Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia seuranhausta netistä?

Vierailija
28.05.2011 |

Laitoin "olosuhteiden pakosta" deitti-ilmoituksen nettiin ja tulos oli seuraava.

Vastauksia tuli yhden päivän aikana yli sata vastausta alle sadan kilometrin säteeltä mun asuinpaikasta.

Vastauksista vain yksi oli pikkasen asiaton, muut ihan asiallisia.

Ilmoituksessa oli aika tiukat kriteerit esim. ulkonäön suhteen, mutta ilmeisesti kaikilla ei ihan itsekritiikki pelaa. Ainakin kuvien perusteella siis näin..

Mites muut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstoilla sovitut treffit kannattaa aina aluksi järjestää muutaman kerran jonnekin julkiselle paikalle, ja sitten vasta intiimimmin, kun ollaan tutustuttu paremmin.

Vierailija
2/8 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä vastauksia tuli, mutta yksi oli ylitse muiden ja löysin niin mieheni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa meni monta kuukautta treffaillessa eri miehiä. Eli ota rennosti, mene nopeasti treffeille esim. kahvilaan tms. yleiseen paikkaan. Älä kuvittele, että tapaat unelmiesi prinssin, vaan jonkun kivan ihmisen. En suosittele pitkiä kirjoitteluja etukäteen. Lahjakkaat kirjoittajat voi vetää mitä tahansa roolia, tapaamalla näet ihmisen ja mikä on henkilökemia.

Luulen, että nettitreffailu on yksi syy siihen, että yökerhoilla menee nykyään huonosti. Ihmiset ei jaksa tai ehdi löhteä valvomaan ja juomaan baareihin, vaan etsivät kumppanin netistä. Joka on kätevää ja aika tehokasta.

Vierailija
4/8 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailin useita miehiä jotka tapasin netissä kun olin nuorempi, mitään pahaa ei koskaan sattunut, sillä en ottanut turhia riskejä, lopulta löysin mieheni, jonka kanssa minulla nyt oma perhe, vaikka naimisiin ei ole vielä suostunut viemään. Mutta kannattaa ehdottomasti suhtautua avoimesti netistä löytyviinkin miehiin:)

Vierailija
5/8 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen verran netissä pyörinyt viimeisen kymmenen vuoden ajan, että olen myös tullut siihen tulokseen, että ei ehkä kannata "tuhlata aikaa" pitkiin kirjoituksiin ja tutustumiseen kasvottomana..

Mielummin heti alkuvaiheessa jonkinlainen valokuva, ja jos vielä kiinnostaa, niin tapaaminen vaikka kahvilassa. Siinä varmasti selviää aika nopeasti jo se, että onko siitä mahdollista syntyä mitään sen enempää.

Joskus tutustuin netissä mieheen, en tosin seuranhakutarkoituksella. Kun sitten törmättiin livenä, niin jotenkin koko hohto meni siitä tuttavuudesta. Enkä pidä itseäni erityisen pinnallisena, mutta kun vaan tökki livenä, niin tökki.

Vierailija
6/8 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiinni siitä mistä sitä seuraa hakee. Omat hyvät kokemukset ovat lähinnä tällä sivulla http://bit.ly/seuranhaku mainittavan paikka kautta tulleita.

Vierailija
7/8 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se yksi muiden joukossa...se jonka profiilissa ei ollut juurikaan mitään tietoa hänestä ja se ainoa jonka tapasin...osoittautui todella mukavaksi..ja nyt avoliitossa ja syysvauvaa odotellessa =)

Avoimin mielin vaan treffaamaan..mutta tiettyä varovaisuutta peliin...ei ne kaikki ole niitä unelmien prinssejä!!!

Vierailija
8/8 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite löysin lokakuussa 2009 elämäni miehen netistä. Sitä ennen oli edeltävä mieskin netin kautta löytyny ja hyvä mies oli hänkin, mutta kun löyty vielä parempi, paras kaikista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi