Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurissa aikuiset puolille päivin yöpuvuissa viikonloppuisin.

Vierailija
30.05.2011 |

Onkohan salattua alkoholismia vai mitä? Lapsien kautta olen kuulut useamman kerran, että x:n isä ja äiti olivat vielä yöasuissa, kun viikonloppuna on menty hakemaan leikkimään. Arkena käyvät käsittääkseni normaalisti töissä.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen jo ollut aamusta kaupungillakin.

Vierailija
2/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aina melkein jos ei minnekkään tarvi lähteä, ihan viikollakin :DD tosi hyvän heitit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai saa olla huolissaan, onko lasten leikkikaverin kotona ongelmia?

Vierailija
4/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ihan hyvin olla viikonloppuna yökkärissä vielä puolilta päivin. Enkä ole juonut alkoholia kymmeneen vuoteen :D

Mutta mä olen jopa saattanut siivota koko yläkerran se yökkäri päällä. Miksi mun pitäisi pukeutua päivävaatteisiin, jos meille ei ole kukaan tulossa tai en ole mihinkään lähdössä? Eikö kotonaan saa olla pukeutunut niinkuin haluaa?

Vierailija
5/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua av-mammojen perheissä.

Vierailija
6/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saatan olla viikollakin yökkärissä puolilta päivin, kun teen etätöitä...härregyyd!

Vierailija
7/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nukkuu sitten se päällä. Yök. Minä puen aina yöpuvun puhtaalle iholle ja menen puhtaiden lakanoiden väliin.

Vierailija
8/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan useinkin viikonloppuna yöpaidassa iltapäivän puolelle. Miksi pitäisi pukea päivävaatetta päälle, jos voi ottaa lunkisti?

Ja käydään ihan normaalisti päivätöissä, herätys arkiaamuisin 5.45.

KOhta otan nämä päivävaatteet pois päältä ja menen päiväunille. Ja en on ole pitämässä rokulipäivää alkoholin vuoksi...

vaan nautin äitiyslomani ensimmäisestä päivästä :-)

Vierailija
9/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän sitten sen pyykkiin, käyn pikasuihkussa ja eikun ruokaostoksille :)

Ja nukkuu sitten se päällä. Yök. Minä puen aina yöpuvun puhtaalle iholle ja menen puhtaiden lakanoiden väliin.

Vierailija
10/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla useampikin yöpaita, ettei tarvitse käyttää aina samaa :)

Vaihdan muutenkin yökkärin useammin kuin perjantaisaunan jälkeen :D

Vierailija
11/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajatella! Aivan kamalaa että oikein yöpuvuissa. Ehdottomasti piilevää alkoholismia veikkaan minäkin.

No joo, järki käteen. Kai sitä nyt kotonaan saa olla miten tahtoo, jos ei mihinkään ole menoa tai kiirettä. Mukavahan sitä on rentoa aamupäivää viettää työviikon jälkeen.

Mikähän minä muuten olen, kun monesti kotona hippailen ihan alasti/alusvaatteissa, enkä pelkästään aamulla puoleen päivään asti, vaan vaikka koko päivän, jos ei ole menoja eikä tule vieraita. Alkkiksen lisäksi vielä narkkarikin ehkä? ;)

Vierailija
12/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan tukan, meikkaan ja pukeudun siististi klo 7 joka aamu, myös viikonloppuisin. Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka pitää käydä postilaatikolla tai naapurin lapsi tulee hakemaan meidän lasta pihalle. Eihän se nyt kävisi päinsä, että joku näkisi minut yöpaidassa tai papiljotit päässä, tai vielä pahempaa, ilman meikkiä! :O Kai näin tekee JOKAINEN mieleltään terve ihminen?! Eihän se nyt käy lainkaan päinsä, että ihmiset elävät kuin pellossa! Takuulla on ap:n naapureilla jotain ongelmaa, kannattaa vähän seurata tarkemmin meininkiä siellä.

Vierailija
13/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me teemme miehen kanssa vuorotyötä ja arkena nukumme melkein aina ihan liian vähän. Viikonloppuna otetaan sitten takaisin ja nukutaan kymmeneen. Sitten tehdään iso ja ylellinen aamiainen ja joo: usein keikutaan yöppäreissä sen jälkeenkin, luetaan Hesari alusta loppuun ja lopusta alkuun. Päivävaatteet pannaan vasta, kun pitää lounasta alkaa laatia joskus klo 13-14.

Ota sinäkin löysemmin ja jätä mutuilu vähemmälle.

Vierailija
14/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitan aamusta ja siivoan yöpaita päällä pitkälle päivään... :) enkä käytä viinaa...

Vierailija
15/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidapa omat asiasi. Niissä on selkeästi paljon hoidettavaa.

Vierailija
16/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin silti alkoholisti? Haloo? :DDD

Vierailija
17/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saa edes päivävaatteita päälle.

Vierailija
18/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat olla vaikka alasti! Hui

Vierailija
19/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kotona yleensä alasti (paitsi jos on vieraita). En juo/käytä huumeita/ole masentunut. Jos joskus kauhistelet, että täällä tapahtuu jotakin kamalaa, kun verhot on olkkarissa kiinni keskellä päivää (niin kuin varmasti teet, jos tästä ohi kuljet), niin se johtuu alastomuudestani. :D

Vierailija
20/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinkyllä jostain, että on selvä merkki mt-ongelmista jos ei saa edes päivävaatteita päälle.

laittaa sen yökkärin takaisin päälle, kun tulee esim. kaupasta tai töistä?