua koekaniiniksi tällaisissa asioissa. Mutta kun lopetat lääkkeen käytön pari päivää ennen ovulaatiota, se ehtii hävitä elimistöstäsi ennen mahdollista hedelmöittymistä. Sillä systeemillä pääset aika pitkälle. :) Harva lääke on ihan todellinen myrkky sikiölle, mutta monellakin voi olla odottamattomia vaikutuksia juuri siitä syystä, kun ei niitä voida tutkia. Hiivan hoitoon käytettävistä lääkkeistä vain tuo suun kautta otettava on sellainen, joka ei sovellu raskauden aikana, joten teoriassa se olisi voinut aiheuttaa tuulimunaraskauden, mutta yhtä lailla se syy voi olla jossain muussakin.

Kurjia nuo keskenmenot sinulla. Onko sinulla tutkittu mistä ne voi johtua?

Oma napa, vielä on menkat päällä, mutta vuoto on ruvennut muuttumaan enemmän jo ruskeaksi (hyytyneeksi vereksi), joten jospa näistä pikkuhiljaa päästäisiin. Voisi ruveta odottelemaan ovulaatiota, johon tuntuu olevan vielä liian pitkä aika. Parin viikon verran tai vähän alle.

Eilen meinasin onnistua käräyttämään nahkani tuolla ihanan aurinkoisessa kelissä. Onneksi sattui kaunis ilma vapaapäivälle. Tällä viikolla joutuukin olemaan sitten 6 päivää töissä ja lupaa ihan loistoilmoja. Huhheijaa, ei pitäisi edes miettiä tällä tavalla, kun alkaa haaveilla siitä mammalomasta jo tästäkin vinkkelistä, että ei tarvitsisi lähteä töihin, jos on kaunis ilma. ;)

Marjana kp 5/31-37 yk 14

22/407 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea, tervetuloa joukkoon!

Nuo pelkotuntemukset ovat varmasti ihan tavallisia. Kyllä minua ainakin jo etukäteen pelottaa synnytys, vaikka sitä vauvamahaa kovasti haaveilenkin ja sen kanssa uskon olevani onnellinen. :)

Raskauden aikana on varmasti aikaa käsitellä näitä tuntemuksiaan ja tottua sen mahan kasvuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/407 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Sääli että vasta elokuulle saitte ajan. Toisaalta, kesä menee nopeasti nautiskellessa. Hienoa että keskustelu miehesi kanssa meni niin hyvin. Sitähän vähän hermoilit etukäteen, kun et halua tehdä asiasta ongelmaa, mikä on täysin ymmärrettävää. Onhan se niin että tälläinen asia voisi helposti tuhota myös parisuhteen ja se kannattaa kyllä pitää mielessä. Itse ainakin yritän parhaani mukaan muistaa, että vaikka lasta emme ikinä edes saisi, niin on mieheni silti minulle kaikki kaikessa, joten pitää muistaa olla siitä kiitollinen. Joskus sitä vaan keskittyy liikaa niihin pettymyksiin ja negatiivisiin asioihin ja unohtaa miten hyvin kaikki muuten on. Onneksi tämä kesä ainakin muistuttaa hyvistä asioista ? Tsemppiä teille, olet niin ihanan positiivinen ja aurinkoinen!

Me taas tulimme miehen kanssa siihen tulokseen että varaan itselle ajan gynekologille, ihan perus tarkastukseen tästä kierrosta. Varmistaakseni että kaikki on hyvin. Vaikka yritystä ei vielä olekkaan niin paljoa takana, niin olen kuitenkin valmis maksamaan saadakseni mielenrauhan :) Siirsin viime kesänä keltarauhashormooneilla menkkoja häämatkan tieltä ja sen jälkeen kiertoni oli koko alkusyksyn ihan sekaisin. Minulla oli ”menkat” 2-3krt kuukaudessa. Kävin sitten gynekologilla, joka käski vaan odotella rauhassa. Silloin kerroin myös että vuodenvaihteen jälkeen olisi tarkoitus aloittaa yritys eikä hän siihen sitten mitään kommentoinut. Nyt onkin ruvennut mietityttämään, että onkohan kaikki kunnossa… Nythän kierto on normaali (ainakin suhteellisen normaali :D).

Kaunisikävä: Koska olet menossa gynelle? Hyvä että menet, saat sitten ainakin mielenrauhan. Noi oireet saisi minut ainakin ihan sekaisin. Outoa. Tervetuloa mukaan kuitenkin, toivottavasti saat pian vastauksia tai ratkaisun kiertosi yllättävään pituuteen! Jos olisin sinun tilanteessasi, niin varmasti testailisin päivittäin… :)

ON: Täällä odottelen jo että täti ymmärtäisi jättää minut rauhaan ja saataisiin sitten tämä kierto taas kunnolla käyntiin. :) Ajattelin lisätä sen maca-jauheen tämän kierron poppaskonsteihin, miten te sitä otatte? Mihin sekoitatte? Kuinka paljon? Kiitos neuvoista, taas!

Uusille tiedoksi että olen 26 vuotias, mieheni 25 ja esikoista kuumeilemme. Vuodenvaihteesta asti ollaan yritetty, toistaiseksi huonolla menestyksellä.

Alexandra, kp3/27-32 (34?) yk6

24/407 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein juuri lapset tarhaan, itse menen tänään iltaan töihin. Mä en sitten yhtään tykkää näistä iltavuoroista kun jää niin vähän perheelle aikaa :( No ei voi mitään, tää on tälläistä, onneksi puhelimet on keksitty, voi pahimmassa ikävässä edes soittaa!!!

Tervetuloa kaikki uudet ja vanhatkin!

Alexandra: Voi harmi kun tänne putosit :( Ei tainut tulla kun 2 plussaa helmikuisiin!! No sitten maaliskuinen juna on meitä varten (i hope)

Itse tässä jo tässä kovasti odottelen ovista!!! ylihuomenna pitäisi taas alkaa tikuttelemaan. Pupuilua ei olla pahemmin ehditty harrastamaan..

Mutta täytyy taas tsempata oviksen aikoihin!!!

Voisi yhden koneellisen pestä pyykkiä, syödä ja sitten pitääkin jo pikkuhiljaa lähtee valumaan työmaalle päin.

Juu muakin kiinnostaa tuo maca jauhe, jos siitä olisi jotain apua, voisko vaikka jogurtin sekaan laittaa? greippimehut taas hankittu!! itse juon sitä Valion mehua, ihan ok makuista..

IHANAA ja toivottavasti oiken aurinkoista viikkoa kaikille!!

t. Enisa kp 8/27

Kolmosta yritellessä:

Vierailija
25/407 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai nollattua vähän päätä megamegakierron jälkeen (61!) Nyt taidan enemmän vähän taustailla, käyn kuitenkin varmaan päivittäin lueskelemassa. Kohta on vuosi yritystäkin takana, viime vuoden heinäkuussa aloitettiin. Nyt menen heittämään greippimehua kitusiin =)

Muttis 9/38-43

26/407 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. valitettavasti :( ja tänne maaliskuisiinkin tuun vaan taustailemaan, kun en osaa pysyä pois palstoilta.

Elikkäs meillehän tuli plussa tammikuisista ja lasketun ajan piti olla 4.1. Varhaisultrassa kävin rv 7+1 ja sikiö vastasi rv6. Viikon päästä siitä uus ultraus-yritys ja ei kaivattua kasvua havaittavissa. Siitä sitten lähetteellä sairaalaan, lääkkeellinen keskeytys tehtiin perjantaina. Oli ns. keskeytynyt keskenmeno. Eli ei tullutkaan meille sitä tammivauvaa. Olo on jo ihan hyvä, on tätä itkettykin, nyt olen kääntänyt katseen kesään ja uuteen yritykseen. Tosiaan yhdet menkat pitää odottaa ennenkuin voi uutta raskautta yrittää, eli varmaan sitten aikasintaa huhtikuisiin ehditään.

Olen seuraillut kuitenkin teitä ja päätin nyt kirjoittaa kun täällä on tuttujakin ainakin Marjana, Alexandra, Muttis ja Kaunisikävä. Harmi tietysti, että olette edelleen kuumeilupuolella, mutta nyt sitten kesä tuokoon rutkasti plussaonnea!

Uusille taustoja eli minä 24v (loppukesästä 25) ja mies 31v. Esikoista kuumeillaan ja yk3 pyörähtää sitten käyntiin kunhan päästään taas menkkojen kanssa järjestykseen.

Hyvää alkuviikkoa kaikille toivoopi Elmu

Vierailija
27/407 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea84: laitatko vielä nuo tarkat kiertopäivät niin saadaan sinut mukaan kuumeilijalistalle:)

Vierailija
28/407 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 21/29 meneillään, ja plussa toivetta olisi ilmassa :-) onko teillä ollut minkään laisia oireita? täällä oireina olisi rinnoissa valkoiset pienen pienet ''näppylät'' ja rintojen kutina, ehkä vähän aratkin mutta ei erityisemmin, nippailua ja jomotusta alavatsassa, alaselkä kipuakin oli mutta ei ole hetkeen ollut. nyt kova flunssa menossa :( iiik, vielä hetki siis pitäisi jaksaa miehen kanssa odottaa että voi testata :-)

Vierailija
29/407 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/31 ja yk3 =)

30/407 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku Alexandra, kun sinäkin tipahdit tänne!

Muttis myös on tiensä löytänyt tänne pitkän kierron jälkeen.

Tervetuloa joka tapauksessa!

Enisalle tsemppiä oviksen metsästykseen. Kannattaa yrittää ässäillä ainakin kerran ennen ovistakin, ettei ole simpat sitten ”vanhoja”, kun tosi toimiin pitää ruveta.

Elmun kertomus sai melkein kyyneleet silmiin. Olen tosi pahoillani! :( Toivottavasti teillä uusi raskaus saadaan käyntiin nopeasti, kun tuo ensimmäinenkin onnistui hyvin pian.

Oma napa: Soittelin eilen tuonne naistentautien polille ja menetin hermoni ihan täysin siihen byrokratiaan. Kyselin, että miten sitten, jos emme elokuussa pääsekään yhdessä sinne vastaanotolle, kun mieheni on aina arkisin töissä ja vapaita saa tosi nihkeästi. Se ei kuulemma ole ollenkaan vaihtoehto, joten rouva the osastonsihteeri muutti ajan sellaiseksi, jonne voin mennä yksin, mutta jossa tutkitaan lähinnä tätä outoa vuotoa loppukierrossa. Toki voisihan siinä samalla selvitä syytä tähän lapsettomuuteenkin…

Mutta minä tyttö reippaana soittelin Mehiläiseen ja varasin ensi viikon keskiviikolle ajan yksityiselle gynelle ultraan ja hän voi tarvittaessa laittaa sitten lähetteen julkiselle puolelle minulle joihinkin tutkimuksiin tai miehelle noihin spermatutkimuksiin.

Että näin pitkälle minä sitten jaksoin odottaa…

Marjana kp 6/31-37 yk 15

Vierailija
31/407 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa84: Toistaiseksi ainakin tosiaan tuli vain ne kaksi plussaa helmikuisiin, uskomatonta! No, toivotaan että maaliskuu nyt sitten olisi oikein joukkoraskautumisen kuukausi (niin, tai oikeastaan raskautumisen la-kuukausi). Ajattelin itse nyt tosiaan hankkia tota maca-jauhetta tähän kiertoon, josko se yhdistettynä kaikkiin muihin poppakonsteihin auttaisi :)

Elmu: Eikä!!!! Mitä ihmettä tässä maailmassa oikein on vialla? Kyllä alkaa aika lohduttomalta tuntua kun kaikilla on vaan huonoja uutisia. Olen todella pahoillani puolestasi! Ihanaa kuulla sinusta, mutta mielummin olisin ihania uutisia kullut kun tollasia surullisia! Halaukset sinulle, olet ajatuksissani!!

Marjana: Olen ylpeä sinusta! Ihan uskomatonta tuo käytös taas julkisella puolella! Juuri ton takia sitä itsekkin yksityisellä pääosin käyn, vaikka siitä saakin maksaa itsensä kipeäksi. Ihana asia tässä on nyt se, että sait ajan tosiaan jo ensi viikoksi. Olet kyllä ollut niin kärsivällinen tämän asian suhteen, että ihan ymmärrettävää ettet elokuulle enää jaksanut odotella.

Itsellä on aika ensi viikon torstaina. Eihän meillä varsinaisesti tosiaan vielä kun vasta yk6 meneillään, niin olisi tarvetta käydä. Mutta, tässä vaiheessa kaipaan sitä ihan oman mielenrauhan vuoksi. Täti on täällä jo pakkaamassa, eli niukat vuodot tässäkin kierrossa. Ärsyttävää.

ON: Vatsa turvoksissa ja kipeä. Katse kuitenkin tiukasti maaliskuussa ja viikonloppuna olisi tarkoitus aloittaa se tuttu "jokatoinenpäivä". Ilma on ihana ja fiilikset hyvät. Näin kesällä näitä pettymyksiäkin jaksaa paremmin.

Alexandra, kp4/27-32 (34?), yk6

32/407 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sitten näköjään kp 1. Ja kierron pituudeksi tuli 26 täyttä päivää. Eli näin täällä. YK2 täältä tullaan!

Jamsuliini jota nyt vituttaa ja pahasti.*muoks* kp1/26-35 yk2 =helppo hahmottaa milloin tärppipäivät => pääsee rakastelemaan usein ja hartaasti.

33/407 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin pitää maaliskuisissa plussata urakalla, jos helmikuisissa on ollut noin pieni plussaajamäärä! Onpa harmi. Mutta paikataan me tilannetta!

Alexandra: Yksityisellä minäkin olen aina aiemmin käynyt vuosikontrollissa. Nyt en saanut aikaa juuri sille ”omalle” lääkärille, mutta olen kuullut hyvää tästäkin gynekologista. Poltin hermoni niin täydellisesti tuohon julkiseen puoleen, että piti saada vaan aika mahdollisimman pian ja ensi keskiviikkona minulla on vapaata, jolloin ehdin käymään lääkärissä. Minusta on jotenkin uskomatonta, että ihmiset ongelmat eritellään tiukasti kahteen eri alueeseen. Minun pitää päättää haluanko julkisella puolella tutkituttaa noita epämääräisiä vuotoja vai haluanko tutkituttaa lapsettomuutta. Ei ole mitenkään mahdollista saada ultraa noiden vuotojen takia ja keskustella samalla lapsettomuusasiasta. Ne kun saattaisivat liittyä toisiinsakin. Tosin eihän ne tietenkään tuon byrokraattisen laitoksen mukaan liity mitenkään toisiinsa. Prkl!

Lähinnä minua jännittää, että jos tosiaan pitää jotain tutkimuksia tehdä, niin yksityisellä niiden hinnat saattaa nousta ihan hurjiksi. Toisaalta se vastaanottovirkailija mehiläisessä sanoi, että lääkäri voi laittaa myös lähetettä julkiselle puolelle, jolloin ne ei maksa minulle enää juurikaan mitään. Katsotaan miten käy. Tuon normaalin gynen käynnin olen toki joka vuosi käynyt ja maksanut, mutta silloin on tiedossa, ettei mitään muuta tarvitse tehdä.

Ei siitä tosiaan varmasti mitään haittaa ole, että käyt (Alexandra) nyt jo siellä gynen tarkastuksessa. Kannattaa pyytää se ultra, jos sen haluat, koska ne ei välttämättä sitä tarjoa tässä vaiheessa. Minä viime elokuussa (jolloin yk 6) sanoin gynelle, että vauvasta haaveillaan ja hän oli sitä mieltä, että ei kannata vielä tutkia sitä mitenkään. Totta kai olisin saanut tutkimukset, jos olisin halunnut, mutta en itsekään silloin hätäillyt mitään vielä. Sinänsä ihanaa, että nuo yksityiset ei kuitenkaan tee rahan kiilto silmissä tuota hommaa, vaan kertovat reilusti faktat ja sitten voi itse päättää haluaako jotain tutkimuksia vai ei.

Jamsuliini, oletko ajatellut tikuttaa ovista, jos kierto heittelee noinkin paljon? Tai onko sinulla jotain ennakko-oireita, mistä voisit oviksen tunnistaa etukäteen?

Oma napa… Menkat on taas tosi pitkät… Kahtena päivänä tullut enää ruskeaa vuotoa, mutta sitäkin välillä sen verran, että on pitänyt side olla. Eilen kyllä jo ässäiltiin, kun ei se vuoto enää kovin runsasta kuitenkaan ole. Sitten vaan toivotaan ovista juhannusta edeltävälle viikonlopulle. Laitan heti tilaukseen, että saa ajoitukset kohdilleen. ;)

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!

Marjana kp 7/31-37 yk 15

Vierailija
34/407 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamsuliini: Pahoittelut tänne tipahtamisesta! Varsinkin kun vaikutti niin hyvältä. Jep, ässäilyä vaan ja PALJON :)

Marjana: On tosiaan ihan uskomatonta tuo julkisen puolen ”palvelu”. Onkohan se ihan tarkoituksellista, että yritetään siirtää ihmisiä yksityiselle puolelle maksamaan. Mutta, tuohan on todella hyvä uutinen että voivat sitten myös yksityiseltä laittaa tarvittaessa lähetettä yksityiselle puolelle. En kyllä yhtään ihmettele että hermosi menetit, minä olisin tehnyt samoin! Sinulla pitkät menkat, minulla taas tosi lyhyet. Vaikutti vielä viikonloppuna siltä että olisivat runsaat, mutta ei sitäkään. Vähän huolestun näistä niukoista menkoista, nyt jo toinen kierto. Ainakin sinulla pitäisi olla limakalvot kunnossa, kun noin runsaat ja pitkät menkat :)

Ehdottomasti pyydän ultran gyneltä ensi viikolla. Eiköhän se nyt kuitenkin ole ainut tapa varmistella että kaikki kunnossa. Tosiaan enemmän ja enemmän alkanut kummitella viime syksyn käynti, kun ei oikein sanonut mitään siihen että aletaan kohta yrittämään. Mutta, ensi viikkoon jaksan kyllä odotella, sitten saa ainakin jotain tietää. Totta kai toivon että kaikki on kunnossa ja jatketaan samaa rataa. Mutta, saanpahan sitten sen paljonpuhutun mielenrauhan, ainakin hetkeksi :)

ON: Täti hyvästelee minua parhaillaan, joten let the party begin! Fiilis on mahtava, olen tullut siihen tulokseen että maaliskuu on huomattavasti parempi kuu synnyttää, kun mikään aikaisemmista :) Ilma on ihana ja lomakin on jo mielessä, vaikka siihen onkin vielä matkaa. Toisaalta tuntuu että töissäkin jaksaa paljon paremmin näillä ilmoilla, joten en ole ihan samalla lailla loman tarpeessakaan. Kesäkuntoon tähtään (jep, myöhässä ollaan), koska tämä projekti on aiheuttanut minussa hirveän lohtusyömisen ja nyt pitäisi saada viime viikonlopun syömiset kulutettua. Päätin samalla että lohtusyömiset jätetään nyt kyllä minimiin. Ei se minua ainakaan onnellisemmaksi tee, jos vielä kaiken lisäksi lihoon :)

Aurinkoista mieltä kaikille!

Alexandra, kp5/27-32 (34?), yk6

35/407 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Oli pakko tulla pikaisesi kurkkaamaan tännekin, vaikka tää iltavuoro viikko onkin vienyt voimat :( Tuntuu tämä viikko ihan kamalan pitkältä.

Voi Elmu, olen sun tarinaasi lueskellut, kun en vielä palstaillut, olen todella pahoillani, hali rutistus ja voimia jatkooon!!

Marjana: Itse käyn aina yksityisellä gynellä tarkastuskäynneillä ja on kyllä pelkkää positiivista sanottavaa ollut näistä käynneistä. :) Toivotaan että sieltä saatte apua. Meilläkin mies joutui vähän aikaa sulattelemaan spermanäytteen antamista, mutta nyt on jo aika monta sellaista antanut ja taitaa mennä jo rutiinilla :) Juu täytyy hommailla tässä tänä iltana ainakin kerran jos ne simpat siellä elelis sitten jonkun aikaa ja osuis ovulaation paikkeille, no toivossa on hyvä elää. :)

TÄMMÖINEN KYSSÄRI:

Voinkohan käyttää buranaa päänsärkyyn? kun olen joskus lukenut että jotkut tulehduskipulääkkeet vaikuttavat kiinnittymiseen, kuuluukohan burana niihin? Kiitos jollekin vastauksesta.

Panadol ei mulla oikein auta.

Omaan napaan, eilen aloitin tikuttelut ja yhtä viivaa tuo vielä näyttää, no tänään testailen taas ja eiköhän se ovis taas sieltä löydy.. :) huomasin että nää testini ei ole herkimmästä päästä, mutta kun viimeksikin löytyi, on toiveet korkealla!!!

Onnea kaikille oviksen bongailijoille!!! Heilutelkaa urakalla peittoja! :) :)

Palailen taas!!

Helteistä päivää kaikille!!

t. Enisa kp 10/27

Kolmatta yritellessä:

36/407 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: En aio tikutella. Aikaisemmatkin lapset ovat maailmaan tulleet kun on ollut heidän aika. Ja kierto varmaan veivaa paikkaansa vielä kierukan poiston jälkeen. Vastahan tuo maaliskuun puolivälissä poistettiin ja oli paikallaan ollut vuosia.

Minä yritän olla stressaamatta koko raskautumista ja vaan nyt kesän lämmössä nautitaan elämästä. Esikoinen tärppäsi toisesta yrityksestä ja kuopus kolmannesta tai neljännestä. Tulee kun on tullakseen. Ja johan meillä on ne kaksi ihanaa mussua, joten kolmas on sitten vain plussaa. Ja ehkä se on ihan kiva, ettei tartte ainakaan ensi vuonna -40 asteen pakkasessa synnnyttämään lähteä ambulanssilla. Ellei mene joulukuulle....

Molemmat tytöt on olympiavuonna syntyneet, joten ensi vuonna kun syntyy, niin ollaan ihan ajallaan. :-D

Rentoa raskautumista kaikille.

Jamsuliini kp2/ mikälie 26-35 yk2

37/407 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa: Juu minä myös olen käynyt aina yksityisellä gynellä, joten siksi turvaudun siihen nytkin, kun kaupungin puoli ei oikeasti vaan tunnu toimivan. Hyvät lääkärit sielläkin on sitten, kun sinne asti pääsisi…

Burana on tulehduskipulääke ja muistaakseni juuri ibuprofeenillahan tuota vaikutusta kiinnittymiseen on tutkittu/havaittu. Eli ovulaation aikana kannattaa pitää kaikki tulehduskipulääkkeet minimissä. Otathan Panadolia kerralla 1 g:n annoksen?

Alexandra: Hah, sinulla on ollut samaa ongelmaa kuin minulla tuon lohtusyömisen kanssa. Tein sitä varmaan myös tuossa puoli vuotta sitten ja sitten yhtäkkiä päätin, että nyt riittää. Rupesin ajattelemaan, että jos ei raskaus ala, niin aion ainakin olla hyvässä kunnossa ja ilman liikakiloja, että voin olla johonkin tyytyväinen itsessäni. :)

Eilen oli taas jotain omituista alavatsan jomotusta oikean munasarjan kohdalla. Alan olla jo vainoharhainen, että onkohan siellä oikeasti jotain vikana. Onneksi pääsee sinne lääkäriin ensi viikolla. Ei se eilinen kipu liikkumista haitannut, mutta jomotti koko päivän kuitenkin.

Muuten ei mitään uutta täällä suunnalla. Nautin näistä ihanista ilmoista minkä pystyn töiltä vaan! Eilisen illan vietin hevosten kanssa hikisissä merkeissä valmennuksissa ja jalat tuntuivat olevan makaronia treenien jälkeen, kun lämpömittari näytti noin +28. Mutta ihanaa tämä lämpö on!

Lauantai on ainoa vapaapäivä tällä viikolla ja silloin en aio tehdä mitään velvollisuuksia. Makaan vaikka rannalla koko päivän, jos minusta siltä tuntuu. :)

Marjana kp 8/31-37 yk 15

Vierailija
38/407 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa: Onnea oviksen bongailuun!

Marjana: Kyllä, lohtusyömisen sitä sallii kyllä itselleen, kun tuntuu että tekee kaikkensa muuten tämän eteen. Mutta, nyt kyllä riitti! Paino on ihan normaali, ei siinä mitään, mutta en vaan yksinkertaisesti enää ole tyytyväinen siihen mitä peilistä näkyy :) Joten, nyt riitti! :D

Nämä ilmat on kyllä aivan mahtavat, ainut mihin vaikuttaa on nimenomaan tohon urheiluun. Eilen kävin kahdeksan aikaan lenkillä ja oli kyllä edelleen vähän liian kuuma siihen touhuun. Mutta, se on pieni hinta tästä mahtavasta ilmasta, samaa lisää, kiitos!

Itsellä myös eilen jomotteli oikeeta munasarjaa... No, onneksi ensi viikolla lääkäriin!

ON: Eipä mitään uutta tänne. Nautin ilmoista! Alkukierto on tylsää aikaa... :)

Kesä, kesä, kesä!!! :)

Alexandra, kp6/27-32 (34?), yk6

Vierailija
39/407 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin palaan ruutuun parin päivän tauon jälkeen, tervetuloa mukaan vaan kaikki uudet ja toivottavasti olen saanut listan oikein päivitettyä.. ilmoittakaa vaan jos jotain on unohtunut niin lisäilen.

Pahoittelut etten pariin päivään ehtinyt päivittämään, pitänyt kovaa kiirettä ammattikorkeakoulun pääsykokeiden ja kaiken maailman etukäteistehtävien kanssa. No nyt ne on ohi ja saa ihan rauhassa keskittyä näihin muihin "tärkeämpiin" projekteihin...

Mitenköhän oli, ovistesti näytti eilen jotain hailua viivaa.. tänään ei taas mitään.. viime kierrossa tasan yhtenä päivänä näytti sitä hailua viivaa ja silloin kyllä tunsinkin että ovis oli käsillä... Nyt ei ole ollut mitään tuntemuksia, joten en oikein tiedä mitä ajatella testistä... Homma kuitenkin hyvin varmisteltu että jos se ovis sattui olemaan niin miehenkin kaa pupuiltiin ihan sopivasti. Voihan se kyllä olla kun näin oireeton olen, etten edes ovuloi tässä kuussa....

UmmNoora kp 11/26-28 yk 2

Vierailija
40/407 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

olen tähän asti ollut tuolla helmikuisissa, mutta päätin jo siirtyä tänne maaliskuisiin ihan suosiolla. Eli nyt olisi kp 19/28-30 ja yk3 menossa. Olen jo niin varma, ettei tässä kuussa ole tärpännyt että päätin jatkaa tästä nyt täällä maaliskuisten puolella. Olimme mieheni kanssa viime viikon keskiviikosta sunnuntaihin mökillä ja yritimme rentoutua paljussa ja uida ja saunoa ja nauttia toisistamme mahdollisimman paljon ja nöin parantaa mahdollisuuksiamme tässä vauvaprojektissa. jotenkin kuitenkin jäi sellainen olo, että ovista ei joko ollut tai sitten jos se oli, sitä ei hyödynnetty tarpeeksi. yritin tikuilla bongata oviksen(viime kierrossa löysin), mutta en sitten saanut yhtään tummaa viivaa tikkuihin. Voi olla, että mökillä tuli vähän huolimattomasti tikuteltua, tai sitten ovista ei oikeasti tapahtunut lainkaan. kyllä tuli puuhaasteltua viisikin kertaa paljussa, mutta en oikeastaan edes ajatellut sen johtavan siihen, että raskautuisin. Nautimme lähinnä toisistamme.

Nyt aloitin työt tämän viikon maanantaina ja olen niin väsynyt ja ärsyyntynyt kaikkeen, että tiuskin ja huudan miehelleni jatkuvasti, joten vauva-asiat eivät ole ihan päällimmäisinä mielessä. Stressitaso on ihan huipussaan. Päätin siis, että aloitamme yrityksen taas paremmin seuraavasta kierrosta. Toivon niin kovasti, että silloin se tärppi tulisi vihdoin.

Mutta tosiaan osan jo tunnenkin tuolta helmikuisista ja on kiva lueskella myös ihan uusien tuttavuuksien juttuja täällä maaliskuisissa.....kyllä se maalisvauva vaan on niin paljon parempi,kuin helmivauva;) Vai mitä?:):D