Kiljuvat kakarat ja käytöstavattomat vanhemmat.
Kyllä mua niin ärsyttää lentokoneissa erityispalveluja vaativat uusavuttomat. Kakara huutaa koko matkan ja koneesta poistuessa niiden paikalla on vielä sikolätti. Hyi helvetti!
Erityispalveluja mutta vain erityismaksua vastaan. Ei minua ainakaan kiinnosta maksaa lipun hinnassa muiden sotkuja. Hyvä ettei siellä vaippoja vaihdetakin muiden syödessä.
Missä käytöstavat?
Kommentit (3)
Kyllä kuule maailmaan ääntä mahtuu, vähän niinkuin mielipiteitäkin :-) Voit olla varma, että kutakuinkin jokainen lentokoneessa matkustava vanhempi yrittää saada lapsensa istumaan nätisti koko lentomatkan. Se ei vaan aina mene ihan niin.
neljän lapsen kanssa matkustaneena tiedän, että käytöstapojen opettamisella tilanteelle voi tehdä paljonkin.
Naapuria ei potkita, sotkuja ei tehdä, ääntä ei käytetä turhaan.... Siinähän jo muutama alkeellinen juttu, joka pitäisi olla itsestään selvä.
Siihen kun lisää hieman omaa viitseliäisyyttä, eli ottaa koneeseen mukaan erilaisia viihdykkeitä lapsille ja lopun aikaa viihdyttää heitä myös ITSE, niin matka menee kotuullisesti myös sillä naapurimatkustajalla.
Ja näillä keinoilla on matkustettu useamman kerran Jenkkeihin 1-3 lapsen kera
Minä räjähdin muutama viikko sitten, kun takana oleva muksu potki penkkiä jatkuvasti ja nousi vielä ylös tarttumaan hiuksiin. Vanhempien mielestä kai kivaa, itse sain kuulla olevani lapsivihaahja.