Naapurissa aikuiset puolille päivin yöpuvuissa viikonloppuisin.
Onkohan salattua alkoholismia vai mitä? Lapsien kautta olen kuulut useamman kerran, että x:n isä ja äiti olivat vielä yöasuissa, kun viikonloppuna on menty hakemaan leikkimään. Arkena käyvät käsittääkseni normaalisti töissä.
Kommentit (79)
Entä raidallinen pyjama? Kunhan tästä kotiudun, vaihdan raidallisiin pyjamahousuihin klo 17. Diagnosoikaa.
En koskaan nuku niissä pyjamissa, mutta teen kaikki kotihommat ja ruoanlaitot ne jalassa.
aikaan (klo 22- 07) on selvä merkki alkoholismista.
Kuule minäkin olen yöpuvussa usein viikollakin puoliin päiviin (joskus koko päivän, jos on sateista ja kylmää, eikä olla ulos lähdössä). Ja ei ole alkoholismia. Tai muutakaan ongelmaa.
Perhe-elamamme alkuaikoina mies meni suihkuun heti noustuaan ja pukeutui siististi, oli arki tai viikonloppu. Mina taas aina vetelehdin la ja su yopaidassani lounasaikaan saakka, jos ei mitaan menoa, kuten itse omasta lapsuudestani olin oppinut. Nykyaan mies ja lapset seuraavat omaa malliani ;) Syomme aamupalaa, lapset katsovat telkkaria, vanhemmat lukevat uutiset, rauhassa ja kiireettomasti. Yleensa joku naapurin lapsi tulee hakemaan leikkimaan, ja ma yopaitasillani ovella sanon, etta annas kun tytot ensin pukeutuvat, tulevat sitten ulos. Alkuun meita taatusti ihmettelivat, nykyaan naapurit varmaan ajattelevat yksinkertaisesti "ne hullut suomalaiset" (asumme ulkomailla). :D
rakastan nukkumista ja pitkiä aamuja ja aamiaisia. Otna viikonlopuista kaiken irti rentoutumismielessä. Arkisin saan herätä niin aikaisin, että viikonloppuisin leikin aamua viimeiseen asti. En ole alkoholisti.
Itse saatan hipsiä yöpuvussa vielä yhden pintaan. Lapsetkin menevät aika pitkään yöpuku päällä.
Itse taasen en tykkään naapurin lasten tavasta ilmestyä sunnuntaiaamusta ovelle klo 10 maissa :)
leppoisaa vkl toivon kaikille,ilman diagnoosia...aina kiire,olen yrittäjä,aamut ressaa,mut vapaat otan rennosti,kävelen yökkäri pällä pihal kahvikuppi kädes,katselen kukkia ja nautin-olen absolutisti
esim. viime perjantaina päivystin, eli olin töissä lauantaihin klo 10. Kotiin ja suihkuun ja nukkumaan :). Ihan parhaiten saa nukuttua yöpuku päällä.
Enkä tykkää että aamuisin käydään soittamassa ovikelloa aikaisin!
Osa herää vasta hieman ennen puoltapäivää ja en minä ainakaan vaivaudu vaihtamaan edustusvaatteisiin jos joku ei ole tulossa kylään tai en ole menossa ulos. Nykyään olen kyllä meikannut joka aamu jne. ja laittanut normaalit vaatteet päälle heti viikonloppunakin, mutta onko siinä nyt oikeasti jotain outoa vaikka olisikin yövaatteissa.
Mä teen usein niin että ennen kuin vaimo herää niin juon n. puoli pulloa viinaa ja sen jälkeen piikitän vaimoon virtaa tai heroniinia ja jos poika on vielä nukkumassa niin käyn herättämässä sen ja käydään vetämässä aamu sauhut (en tiedä onko yhdys sana kun olen taas huumeissa) (poika on ekaluokkalainen tai ainakin niin luulen) en ole ihan varma onko mulla omat vai vaimon yövaatteet päällä.
Jos totta puhutaan, niin minä epäilisin ennemminkin alkoholiongelmista sellaisia vanhempia, joita ei ole ikinä nähty yöpuvuissa...Sellaisia, jotka ilmestyvät samassa vaateparressa aamulla, päivällä,illalla ja vielä yöllä ja seuraavanakin aamuna pihalle vaikka kessuttelemaan ;)ja päivästä toiseen ;)
mihinkään menoa :) Siivoilen ja touhuan teeppari päällä täällä niin pitkään kun tarvetta.
Onks yökkäris pyöriminen alkoholin väärin käytön merkki?? Alkakaa hyvät ihmiset nyt jo nukkuu alasti tai päivävaatteet päällä ;D
Pukeudun vasta kun lähden ihmisten ilmoille.
Ja alkoholia nautiskelen kyllä tosi harvoin.
Kannattaa joskus mennä itse vk.loppu iltana kolkuttelee ovelle, ni näät onko känösessä ;)
mä saatan olla viikollakin yökkärissä puolilta päivin, kun teen etätöitä...härregyyd!
täällä toinen samanlainen!
vedän herätessä "yökkärin" päälle ja vötkistelen se päällä pitkälle päivään, jos ei ole menoa mihinkään. Parempi varmaan se kuin hillua alasti ;)
Meilläkun ei käytetä yöpukuja niin saatetaan olla puolialasti siihen saakka kunnes viitsitään mennä suihkuun ja pukea päälle.
jotkut haluavat ottaa viikonloppuna rennosti. Olen joskus viikollakin,koska käyn vuorotyössä.
Mies on kalsareillaan ja mä alasti! Revi siitä!! :D:D:D:D::D
Onkohan salattua alkoholismia vai mitä? Lapsien kautta olen kuulut useamman kerran, että x:n isä ja äiti olivat vielä yöasuissa, kun viikonloppuna on menty hakemaan leikkimään. Arkena käyvät käsittääkseni normaalisti töissä.
äläkä lähetä niitä lapsiasi hakemaan. Etkö tosiaan tajua, että jos vanhemmat ovat vielä yöpuvussa ei kersojasi kaivata oven taakse. Ihme juntti olet.
Juu, kyllä minuakin joskus hieman hävettää, kun lasten kavereita tulee päivällä kylään, ja olen yöpuvussa. Nukkumassakin ehkä. Mutta yövuorojen jälkeen on pakko nukkua päivällä. ja mieluusti ihan yöpuvussa lakanoiden välissä.