Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan menee erosta selviämiseen?

Vierailija
26.05.2011 |

Siis missä vaiheessa olet huomannut, että olet päässyt suhteesta yli?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hänellä nykyään uusi, silloin kun erottiin ei asiaan liittynyt sellaista.

Kadun tosi paljon, että itse halusin erota koska oli suuria riitoja. Nyt mietin vain, että olis ne varmasti saatu selvitettyä ja sitten oltaisiin vieläkin yhdessä.

Tuntuu että hätiköin eron kanssa ja menetin hänet omasta syystäni liian helposti. Niitä hyviäkin puolia hänessä oli paljon, kukaan ei ole saanut mua nauramaan niin paljon kuin hän.

Vierailija
22/23 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin yli noin puolessa vuodessa. Petoksesta ja valehtelusta en ole päässyt yli vieläkään ja inhoan eksääni todella paljon. Tähän menee kai muutama vuosi.

Surusta perheen rikkoutumisen ja lasten puolesta en varmastikaan toivu täysin koskaan. Kyllä siitä jää ikuinen arpi.

On eroja ja sitten on niitä tosi likaisia törkeitä eroja. Omani kuuluu valitettavasti jälkimmäiseen ryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jätetyt, ahdistuneet ihmiset löydätte heti uuden miehen - etenkin jos on lapsia? Tätä itse mietin tämän pahimman ahdistuksen keskellä, kun mies ilmoitti haluavansa eron ja menee talo myyntiin ja on vielä kaksi lasta.
Ei nappaa lähteä metsästämään miestä baarista. Huoliiko edes kukaan nelikymppistä äitiä?