MUSTASUKKAINEN
Oletko mustasukkainen jos mies lähtee kaupungille?
Kommentit (13)
ikinä mustasukkainen, luotan mieheeni sataprosenttisesti. :)
Joo ehkä pitää, joskus poikaporukassa tyhmyys tiivistyy. mut jos on toista kohtaan välinpitämätön ni se mies alkaa kiinnittää taas huomiota!
Eli ei-mustikset tahtovat vaan rahaa, miehen tekemisillä ei väliä?
Mä olen miehellekin sanonut, että pidän hänet vain palkkansa vuoksi. (Käteen reipas 5 tuhatta kuukaudessa)
Mies nytkin kaupungilla työkavereidensa kanssa, eikä ärsyä yhtään=)))
Vähän kutkuttaa jossain sydänalassa, mutta sillain sopivasti vaan. :) Luotan kyllä häneen, ei ole mikään pelimies eikä sen oloinen, että pettäisi. Ainakaan sänkyyn asti, sen tiedän... noh, miehellä on suhteen alussa/vieraan ihmisen kanssa vaikeuksia saada peli pelikuntoon. Good for me. ;)
Ellei ole luottamisen arvoinen,lähteköön omille teilleen.
Kaveripiiristä tiedän muutaman naisen, jotka epäilevät ja kyttäävät miestensä menoja jatkuvasti ja juuri nämä miehet pettävät. Miehet sanovat, että kun kerran epäillään, niin sitten toimitaan sen mukaan.
No, kuinkahan lie. Kovin riitaisia nuo parit tuntuvat olevan.
Hyvistä ollaan mustasukkaisia mutta sitten kun on huono tapaus niin ei haittaa vaikka lähtee.
mutta v***ttaa se, että se aina valehtelee minne menee. Aina eripaikassa yötä (toinen kaupunki) mistä ensin on ollut puhetta. Välillä lähtee reissuun, vaikka ei tiedä yhtään mihin/kenelle menee yöksi.
Olen ehkä katkera siitä, että ukko bileilee pitkin ja poikin koko viikonlopun ja itse istun kotona lasten kanssa. Olisi joskus mukavaa herätä vaikka seitsemältä eikä aina viideltä. Mutta mies kiukuttelee siitä, kuinka kateellinen luonne mulla on. :/
mutta v***ttaa se, että se aina valehtelee minne menee. Aina eripaikassa yötä (toinen kaupunki) mistä ensin on ollut puhetta. Välillä lähtee reissuun, vaikka ei tiedä yhtään mihin/kenelle menee yöksi.
Olen ehkä katkera siitä, että ukko bileilee pitkin ja poikin koko viikonlopun ja itse istun kotona lasten kanssa. Olisi joskus mukavaa herätä vaikka seitsemältä eikä aina viideltä. Mutta mies kiukuttelee siitä, kuinka kateellinen luonne mulla on. :/
aikuinen perheen isä bailaa ympäriinsä vailla yöpaikkaa kun vaimo on lasten kanssa kotona? Kuinka sä hyvä nainen kestät???? Mä olisin jo ulkoistanut miehen.
Ja meilä toki mies ja minä käydään välillä ulkona joko yhdessä tai omien kavereiden kanssa mutta yöksi kotiin tottakai. Ja lasten kanssa herätään vuoroaamuina viikonloppuisin.
mies on viikot pois kotoa, ma - pe. mita lie tekee viikolla ei kiinnosta minua.