Olenko vaan ikärasisti? 26v veljen "tyttöystävästä" asiaa
Jos mies on 26v, niin mikä teistä on vielä sopivan ikäinen tyttöystävä eikä kehdonryöstäjä?
Kommentit (28)
nainen ottaa esim. 30 vuotta vanhemman miehen. Mutta ei se mulle kuulu, jokainen elää tyylillään.
On ihan ok kun paavolipposet ja sauliniinistöt ottavat huomattavasti nuoremmat muijat, mut kauheeta kun ekkupeltomäet ottavat mummoikäisiä airasamulineja... Jos tämä veli on ottanut itselleen minkä tahansa ikäisen (kunhan on lain puitteissa)naisen, niin so what?? Aattelepa omalle kohdallesi..
suuntaan ja toiseen on mun mielestä ihan "normaalia", suurempi ikäerokin voi olla ok riippuen henkilöistä.
Niin kuin joku tuossa kirjoitti, niin enemmän on kyllä kyse elämäntilanteen samankaltaisuudesta kuin iästä. Myös eletty elämä eli elämänkokemus vaikuttaa.
Omalla äidilläni on 10 vuotta itseään nuorempi miesystävä eikä tunnu missään (toki olivat n. 50 ja 40 kun tapasivat) ja isäni naisystävä on häntä 6 vuotta vanhempi. Erään miessukulaiseni pitkäaikainen naistystävä sopisi ikänsä ja ulkonäkönsä puolesta miehen äidiksi, mutta tuntuvat olevan hengenheimolaisia ja onnellisia yhdessä niin mikäpäs siinä.
aikuinen että osaa kyllä ite päättää, eli minkä ikainen vaan.
39-vuotias ei ole liian vanha. Älä pahoita veljesi mieltä omilla mielipiteilläsi ja rajoitteillasi.
Kyllä 18-36 menettelis,10v on vielä mielestäni OK ikäero...Mutta siitä yli menevä, olisi jo liikaa ?
Yököttää ajatella että esim. mun nykynen aviomies on seurustellut muinoin oman äitinsä ikäsen kanssa :/ HYI!
Jos mies on 26v, niin mikä teistä on vielä sopivan ikäinen tyttöystävä eikä kehdonryöstäjä?
Jos 16 on täyttänyt niin mikäs siinä.
Tuon ikäisethän ovat niiiiiin aikuisia ja muuttavat pois kotoa jo, joten kyllä sitä kuusitoistavuotiaaseen märkään kuumaan emättimeen voi ihan rauhassa sykkivät suonikkaan peniksenkin työntää.
mutta jos se naisystävä tosiaan on 39v niin kyllä mulla saattais kulmakarvat vähän kohota. 13 v ikäero on mun mielestä aikamoinen, suuntaan tai toiseen. Mutta jos ovat onnellisia, niin kyllä mäkin ennakkoluuloistani voisin päästä eroon.
Jotenkin mä ajattelen vielä niin, että on luonnollisempaa että mies on naista vanhempi, koska mies on pidempään hedelmällinen. Toisaalta naiset elää keskimäärin pidempään kuin miehet, joten jos lapsia ei halua, niin parempi kai se niin päin on. =D
Hitto miten ennakkoluuloinen muuten olen, tajusin juuri...
Itse olen 38v ja en kyllä vois kuvitellakkaan seurustelevani tuon ikäisen kanssa. Tuntuis ihan kakaralta.