Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein näette sukulaisia?

Vierailija
29.05.2011 |

Mies haluaisi tavata siskonperhettä usein, minusta kerran kuussa riittää, välimatkaa 200km. Mies puhuu lasten oikeudesta sukulaisiin, mutta mielestäni lapsilla on paljon hyviä kavereita, ilman serkkujakin. Meillä on lähes päivittäin kavereita kylässä, enkä itsekään ole kokenut menetykseksi sitä, etten serkkujen kanssa kaveerannut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeä ja tämän lapsia ikävä kyllä harvemmin, koska asuvat n. 200km päässä. Todella harmi, sillä serkuksilla on aina kivaa yhdessä. Olen siis samaa mieltä miehesi kanssa.

Minusta perhe ja suku tulee ennen muita.

Vierailija
2/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvat onneksi ihan lähellä, joten näkevät päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tai 4 kertaa viikossa, miehen äitiä saman verran, miehen veljeä pari kertaa viikossa.. useamminkin joskus, mun siskoa ja sen lasta kerran vuodessa, koska asuvat niin kaukana.. mummi on kuollut, miehen isää ei enää koskaan, koska on juoppo, miehen isän äitiä, pari kertaa vuodessa.. muita sukulaisia sen kerran vuodessa/kahdessa...



ystäviä tietysti myös..

Vierailija
4/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla on OIKEUS onnelliseen ja turvalliseen lapsuuteen ja jos kaveripiiri on koulusta tms. niin hyvä niin. Minä en tykkää miehen siskosta,joten en tosiaan seurustelisi sen porukan kanssa, kuin välttämättömimmät. 200km on sellainen välimatka, ettei sitä jatkuvasti ajella.

Vierailija
5/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja serkuksilla on kivaa silloinkin, onneksi lapsilla on kavereita, sehän on pääasia. Meillä mies valitti, kun serkut kiusasi aina häntä, niin ettei aikuisena ole halunnut tavatakaan niitä. Elämä nyt kuljettaa ihmisiä niin, ettei siskoja/veljiä pääse näkemään.

Vierailija
6/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikossa kun asuvat lähellä. Samoin kuin vanhempani ja nuoremmat sisarukset, miehen äiti ja sisarukset joista yhdellä myös lapsia. Kauempana asuavia sisaruksiani tulee sitten nähtyä harvemmin, mutta kuitenkin useamman kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa on muutama sata kilometriä. He eivät käy koskaan meillä, ja mies käy vanhemmillaan yleensä lasten kanssa. Omia vanhempiani ja sisaruksiani näen pari kertaa vuodessa. Matkaa heille noin 1-100km.

Vierailija
8/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskin viikottain. Serkkuja, välimatkojen takia lapset näkevät harvoin. Olen miehesi kannalla. Serkut on tärkeitä ja jos jaksaa 200 km matkan taivaltaa serkkujen luo useasti niin hyvä vain. Kaveritkin riittävät mainiosti jos serkkuja ei koe läheisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tärkeäksi, että minun pitäisi kaveerata useammin miehensiskon kanssa, eikä jaksa, eikä ole taloudellisesti mahdollistakaan jatkuva reissaaminen. Pointti on nyt siinä, että lapset kykenevät kasvamaan onnellisiksi, ilman jatkuvia sukulaisvierailujakin.ap

Vierailija
10/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia ja miehen vanhempia 4-5krt/vuosi (välimatka 500-700km), sisaruksia 2-3krt/vuosi (välimatka 500-1200km), muita sukulaisia tuskin koskaan (välimatka 150-1200km).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamaan paljon nuorimpia? Saavatko siitä rahaa?



Minkä ikäiset lapset teillä on?

Vierailija
12/12 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamaan paljon nuorimpia? Saavatko siitä rahaa? Minkä ikäiset lapset teillä on?


ei joudu hoitamaan. ap