Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako hajuvettä sinulla on ja käytätkö kaikkia säännöllisesti?

Vierailija
27.05.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupulloja näytteitä vaikka kuinka monta lisäksi. Käytän kaikkia, paria talvella ja paria kesällä.

Vierailija
2/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä en käytä koskaan, olen käyttänyt 2-3 kertaa, mutta en ole saanut heitettyä pois.

Yhtä käytän juhliin ja vastaaviin mennessä, ehkä 2 kertaa kuukaudessa.

Yhden ostin toissapäivänä, en ole käyttänyt vielä kertaakaan. Menen huomenna häihin, laitan silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan päänsärkyä hajuvesistä. onneksi en (kuulemma) haise ikinä millekään, tai ainakaan pahalle. ;D

Vierailija
4/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kaikkia. Vaihtelen asun ja tilanteen mukaan: päivätuoksut ovat keveämpiä kuin iltameno-tuoksut. Lisäksi tykkään erituoksuisista kylpytuotteista, ja niihin tietysti pitää valita sopiva hajuvesi, ei yksi ja sama komppaa jokaisen kanssa (sinänsä en välttämättä käytä siis saman sarjan suihkusaippuaa ja hajuvettä).

Juu, tuoksut ovat minulle tärkeitä ja minulla on herkkä hajuaisti.

Vierailija
5/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta kausittain. Eli esim. saatan käyttää yhtä kuukauden, sitten vaihtaa.

Vierailija
6/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia en käytä, aktiivikäytössä kymmenkunta

Vierailija
7/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän hyvin harvoin, koska tilaisuuksia, joissa hajuvesistä on enemmän iloa kuin haittaa, on hyvin harvoin.

Oikeasti hajuvesiä ei pitäisi käyttää julkisilla paikoilla. Monet saa niistä ihan hirveän päänsäryn tai hengenahdistusta. Varsinkin, kun moni ihminen pistää niitä aivan liikaa ja kerroksittain ja haisevat kamalalle.

Vierailija
8/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hajuvesiä ei pitäisi käyttää julkisilla paikoilla. Monet saa niistä ihan hirveän päänsäryn tai hengenahdistusta. Varsinkin, kun moni ihminen pistää niitä aivan liikaa ja kerroksittain ja haisevat kamalalle.

Itse käytän päivisin lähinnä vain edT:tä tai korkeintaan hiukan edP:tä ja suihkautan sitä kevyesti ilmaan ja kävelen sen alta. Tuoksu ei leviä kauas, ei oikeastaan ole sen kummempi kuin jos käytän pelkkää suihkusaippuaa + samanhajuista ihovoidetta.

Tai joku voi haista enemmän, kun on käyttänyt voimakastuoksuista vaatteiden pesuainetta/huuhteluainetta.

Joten en pidä hajuvettä sinänsä syntinä, sitä pitää vaan osata laittaa.

Vierailija
9/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivikäytössä vaihtelevasti noin 10 kerrallaan. Kesällä ja talvella vähän erilaiset tuoksut aina käytössä.

Vierailija
10/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän melkein joka pv. 3 aktiivi käytössä, yksi päivä hajuvesi ja kaksi ilta hajuvettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän