Olenko outo..?? Eli siis..
Mieheni petti minua joskus suhteemme alussa. Nyt kun olen päässyt asian yli ja voin luottaa mieheeni täysin, niin välillä kun harrastamme seksiä saatan fantasioida miehestäni tämän naisen kanssa ja yleensä silloin saan orgasmin nopeasti.
Miksi minua kiihottaa se, vaikka tosiasiassa jos näin kävisi uudestaan en varmasti jatkaisi saman miehen kanssa enää?
Mikä minua vaivaa ? :D
Kommentit (7)
:DD.. en vaaan ymmärrä miten asia joka satutti ennen voi olla nyt fantasia ..hmm :D
Ymmärrän täysin ja itsellä on vähän vastaavat fantasiat.
Ymmärrän myöskin, vaikkei mieheni minua olekaan pettänyt mutta fantasioin usein hänestä muiden naisten (jopa miesten :D) kanssa :D
Mun mieheni ei ole pettänyt, mutta kyllä mäkin joskus sekstaillessa ajattelen häntä toisen naisen kanssa. Onhan se vähän hämärää :D mutta kuitenkin kiihottavaa. Samalla lailla hän on ollut niiden entistensä päällä, just näin, ne ovat nähneet hänestä saman kohdan kuin minä nyt, samaa solisluuta suudelleet, hän on lauennut kuin mun kanssa... Tosiassa saisin kyllä kilarit jos mies niihin vielä koskisi :D mutta ajatuksissani se ei häiritse ollenkaan...
:D