Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rivitalossa asutaan (asiaa naapureista)

Vierailija
29.05.2011 |

Kummallakin puolella asuu lapsiperheet. Toinen naapuri oli koko viikon omilla lomilla ja kuskasi lapset joka päivä hoitoon. Toisella on pieni vauva ja kaksi isompaa lasta, äiti päivät vauvan kanssa ja muut lapset päiväkodissa. Itse hoitanut useamman vuoden itse lapseni kotona. Univelat ym. väsyt kestänyt ilman turvaverkkoja, mies tehnyt pitkää päivää ja epäsäännöllisiä vuoroja. Hieman tämä "nykymeno" ihmetyttää.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras on asua kunnanvuokratalossa! Täällä saa tehdä ihan mitä huvittaa, ketään ei kiinnosta. Ja nämä mammat eivät taatusti hoida itse lapsiaan.

Vierailija
22/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalossa asuvat wannebe-luuserit jotka haluaisivat asua omakotitalossa, mutta kun rahat eivät vaan riitä. Rivari on muuten asumismuotona kaikista eniten persiistä, siinä yhdistyvät kerros- ja omakotiasumisen huonoimmat puolet.

Mikä se on?

Me maksoimme rivitaloasunnostamme 320 000 €. Siihen hintaan olisi saanut hulppean omakotitalon mutta kun kukaan perheestä ei halua omakotitaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sun kanssa samaa mieltä, minuakin ihmetyttää tämä nykymeno. Pienten lasten äidit keskittyvät naapureiden lastenhoitoon ja jaksamiseen, vaikkei asia millään tavalla naapurille kuulu. Ei voi järkevä ihminen ymmärtää.

mieltä. Kusipäitä kyylääjiä riittää.

Vierailija
24/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen pidettiin lapset kotona kauemmin ja oli lapsuus kauemmin. oli myös pienemmät ryhmät päivähoidoissa juuri tuon takia. kyllä varmaan sitä oikeutta rajataan kun maksaa liikaa yhteiskunnalle..

Vierailija
25/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa, oma piha, oma rauha ja huoltoyhtiö ovat minusta ne parhaat puolet.

Sehän on se olenaisin tieto!

ärsyttää jotenkin tämmöiset omaa itseään pönkittävät avaukset!

et sä voi tietää heidän syitä!

jotka haluaisivat asua omakotitalossa, mutta kun rahat eivät vaan riitä. Rivari on muuten asumismuotona kaikista eniten persiistä, siinä yhdistyvät kerros- ja omakotiasumisen huonoimmat puolet.

Vierailija
26/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalossa asuvat wannebe-luuserit jotka haluaisivat asua omakotitalossa, mutta kun rahat eivät vaan riitä. Rivari on muuten asumismuotona kaikista eniten persiistä, siinä yhdistyvät kerros- ja omakotiasumisen huonoimmat puolet.

Mikä se on?

Me maksoimme rivitaloasunnostamme 320 000 €. Siihen hintaan olisi saanut hulppean omakotitalon mutta kun kukaan perheestä ei halua omakotitaloa.

Vierailija
27/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen pidettiin lapset kotona kauemmin ja oli lapsuus kauemmin. oli myös pienemmät ryhmät päivähoidoissa juuri tuon takia. kyllä varmaan sitä oikeutta rajataan kun maksaa liikaa yhteiskunnalle..

28-30 lasta.....lasteni päiväkotiryhmässä vuonna 2011 14 lasta.

Äitiysloma 70-luvulla pari kuukautta, nykyään äitiysloma/vanh.vapaa/hoitovapaa 3 vuotta.

Miten se menikään?

Vierailija
28/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten rivaripöljiä vielä kusetetaan asuntojen hinnoissa. :=DDDD

ja varakkuus kiinteistökaupoilla hankittua joten kusetuksesta ei liene kyse ;)

Täydellinen sijainti (kallis alue, luonto lähellä, samoin ison kaupungin kaikki tarjonta), riittävästi neliöitä, päätyasunto, uima-allas....maksaahan siitä jo mielellään, toisin kuin jostain omakotitalosta jossain Lempäälässä, Järvenpäässä, Mynämäellä tai Marttilassa!

Vierailija
29/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellä teistä on kirkkain kruunu?

että naapurit joutuu pitämään aurinkolaseja kun meikä kävelee ohitse! Nukkunut en oo viiteen vuoteen, mutta en TODELLAKAAN ota vastaan mitään apua lastenhoidossa, koska MINÄ oon ne lapset tehnyt ja tukiverkot on luusereille. Hampaat irvessä täällä hoidetaan lapset, koti (imuroidaan joka päivä, samoin vessat pestään), puutarha ja kasvimaa (joskus torpparin aurongon valossa), harrastukset (juoksen neljännen maratonin tänä kesänä) ja parisuhde (seksiä 3 krt päivässä). Kyllä MINÄ jaksan. Pääasia, että kukaan naapuri ei pääse sanomaan, että kyllä on nykyään kummallista, kun ei edes omia kakaroita hoideta. En nyt kyllä oikein muista, että mikä järki tässä oli, mutta se tulee varmaan mieleen, kun saan jonkun yös nukuttua. Mutta nyt täytyy mennä raivaamaan vähän peltoa (käsin ja kuokalla tietenkin), jotta saadaan lapsille viljaa omasta maasta. Adios!

Ääni häiritsee naapureita. Omakotitalo sen olla pitää. Tietysti kunnon äiti tekee perheelleen itse kankaat; matot, vaatteet jne niistä pellavista ja lampaista jne.

Vierailija
30/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän räväkän ketjun luettuani voidaan sanoa, että lapset vain virikehoitoon! Aamen. Hullu marttyyri nainen on idiootti kun väsyttänyt itsensä pentujensa kanssa.

Vierailija
31/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä että miksi ihmeessä muuttaisin omakotitaloon? Ei voisi vähempää kiinnostaa esimerkiksi pihatyöt tai talon lämmitykset. Rivarissa on iso piha johon mahtuu tarpeelliset jutut ja huoltoyhtiö hoitaa loput. Naapureita ei edes huomaa. Täydellistä MINULLE =)

Vierailija
32/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ollut niin typerä ?

Vierailija
33/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisita opetella kunnioittamaan muita ihmisiä ja heidän arjen valintojaan. Miksi sinä tiedät paremmin miten naapureidesi pitäisi hoitaa lapsensa?

Tämä kyseisenlainen arvostelu ja paheksunta on hyvin ikävä ilmiö joidenkin äitien keskuudessa.

Vierailija
34/34 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just muiden arvosteluun, kyttäämisenn ja ns. vyön alle lyömiseen. Lueskelin tuossa muutaman viestiketjun ja tosi ilkeitä kommenteja olivat pullollaan. Sikäli aivan oikeassa paikassa ap avatui asiastaan. Missä muualla tälläistä läyhäämistä voisi harrastaa? Vinkkejä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan