Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurissa aikuiset puolille päivin yöpuvuissa viikonloppuisin.

Vierailija
30.05.2011 |

Onkohan salattua alkoholismia vai mitä? Lapsien kautta olen kuulut useamman kerran, että x:n isä ja äiti olivat vielä yöasuissa, kun viikonloppuna on menty hakemaan leikkimään. Arkena käyvät käsittääkseni normaalisti töissä.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps, tää oli päivän paras ketju!

Juu mäkin saatan rentoilla yökkäreissä vaikka koko päivän enkä ole alkoholisti.

Vierailija
62/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan meidän naapurustosta :)

Ihan normaaleja ollaan. Alkoholin käyttö melko niukkaa (siten siis ehkä epänormaaleja).

Joka ikinen lauantai ja sunnuntai on joku naapurien lapsista meillä viimeistään klo 10. Aivan kypsää!

Yöunet jää viikolla väkisinkin niukoiksi, siksi on ihanaa kun viikonloppuna voi nukkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille mammat, jos päästätte vielä lapsenne viikonloppuna meiän oven taakse pimpottelemaan niin käsken miestäni riisumaan sen yökkärin ja tulee munasillan ovaamaan oven. Älkää sit tulko tänne palstalle itkemään.

Vierailija
64/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käyttääks joku oikeesti pyjamaa? semmosta kaksosasta flanellista?!

Vierailija
65/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne osaa ottaa rennosti viikonloput kun ovat yöasuissa. Yöasut on ihanan pehmeitä, flanelliset varsinkin

Vierailija
66/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käveli kämpässä alasti naapurien lasten kauhuksi. No joo, mutta hän kyllä dokasikin.

Vierailija
67/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset yöpaidoissa katsoo lastenohjelmat, minä ja mies tehdään aamiaista ja luetaan lehti jne.

Vaatteet puetaan kun mennään ulos.

Niin ja naapurit tosiaan varmaan luulee, että mies on joku kotona makaava työtön alkkis. Menee aamulla töihin ennen kuutta ja on sitten kotona kahden kolmen aikaan. Käy suihkussa ja vetää jalkaan ruudulliset flanelli pyjama housut :D

Vaihtaa toki farkut jalkaan jos lähtee johonkin ulos, mutta postilaatikolle tai roskat viemään voi mennä niissä pyjamahousuissaan ja ihan vaikka klo 16 päivällä.

Yöllä nukkuu alasti, joten pyjamahousut vain kotihousu käytössä. Niin ja todellisuudessa ei juurikaan ota alkoholia ja omaa menestyvää firmaa pyörittää.

Itse käytän myös kotona olohousuina pyjamahousuja. En koskaan nuku ne jalassa, mutta kotihousuina ovat loistavat. Joten on kyllä lapsen kaverit nähnyt minut niissä useammankin kerran. Niin ja minä olen absolutisti, käsittääkseni suht tervejärkinen ja työskentelen asiantuntijatehtävissä.

Epäilen että ap on provo, mutta fakta on, että tuollaisia kyyliä on kyllä joka lähtöön. Jotkut vaan eivät voi käsittää mitään muuta kuin oman tapansa toimia. Ja sitten tekevät omia kummallisia johtopäätelmiään pikku jutuista, jotka ei oikeasti tarkoita mitään.

Vierailija
68/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hillunkin aamutakissa - vaikka koko päivän, jos siltä tuntuu. En käytä alkoholia, enkä huumeita. Kiitos kysymästä.

Vierailija
69/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun ilkosillani ja puen sen yökkärin aamulla pääle kun nousen ja hillun siinä siihen asti kun lähden omaa pihaa kauemmas. Joo, jopa omassa pihassa seikkailen yökkärti päällä.

Vierailija
70/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on aina puettava aamusta heti ku nukun eeva-asussa. Tosin pikkarit on jalassa.

Kerran yks kätilö sanoi et jos äiti on aina yöasussa tai kovin usein kun vauva on pieni niin voi alkaa huolestuu et onko jotain raskauden jälkeistä masennusta. ET näin. :)

Vierailija
71/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöpaidassa... Havahdun neljän maissa, etten ole muistanut pukea...

Lapset lähtee kouluun isän matkassa aamulla ja kun saan heidät matkaan, uppoudun täysin töihini.

Vierailija
72/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että esim.flanellipyjama viittaa kaljotteluun,ohut kallis materiaali taas viiniin,shampanjaan ym. parempiin juomiin.

Varsinaisia kossukalleja sitten löytyy RAIDALLISISTA PYJAMISTA,usein tähän liittyy vielä tupakki.Kyllä nyt pitäis materiaali selvittää ennenkuin teet syvempii analyysejä..

Vierailija
73/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaan sattuu, kun yritän pidättää naurua, ettei työkaverit pidä ihan hulluna :D

Mä teen usein niin että ennen kuin vaimo herää niin juon n. puoli pulloa viinaa ja sen jälkeen piikitän vaimoon virtaa tai heroniinia ja jos poika on vielä nukkumassa niin käyn herättämässä sen ja käydään vetämässä aamu sauhut (en tiedä onko yhdys sana kun olen taas huumeissa) (poika on ekaluokkalainen tai ainakin niin luulen) en ole ihan varma onko mulla omat vai vaimon yövaatteet päällä.

Vierailija
74/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käyttääks joku oikeesti pyjamaa? semmosta kaksosasta flanellista?!

Vierailija
75/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä viikonloppuaamuisin pimpottelemaan toisten ovikelloa. Eikö ole mitään käytöstapoja vanhemmille tai lapsilla, jokainenhan tajuaa että viikonloppuna perheet haluaa olla aamuisin rauhassa! Taitaa enemmänkin niissä perheissä niitä ongelmia olla, jotka tällaista antaa tehdä.

Vierailija
76/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ottaako ne viikonloppuisin rennosti?

Työviikon vastapainoksi?

Mutta eihän sellainen sovi - niillähän voi olla vaikka kivaa tai jopa seksiä!

Vierailija
77/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nukkuu sitten se päällä. Yök. Minä puen aina yöpuvun puhtaalle iholle ja menen puhtaiden lakanoiden väliin.

Minäkin siivoan monesti heti sängystä noustessani koko talon yöpuku päällä. Eli samalla vaihdan myös puhtaat lakanat ja siivouksen jälkeen heitän yökkärin pyykkiin ja itse suihkuun. Ja illalla vielä sauna ja puhtaat yökkärit ja nukkumaan puhtaisiin petivaatteisiin: :D

Vierailija
78/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nekin haluaa pitää silloin tällöin pyjamapäiviä!!!?? Pitäisikö koko perheen nyt mennä AAhan? Onkohan siellä joku ikäraja?

Vierailija
79/79 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian ilmiselvä kuitenkin jaksaakseen naurattaa oikeasti.