Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurissa aikuiset puolille päivin yöpuvuissa viikonloppuisin.

Vierailija
30.05.2011 |

Onkohan salattua alkoholismia vai mitä? Lapsien kautta olen kuulut useamman kerran, että x:n isä ja äiti olivat vielä yöasuissa, kun viikonloppuna on menty hakemaan leikkimään. Arkena käyvät käsittääkseni normaalisti töissä.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän musta ajatellaan kun mä käyn aina keskellä päivää saunassa :D. Lapset tulee hakemaan niin en ole pelkästään yöpuvussa, vaan olen naama punaisena aamutakissa hiukset litimärkinä!

Vierailija
22/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinkyllä jostain, että on selvä merkki mt-ongelmista jos ei saa edes päivävaatteita päälle.

SE on YKSI merkki mahdollisesta masennuksesta, jos ei jaksa hoitaa arkisia askareitaan. Ei siis jaksa tehdä niitä kunnolla eikä elämänhalua ole muutenkaan.

Mikä on tyystin eri asia kuin se, millaisia kotiasuja ihmiset tykkää pitää tai onko ne aamu-unisia ja hemmottelee itseään vkl-aamuisin nukkumalla pitkään ja ottamalla rennosti.

Minä pitäisi ennemminkin merkkinä mt-ongelmista sitä, jos ihminen ei osaa koskaan hellittää ja löysäillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovikello soi, saattaa laittaa kulahtaneet kotiverskat jalkaan, jos ei tiedä että siellä on joku jota ei todellakaan kiinnosta toisten pukeutuminen.

Itsekin keikun kotona kälyisissä kotihousuissa, yökkärissä en siksi kun en sellaista käytä yölläkään, vaan meillä nukutaankin nakuna!

Ja olenpa muuten huomannut meidän vauvallakin saman vaatteet pois- meiningin, sukat lähtee aina ensimmäisenä, ja muutenkin viihtyy parhaiten nakkelina. Isäänsä tullut siis.

Vierailija
24/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin heräsinkin vasta klo 10, ehkä johtui siitä punaviinistä mitä perjantai-iltana siemailin? Ihanaa vaan olla ilman aikataulua, talvikaudella kun viikonloppuisin minut yleensä löytää jäähallilta klo 8.

Vierailija
25/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollaan koko päivä pyjamassa, kun ei olla menossa mihinkään.

Vierailija
26/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on arkena aina aikaisin kello kuudelta lähtö ja kamala hässäkkä muutenkin lapset vie mies tarhaan kahdeksaksi.

Musta on viikonloppuisin IHANAA, kun koko perhe vedetään yöpuvussa puoleen päivään. Lapset katsoo aamulastenohjelmia, mä luen rauhassa hesaria jne.

Alkoholilla ei ole osuutta asiaan.

Vaatteet kyllä puetaan joka päivä. Heh. Sääliksi käy ihmisiä tässä ketjussa, kun joku laittoi, että klo 7 jo meikit päällä viikonloppunakin. Lapsien on hyvä oppia rentoutumista ja rauhoittumista. Nykyihmisiä vaivaa kiire ja hektisyys ja alituinen suorittaminen. Tää ketju on kyllä päivän järkyin! Voi teitä suorittajamammoja! P.S en kyllä siivoa yöpaita päällä, se on siis vain löhöilyyn ja jos alan muuta niin vaatteet menee päälle. :)

Vierailija
27/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERRAN JESTAS! KYLLÄ KERTOO ALKOHOLISMISTA SEKÄ HUUMEONGELMASTA! HEROIINIRIIPPUVUUDEN ERÄS TUNNUSMERKEISTÄ ON YÖPUVUN PITÄMINEN KAHDEKSAN JÄLKEEN AAMULLA!

Vierailija
28/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisi ennemminkin merkkinä mt-ongelmista sitä, jos ihminen ei osaa koskaan hellittää ja löysäillä...

Vierailija
29/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pyjamahousut kotihousuina, joten olen joskus koko päivän "yöpuvussa". Mies huitelee monasti munasillaan. Olenkin sanonut, että kun lapsi on siinä iässä, että sitä aletaan tulla hakemaan ulos, pitää opetella pitämään boksereita. Näköjään se ei riitäkään :D

Vierailija
30/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ap, sinäkö se oot joka keksit kaikki muutkin palstan provoavaukset, vai onko teitä sekopäitä montakin?

Vierailija
31/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä, harvalla sitä onkaan julkisesti.

Eli voi olla merkki siitä, että illalla on valvottu pitkään ja aamulla nukuttu pitkään ja koska oluttakin kului illalla runsaasti, eivät taatusti jaksa pukea muita vaatteita vaan kekkaloivat yöpuvuissaan, aiheellinen huoli...

tai no, ehkei sittenkään.

Vierailija
32/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat on melkeen aina puolille päivin yökkäreissä/aamutakeissa.

Niin ja ei muuten ole juoneet vuosikymmeniin lasillista enempää ja senki juhlissa...

Että joo, oltiin varmaan mekin kauhee ongelma perhe o.o

SIis miksi omassa kodissa ei sais olla vaik koko päivän yökkärissä jos tahtoo?

Miekin olisin mielelläni, koirat vaan omistan ja niiden takii meen jo aamusta ulos ni siin tulee puettuu. muuten oisin varmaa päivän ympäri yökkäris jos ei olis menoo...

Vierailija
33/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen naapuri tuli joskus kauhuissaan kysymään, olinko huomannut toisen naapurin isännän käyneen postilaatikolla reinoissa ja aamutakissa. Voi helvetti, siis todellakin tällaisia kyyliä ON! Lopettakaa toisten vahtiminen ja alkakaa elää omaa elämäänne.

Vierailija
34/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini oli aina yöpaidassa ollessaan kotona ja joi yhden lonkeron jouluna ja yhden juhannuksena.

Vierailija
35/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapureiden vuoksi ja alkoholismin epäilyksiä hälventääkseni meillä klo 6.48, arkena ja pyhänä, puetaan virka-asut päälle, meikit naamaan ja tukka jakaukselle. Lehden haen aina jakkupuvussa, ettei naapurin poliisismies tahikka toisen naapurin juristirouva vain soittele lastensuojeluun töihin mennessään.

Vierailija
36/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että esim.flanellipyjama viittaa kaljotteluun,ohut kallis materiaali taas viiniin,shampanjaan ym. parempiin juomiin.

Varsinaisia kossukalleja sitten löytyy RAIDALLISISTA PYJAMISTA,usein tähän liittyy vielä tupakki.Kyllä nyt pitäis materiaali selvittää ennenkuin teet syvempii analyysejä..

Vierailija
37/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mein naapurin naapuri (eli pari taloo kauempana)

kävi/käy aina välillä hakemassa postilaatikolta tontinsa rajalta postit.

Ihan normia, joo.

oon vaan monesti menny siinä klo 10-12 ohi ja silloin ku sattunu hakee postit ni rouvalla on ollu joskus vaan väljä yöpaita, ei ees housuja... Ja miehellä ehkä kalsarit...

Ulkona kekkuloivat, lähes alasti, omalla tontillaan! Ja vieläpä puolilta päivin! Pienten lasten vanhempia! Onkohan siel joku iiiiiso ongelma...

Ja siis tää on totta. Mut en usko et heil on mitään ongelmaa ;)

Vierailija
38/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt viikonloppuna nukuin lauantaina klo 16:sta ja sunnuntaina klo 14.30:een. Niin kauan kun unta vaan riittää:) Ja mä olen arjet ja viikonloput aina pyjamassa kotona, samantien kun tulen kotiin, vaihdan pyjaman. Se on mun kotiasu (yleensä otan pois kun menen nukkumaan, kun tykkään nukkua alasti, ja aamulla taas yökkäri päälle). Enkä muuten vaihda vaatteita kun käyn postilaatikolla, roskia viemässä, enkä edes kun lähden koiran kanssa lenkille:) Naapuri joskus nauroi kun törmättiin tossa lähimetsässä ja mulla oli vaaleenpunaset kissapyjamat ja Reinot:)

Vierailija
39/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos vauva on valvottanut yöllä, siltikin pitää molempien vanhempien olla hereillä meikeissä ja menossa, vaikkei viikonloppuna olisikaan mitään menoja.

tietenkin kyse on aina alkoholista ! tietenkin!

viikonloppuisinkin oltavaherätys klo 6, vaikka lapsetkin haluaisivat vielä nukkua!

Vierailija
40/79 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs vuorotyö!

jos on ollut myöhälle yölle töissä, silti herätys klo 6 aamulla, muuten voivat naapurit luulla vaikka mitä