Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut,jolla on vielä jättimäisen paksu kuvaputkitelkkari?

Vierailija
30.05.2011 |

Vai joko kaikki muut ovat päivittäneet telkkarinsa taulutelkkuun?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäteasemalle tavaraa kevätsiivouksen yhteydessä, niin siellä oli elektroniikkakasassa enemmän taulutelkkareita, mitä kuvaputkia. Eli niitä taulutelkkareita on jo niin paljon, että moni uuden ostaessaan laittaa vanhan romikselle.

Vierailija
2/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hinkuais kyllä taulutelkkaa, mut oon pistäny vastaan, kun tuo vielä toimii hyvin. Saa nähdä kauanko pystyn "pitelemään"... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä mutta se on niin laadukas tv ja hyvä kuva ettei sitä kannata pois laittaa, kun siitä ei mitään saa vaikka ei kovin vanhakaan se ei ole.

Vierailija
4/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainoana tv:nä lahjoituksena saatu kuvaputki-tv, josta katsotaan vain dvd:tä. Meillä ei siis näy televisiokanavat ollenkaan.

Vierailija
5/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pelittää ja saa olla niin kauan ku pelittää!

Vierailija
6/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä olet toiseksi viimeinen, meidän perhe se viimeinen. Meillä on niitä useampiakin, sillä ei meillä vaihdeta tv:a, puhelinta, autoa eikä edes miestä tai vaimoa uuteen vain siksi,että entinen on niin vanha.Otamme myös kiitollisina vastaan lahjoituksia.

Meillä riittää noita vielä pitkään, ja voi olla, että ennen sitä päätyvät museoviraston suojeluun. Eivät sentään enää mustavalkoisia ole.

Vierailija
7/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

21' 15 vuotta vanha kuvaputkitöllö. Kaukosäädinkin on hävinny, mutta eipä sillä mitään tee ku on digibox. Tekstitv:tä vaan välillä kaipailee, mutta se näkyy netistä. Miestä ei tässä huushollissa ole uutta hinkumassa, mutta sillä jota tapailen, on 32' kuvaputkitv. Joten ei oo uusimman tekniikan perään sekään.

Vierailija
8/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolme. Ei mitään tarvetta hassata rahaa taulutelkkariin, noistakin 2 isoa dumpattu meille ja yksi pieni on ensimmäiseen omaan kotiin ostamani 18v sitten:)

Vierailija
9/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa ostaa uutta kun kaikki mikä tulee myös menee.

Vierailija
10/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaputkitelkkari, mutta vanhemmillani on semmoinen jättimäinen. Tosin meidän telkkari ei ole käytössä, kun ei ole antennia tai digiboksia.

Vierailija
11/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kököttää olohuoneen nurkassa harmaa jättiläinen. Ja saa ollakin niin kauna kuin hajoaa.

En viitsi uutta ostaa ostamisen ilosta,kun tuokin täysillä pelittää. Olen haaveillut sen jälkeen 3D -telkkarista.

Vai joko kaikki muut ovat päivittäneet telkkarinsa taulutelkkuun?

Vierailija
12/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä osteta uutta ennen kuin tuo hajoaa. Mies hinkuu uutta, mutta mä toppuuttelen, sillä ei rahat kaikkeen riitä...Ainakaan niin isoon taulutelkkariin kun mies haluaa.

Vierailija
13/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia vuosia sitten sain ison, hyvän kuvaputkitelkun ilmaiseksi kun kaveri päivitti omansa. Taulutelkkari tulee sitten, kun tuo hajoaa, mutta kelpaa mulle toikin.

Vierailija
14/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kuvaputkitelkku, ja mun vanhemmilla :)

Muilla lähipiirissä on sitten jo näitä vähintään 42" taulutelkkareita. Meilläkin 46" ja lapsillakin huoneessaan 32" taulutelkkari pelaamista varten.

Minä en näistä niin perusta, mutta miehen oli "pakko saada" ja mikäs siinä, kun itse maksoi :D

Vierailija
15/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin...

Vierailija
16/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen kuvaputkitelkkari.

Tosi pieni, sil matkatelkkari.

Mut mikös siinä, kun sen kerran vanhemmilta omilleni muuttaes vuos sitten sain :) Kelepaa mulle. Oliskohan jotakin 20" mittane. Eli ehkä vain hieman suurempi kuvaruutu ku läppärissäni.

Vierailija
17/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkarissa ja makkarissa sit xbox/dvd käytössä. :) Molemmat mun porukoiden vanhoja 28", makkarin telkkari siis ostetu ennen tuota meidän "ykkös"telkkaria. :)

Mies tosin haaveilee taulutelkkarista mut mikäs siinä kun noi toimii..

Vierailija
18/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa kaksi kpl kuvaputkitöllöjä. :) Muuten ei varmaan edes omistettais telkkaria kun ei sitä juuri katella, mutta noi kaks on saatu ilmaiseksi. Toinen 28" laajakuva n. 5-6 vuotta vanha ja toinen 10 v vanha 15". Toimivat oikein hyvin ja hyvä kuva on, ei nähdä syytä vaihtaa niitä taulutelkkareihin todellakaan.

Vierailija
19/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä kuva ja muuteskin toimiva telkkari. Mies tosin aikoo pyytää työnantajaltaan taulu.tv;n pyöreiden vuosien kunniaksi. Saa itse valita lahjan:-)

Vierailija
20/22 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hinkuais kyllä taulutelkkaa, mut oon pistäny vastaan, kun tuo vielä toimii hyvin. Saa nähdä kauanko pystyn "pitelemään"... =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä