Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään alko nutripatukka kuuri! 3patukkaa päivässä 1kk ajan!

Vierailija
26.05.2011 |

Tavoitteena 10kg miinusta vaakalukemiin!

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän täällä on aina näitä postauksia siitä kuinka joku on aloittamassa jotain tällaista, mutta kukaan ei koskaan kirjoita kuinka on toteuttanut tällaisen suunnitelman ja onnistunut? Noh, ehkä sitten kuukauden päästä ap tulee raportoimaan, heh heh. ;)

Vierailija
2/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita patukoita kannattaisi ostaa/tilata? olisiko ne jossain hieman edullisempia, onko jollain tiedossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raportoimaan, heh mikäs siinä :D Voikohan noita erivalmistajien tuotteita syödä "sekaisin"? Eli vaikka allevolta ja nutirletiltä patukoita..mitä noita makuja ees on,en oo vielä tutustunu,ostin vaan nyt ekalle päivälle jonku toffee suklaa häsmäkän :D omnom. ap

Vierailija
4/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että hobbyhallista (:D) sai paketteja isompia tilattua,hinnasta en tiedä,en ole käynyt katsoo.ap

Vierailija
6/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä, että 3 patukkaa... Milloin ne tulee ulos? Kerran viikossa?

Etkö voisi patukan lisäksi syödä joka aterialla jonkun hedelmän tai vihanneksen? Niistähän ei paljon kaloreita tule.

Vierailija
7/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vettä pitää juoda kolmise litraa,ja voihan sitä jotain levolaccia ottaa? vai?

Vierailija
8/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän täällä on aina näitä postauksia siitä kuinka joku on aloittamassa jotain tällaista, mutta kukaan ei koskaan kirjoita kuinka on toteuttanut tällaisen suunnitelman ja onnistunut? Noh, ehkä sitten kuukauden päästä ap tulee raportoimaan, heh heh. ;)

Vierailija
9/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten hedelmiä lisäksi,maanantaista ollut ja ihan ok olo,päänsärkyäkään ei ole vielä tullut.

Vierailija
10/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että mies ei jättänyt kun kokjo talo haisi.

Sittemmin olen pudottanut painoa syömällä perusterveellisesti ja liikkumalla. Parempi minulle ja ympäristölleni.

Vierailija
11/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita nutraamisia ja muita venkoiluja. Itse laihdutin normaalipainoisena 20kg puolessa vuodessa ja söin ihan oikeaa ruokaa useamman kerran päivässä. :)

Vierailija
12/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita nutraamisia ja muita venkoiluja. Itse laihdutin normaalipainoisena 20kg puolessa vuodessa ja söin ihan oikeaa ruokaa useamman kerran päivässä. :)

että mä kyllä liikuinkin paljon, mitä en olisi ikinä jaksanut tehdä, jos olisin syönyt kolme ateriankorvikepatukkaa päivässä.

Vierailija
13/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terve aikuinen voi paastotakin parikin kuukautta ilman terveyshaittoja.Muutamaa vitamiinia lukuunottamatta elimistössä on resurssit.Mä oon täysnutrannut nyt 3 viikkoo ja tänään on neljäs päivä ja hyvin menee.Yhtenä päivänä oli viime viikolla heikko olo ja päätä särki mut se meni ohi.

Suurimmaks osaks mä vedän 5 pussia päivässä mut välillä oon syönyt vain 2 patukkaa päivä.

Mä pudotan raskauskiloja joten on aika outo väite et lihosin heti takas.Miksi lihoisin? Mä oon melkein 40 v.enkä ennen raskautta ollut painanut yli 60 kiloa koskaan joten tiedän kyl miten kyyskytkiloisena eletään.

Onnea kaikille jotka uskaltavat vetää kurvit suoriksi.=)

Vierailija
14/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko ajattelit 750 pinnalla päivässä säästää lihaksesi ja laihtua rasvasta? Tolla sä tosiaan laihdut - ja menetät lihaksesi. Ja voit arvata kumpi tulee helpommin takaisin läski vai lihas... Mutta saahan aikuinen leikkiä elämällään jos tahtoo. Lyhyen ilon saat tosta ja kahta rankemman laihdutustaakan. Mietihän vielä metodisi.

Vierailija
15/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko ajattelit 750 pinnalla päivässä säästää lihaksesi ja laihtua rasvasta? Tolla sä tosiaan laihdut - ja menetät lihaksesi. Ja voit arvata kumpi tulee helpommin takaisin läski vai lihas... Mutta saahan aikuinen leikkiä elämällään jos tahtoo. Lyhyen ilon saat tosta ja kahta rankemman laihdutustaakan. Mietihän vielä metodisi.

nutraamalla ei menetä lihaksia, koska siinä on kaikki ravintoaineet! Sehän siinä se juju juuri on, siinä oikeasti laihtuu sitä rasvaa, ei lihasta.

Vierailija
16/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutuskuurisi ap? Ajattelin vaan että miten nämä 20 ylimääräistä kiloa on tullut? Jos kerran tiedät miten kuuluu syödä oikein? Toivoisin että tulet puolen vuoden päästä kertomaan miten olet pysynyt painossasi.

Vierailija
17/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on silkkaa biologiaa, että jos ihmisen energiansaanti on pienempi kuin kulutus, siirtyy keho kataboliseen tilaan. Uuttaa glukoosia aletaan valmistaa glukoneogeneesissä, ja siihen tarvitaan aminohappoja, joita vapautetaan lihaksista. Mitä suurempi energiavaje on, sitä enemmän lihasmassaa häviää. Laihduttaessa häviää AINA myös lihaksia, mutta jos kalorimäärä pysyy kohtuullisen suurena, lähtee rasvaa suurempi osuus. Jos kalorit on tosi vähissä, lihasmassaa häviää huomattavasti enemmän.

Tämän prosessin kannalta ei ole mitään merkitystä sillä, syökö jotain kalliita Nutrilett-patukoita vai kenties kolme Mars-patukkaa päivässä.

Vierailija
18/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on silkkaa biologiaa, että jos ihmisen energiansaanti on pienempi kuin kulutus, siirtyy keho kataboliseen tilaan. Uuttaa glukoosia aletaan valmistaa glukoneogeneesissä, ja siihen tarvitaan aminohappoja, joita vapautetaan lihaksista. Mitä suurempi energiavaje on, sitä enemmän lihasmassaa häviää. Laihduttaessa häviää AINA myös lihaksia, mutta jos kalorimäärä pysyy kohtuullisen suurena, lähtee rasvaa suurempi osuus. Jos kalorit on tosi vähissä, lihasmassaa häviää huomattavasti enemmän.

Tämän prosessin kannalta ei ole mitään merkitystä sillä, syökö jotain kalliita Nutrilett-patukoita vai kenties kolme Mars-patukkaa päivässä.

Vierailija
19/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan nutraamalla!

lukekaa vaikka faktaa nutriletin tai easy dietin sivustoilta!

Vierailija
20/78 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patukoita ostin vain varalle reissuja varten, muuten syön vaan pusseja, enkä lisäksi mitään muuta. Nyt pudonnut 3.5 kg. Aion jatkaa 10 viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi