Haluaisitko sinäkin joskus syödä rauhassa?
ilman että joku keikkuu syöttötuolissa, jonkun lasi kaatuu, joku haluaa lisää ja miljoona muuta keskeytystä. Minä haluaisin!!!
Kommentit (6)
meilläkin on viisi lasta, ja mä en koskaan onnistu siinä.
Vierailija:
meilläkin on viisi lasta, ja mä en koskaan onnistu siinä.
minä syön, jos ei syö niin joko isä " vahtii" vauvaa tai isommat juttelee vauvalle, kun hän makoilee sängyllä
Tiedän, ettei tällä hetkellä paljon auta, kun ressaa ni ressaa. Mutta lohdutukseksi voin sanoa, että vielä tulee aika jolloin saat syödä ruokasi rauhassa!
Ja ihmekös tuo, jos jo yhden lapsen kanssa toisilla sama ongelma niin saatikka sitten viiden lapsen äitinä... Tsemppiä vaan ja valoisampaa tulevaisuutta!
laihduin harvinaisen nopeesti kaksosten saannin jälkeen tosi hoikaksi ihan vaan sillä ettei ollu hetken rauhaa syödä:P kotona oli vielä 2 ja 4v pojat ennestään:) mutta se on ohimenevää...
joten ei se sekään auta. Ja jos onnistuisi joskus olemaan vähän rauhallisempaa, niin takuuvarmasti soi ovikello koko ajan, ja pakkohan sitä on juosta aukomaan, ettei se ainoa päiväunilainen herää. Eihän tämä ole maailman suurin ongelma, mutta joskus on näitä huonompiakin päiviä.....ap