Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iho mennyt tosi huonoksi tässä raskaudessa=(

Vierailija
26.05.2011 |

Aiemmissa kolmessa raskaudessa olen olen kauniimpi kuin koskaan aiemmin, lukuunottamatta sitä hyvinvointivyötäröä loppuaikana=D

Iho ja hiukset ovat olleet todella hyvässä kunnossa. Nyt on aivan järkkyjä finnejä kaulalla ja rintakehässä. Naamassa ei onneksi niinkään noita näppylöitä ole... mutta silti tosi inhottavaa. Mulla on tavallisesti todella hyvä iho muutenkin.

Onko muilla, joilla iho huonontunut raskausaikana, kestänyt tätä ihanuutta alusta loppuun?

Minulla nämä ilmestyivät jo heti oviksen jälkeen, joten eipä ole kiva, jos loppuun asti pysyvät kaunistamassa ihoani=(

Aiemmat lapset ovat poikia... pitääköhän paikkansa, että tyttö vie äitinsä kauneuden;) Saapa sitten talvella nähdä, kumpi siellä on äitiään rumentanut=/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmat lapset ovat poikia... pitääköhän paikkansa, että tyttö vie äitinsä kauneuden;)

Vierailija
2/6 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin oli paha akne. Se parani tosin loppua kohden, ja viimeisellä kolmanneksella iho oli ihan ok. Tässä toisessa iho oli huippukunnossa koko ajan. Molemmat on poikia. Ainoa ero on, että toisessa raskauduin tammikuussa, ja pimeys, kuiva sisäilma ja se tosiasia, että kesällä syntyneet finninalut alkaa minulla muutenkin kukkia talvella, tekivät ihosta huonon heti ekalla kolmanneksella. Toinen raskaus alkoi heinäkuussa, ja iho oli hyvä koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho pysyi hyvänä, hiukset kasvoivat eikä pahemmin rasvoittuneet. Tällä kertaa naama on täynnä näppylää ja hiuksia saa pestä päivittäin. Hikoilenkin tavallista enemmän - blääh. Ja olen saanut kumpaakin sukupuolta, joten siihen se ei liity.

Vierailija
4/6 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ, tyttö vie äitinsä kauneuden ;)

Vierailija
5/6 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma, pojasta ei mitään. Lähes hehkuin tyttöjen odotukseen verrattuna :)

Vierailija
6/6 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkansa sanonta siis pitänee. Hikoilukin loppui raskausajaksi, vaikka muuten olen kova hikoilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi