Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oko tämä uusperhe?

Vierailija
26.05.2011 |

Miehellä lapsi, joka syntyi vasta sen jälkeen kun me alettiin seurustelemaan, mieheni on lähivanhempi, ja lapsen äitiä ei näy kun 1-2krt/vuodessa, lapsi siis asunut meidän perheessämme syntymästään saakka. Minä pamahdin paksuksi heti alkukuukausina. Eli nyt miehellä 2 lasta 2 eri naisen kanssa vuoden sisällä. Ollaanko me uusioperhe kun miehellä on "vanhojakin" lapsia, vaikka minä olen alusta asti ollut äiti molemmille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko adoptoinut tuon lapsen? Ilmeisesti et, vaan äiti on muualla.

Vierailija
2/11 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette perhe, termeistä viis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisestä ja nykyisestä suhteesta.

Vierailija
4/11 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassuahan se, että virallisesti olette kai nyt uusperhe, mutta jos adoptoisit miehesi lapsen, olisitte kai ydinperhe. Käytännössähän siinä ei mikään muuttuisi.

Vierailija
5/11 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aina puhutaan, kuinka uusperheen äiti ei saa olla miehen vanhoille lapsille äiti, ja kuinka paljon ongelmia uusperheessä tulee kun sovitetaan kahta perhettä yhteen. Meillä on kuitenkin alusta asti ollut yksi perhe, jossa on minä, mies ja kaksi lasta. Olen myös alusta asti ollut molemmille lapsille äiti, koska olen molemmat vauvat imettänyt (alkuunsa toinen meni pullolla kun itse olin raskaana, mutta oman synnyttyä imetin molemmat) hoitanut jne. Olisi tuntunut tyhmältä, että toinen lapsi saa sanoa minua äidiksi mutta toinen ei, koska hänellä "on jo äiti", jota ei koskaan näe, ja joka ei tule ikinä olemaan äitinä lapselleen.

ap

Vierailija
6/11 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin muuten jos vauva oppi imemään rinnasta vielä usean kuukauden iässä. Tosi harvinaista. Vai oliko oma äiti imettänyt sitä aiemmin?

Vierailija
7/11 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin muuten jos vauva oppi imemään rinnasta vielä usean kuukauden iässä. Tosi harvinaista. Vai oliko oma äiti imettänyt sitä aiemmin?

Minä olin jo raskaana tuon lapsen syntyessä, ja halusin imettää kumpaakin, joten annoin imeä säännöllisesti, vaikkei sitä maitoa tietenkään juuri tullut, ja itse syöttäminen hoitui pullolla. Oman lapsen synnyttyä maitoa tuli reilummin ja imetin molempia, mutta pääsääntöisesti omaani, koska maitoa ei riittänyt täysimetykseen kummallekin, ja tuo vanhempi maisteli jo kiinteitä, ja oli tottunut pulloon.

ap

Vierailija
8/11 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, pakko todeta vaikka ei ehkä pitäisi. Miehen lapsen imetys menee kyllä ihan yli mun ymmäryksen. Paljonko lapsilla on ikäeroa?

Vierailija
9/11 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on jäänyt leskeksi lapsen kanssa ja tapaa sitten puolison, jolla ei aiempaa perhettä. Ei siinäkään kuviossa ole eksiä mukana, mutta uusperhe se on.

Ja mitä väliä on, miksi mitäkin perhettä kutsutaan...

Vierailija
10/11 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ydinperhe teillä ei ole ja mitä väliä vaikka ei olekaan?

Vierailija
11/11 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, pakko todeta vaikka ei ehkä pitäisi. Miehen lapsen imetys menee kyllä ihan yli mun ymmäryksen. Paljonko lapsilla on ikäeroa?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi