Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni todella pettyneeksi!

Vierailija
30.05.2011 |

Meille on yritetty toista lasta usean vuoden ajan. Nyt olen onnellisesti raskaana, laskettu aika jo lähellä. Kuluneiden vuosien aikana olemme antaneet esikoisemme vaatteet ja tavarat eteenpäin sukulaisille ja pääosin yhdelle ystävälleni. Emme ole halunneet mistään maksua, sillä koko ajan on puhuttu, että sitten jos/kun meille vielä tulee lapsi, he puolestaan antavat meille lastensa tarvikkeita käyttöön.

Nyt kun pitäis alkaa tehdä tulevalle lapselle hankintoja, ei kukaan yllättäen ole antanut meille ainuttakaan vaatetta tai tarviketta takaisin. Emme ole saaneet omiamme takaisin (mitä en odottanutkaan, en antanut niitä vain lainaan, jotta toinen voisi käyttää niitä ihan rauhassa), emme myöskään mitään muuta. Yllättäen kaikki tarvikkeet tahdottaisiinkin myydä tai säästää itsellä.

Oma vikani, tiedän. Jotenkin vain tuntuu pahalta, kun on itse samoille ihmisille antanut vuosien ajan kaiken ilmaiseksi ja nyt ei mitään vastavuoroisuutta olekaan. Olisi vain pitänyt säästää kaikki itsellä (vaikkei varmuutta toisen lapsen saamisesta ollutkaan) tai myydä itse vaikka huutiksessa. Niillä rahoilla ostaisi uudelle lapselle nyt kivasti kaikkea.

No, opin kai läksyni. Ei pidä odottaa minkäänlaista yhteisöllisyyttä tai vastavuoroisuutta. :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole paskamainen akka, minäkin loukkaantuisin moisesta hyväksikäytöstä! Sano heille suoraan, että muistatteko kun annoimme teille tavaraa. Olisiko teillä nyt antaa meille jotain? Sano vaan suoraan ja ystävällisesti, jos loukkaantuvat, niin anna mennä.

Vierailija
22/24 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tosiaan SOVITTE että saat myöhemmin heiltä jos tarvitset, niin vetoa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaikka tekstarin että kun kerkeät niin viittitkös pakata minun antamani lastenvaatteet niin tulen hakemaan ne joku päivä. Jos olettaa että menet ja annat rahaa samalla,voi jäädä katsomaan perääsi ihmeissään. Jos kysyy että mites maksu niin sanot itsevarmasti että enhän mä nyt omista vaatteistani maksa.

Jos kerta olet sanonut että sitten vastaisuudessa sinulle voi sitten antaa takasinpäin niin silloin se tarkottaa juuri sitä että ne annetaan sulle takaisin.

Tosi törkeetä käytöstä,miksi edes olet tekemisissä tuollasten ihmisten kanssa?!

Vierailija
24/24 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että opit läksysi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan