Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellisesti elämäänsä kyllästynyt vastaa kysymyksiinne. Onneksi SINULLA Ei mene näin huonosti.

Vierailija
04.11.2005 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on huonosti, mikä on hyvin? Kaikilla varmasti murheita, mutta mikä sulla mieltä painaa???

Vierailija
2/5 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömän turhauttavaa hommaa, kun joka paikassa vaan lupaillaan ja selvitellään asiaa ja pyydetään cv:tä ja käymään ja sanotaan että soitellaan. Jota ei koskaan tapahdu, ja sitten kun itse soitan, " joku" onkin just maanantaina jo aloittanut siinä tehtävässä.

Mulla on perheen takia aika rajoitettu ala hakea töitä, en siis voi muuttaa mihinkään kasvukeskukseen, joten kohta on kekseliäisyys käytetty. Olen lähettänyt varmaan 50-60 avointa hakemusta ja hakenut kaikkia mahdollisia ilmoitettuja töitä. Hakijoita on aina niin hirveästi ja valittu en ole koskaan minä. En koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko yh, tunnetko yksinäisyyttä vaikka kaikki on periaatteessa hyvin, oletko kokenut kuoleman lähipiirissä, oletko vasta synnyttänyt tai työtön ja kyllästynyt??????? Apu voisi löytyä ihmisten ilmoille hankkiuduttua! Kannattaa yrittää löytää itselleen sopiva elämä, miettiä mikä oikeasti on tärkeää ja hyvää.

Vierailija
4/5 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemaa vain kovasti, kyllä se vielä nappaa. Ota opiksesi jokaisesta haatattelusta jotain.

Vierailija
5/5 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oletko yh, tunnetko yksinäisyyttä vaikka kaikki on periaatteessa hyvin, oletko kokenut kuoleman lähipiirissä, oletko vasta synnyttänyt tai työtön ja kyllästynyt??????? Apu voisi löytyä ihmisten ilmoille hankkiuduttua! Kannattaa yrittää löytää itselleen sopiva elämä, miettiä mikä oikeasti on tärkeää ja hyvää.

No mies ei ole pettänyt tai jättänyt, lähipiirin kuolemantapauksesta on jo vuosia että sen olen jo hyväksynyt tapahtuneeksi, synnytyksistä on vuosia aikaa myös, työtön nimenomaan olen ja sitä myöten myös kyllästynyt. Oonkin yrittänyt miettiä, että voisinko olla elämääni tyytyväinen näin, mutta kaipaan töihin ja töitä. Kaipaan aikuiskontakteja, ammatillista kehittymistä sekä kuukausipalkkaa. Lisäksi on surkeaa tajuta että on NÄIN jonon hännillä kun yrittää saada töitä. Koulutus on, työkokemusta vain vähäisen. Olen hakenut moniin töihin, en siis todellakaan ole nirpistellyt nenääni koulutukseni alempaa tasoa kohtaan. Sekin on toisaalta ollut kauhea ongelma, että " et sä voi olla tästä kiinnostunut, täähän on vaan tämmöistä jne" . Siis mistä ne siellä tietää, mistä minä olen kiinnostunut??????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä