Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huonakalu haisee tupakalle. Millä haju pois?
26.05.2011 |
Kyseessä lipasto, ei onneksi mikään nojatuoli. Lähteekö haju pesemällä? Entäs peittääkö alkydimaali tupakanhajun, voisin maalatakin tuon.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vanhana ja haissut koko ajan tupakalle. Ei ainakaan haihtumalla ja tavallisesti pesemällä se hajua katoa minnekään :(
Alue: Aihe vapaa
Meidän yhdestä nojatuolista lähti haju kun vietiin höyrypestäväksi ja tekivät jonkun muunkin käsittelyn. Kyllä se maali varmaan hajua vähän peittää,muu tuskin auttaa