Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä voisin elää ihan hyvin loppuelämäni onnellisena ilman seksiä,

Vierailija
26.05.2011 |

mutta mies ei. Me riidellään, puhutaan, käännetään ja väännetään asiaa. Ei se muuksi muutu. Tämän vuoden aikana olemme harrastaneet seksiä varmasti kerran, ehkä kaksi.

Minulla on tässä maailmassa vaan niin monta asiaa, jotka ovat tärkeämpiä kuin seksi, etten ihan täysin ymmärrä miehen vauhkoomista asiasta.

Onko se lopulta oikein miestäkään kohtaan, jos mä vaan suostun joka kerta, mutta olen lahna? Mies saa häipyä tästä suhteesta heti kun haluaa, kukaan ei häntä tässä pidättele.

Mä en nauti seksistä, se ei tunnu miltään esileikin jälkeen. Mä en ymmärrä miten voisin haluta sellaista mikä on aivan turhaa.

Auttakaa mua ymmärtämään mieheni kanta tässä asiassa. Mikä tekee seksistä niin ihanaa ja mahtavaa? Miksi sitä ylipäätään halutaan?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälläni on samanlainen vaimo kuin sinä - ihan upea, koulutettu, hyvässä asemassa, urheilullinen ja pihtari. Hänelläkin on paljon muuta mielenkiintoisempaa elämässään kuin ihana, rakastava mies. Silti mies tekee kaikkensa vaimonsa eteen, jopa luopuu hellyydestä ja ihanasta nautinnollisesta seksistä vaimonsa vuoksi. Ja kärsii mutta ei halua rikkoa perhettä. Kyse ei todellakaan ole siitä että mies olisi epämiellyttävä - menestyvä, täydellinen isä, upea rakastaja, komea ja kunnostaan huolehtiva. En voi ymmärtää mikä saa vaimon karttamaan ystävääni fyysisesti niin täysin?? Ja silti sitomaan miehen itseensä vetoamalla tämän velvollisuudentunteeseen.

En pysty antamaan ystävälleni kuin hitusen rakkautta, hellyyttä ja läheisyyttä - harvoin sitäkin. Mutta ne hetket ovat hänelle niin tärkeitä, auttavat jaksamaan sinun - vaimo - kanssasi. Kyse ei ole vain seksistä, vaan ihon kaipuusta, hyväilyistä ja kauniista sanoista joita voi jakaa toisen kanssa. Siitä että voi henkisellä ja fyysisellä tasolla olla yhtä toisen kanssa.

Vierailija
2/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä myös haluaa, se on niin ihanaa. Mäkin olen ollut pitkässä suhteessa, jossa seksi oli ihan ok, mutta ei mitään, mitä olisi erityisesti halunnut tai tarvinnut. Nyt tässä suhteessa seksi on niin hyvää, että haluan koko ajan, vaikka yhteisiä vuosia on takana jo paljon.

Panostakaa siis oikeasti siihen seksin laatuun. tiedän,että ajattelette, ettei laadussa ole vikaa, niin mäkin ajattelin, mutta sitten kun se on ihan oikeasti hyvää, sen eron huomaa, ja sitä alkaa haluamaan.

Mutta nyt tämän (ihanan) miehen kanssa seksi on hyvää, muttei välttämättä päätähuimaavaa. Mikäs tekee. En ymmärrä millä sitä muuttaakaan. Ainakaan tässä tilanteessa, kun on vaikea ottaa lapsilta seksilomaa ja lähteä jonnekin kaivelemaan napoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi tunnu miltään. en saa orgasmia yhdynnässä tai miehen kanssa ylipäänsä, omin käsin helposti yksin ollessa.

Seksi on ikävä velvollisuus.

Vierailija
5/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua täysin ap. Olen itsekin ollut suhteessa, jossa seksi ei kiinnostanut pätkääkään ja se oli oikeasti hirveää, kun oli pakko joskus suostua. Ongelma on siinä, että teidän tarpeenne eivät kohtaa. Ja minusta on kyllä väärin, että sen haluttomamman pitäisi suostua johonkin niin intiimiin vastentahtoisesti.

Vierailija
6/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset mukaansa? Vittu mikä ämmä oikeasti kun on saatu mies tekemään lapset, niin mies saa sitten lähteä kävelemään...

Huh huh.

Vierailija
7/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin tms. juttelemaan asiasta, ei täällä kukaan ole tarpeeksi pätevä antamaan neuvoja. Sun palata ongelman juurille ja miettiä missä meni vikaan kun seksi ei ole mitään.

Seksin kuuluisi olla rentouttavaa, nautittavaa, ihana tapa rakastaa toista ja osoittaa sen, ei sen tarvitse olla mitään pakkopullaa ja moisesta lahnailusta ei ole hyötyä, ero mieluummin.

Olen sitä mieltä kyllä, että suhde voi olla onnellinen ilman/harvallakin seksillä, mutta jos mies kerran vonkaa niin ei se silloin sitä ole. Mitäpä jos menisitte yhdessä terapiaan, niin saisitte molemmat avauduttua toisillenne asiasta jonkun viisaan läsnäollessa?

Vierailija
8/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nytkään näe lapsia juurikaan. Iltasin jos näkee tunnin-kaks max, joten miten se niiden kanssa selviäis keskenään?

Ehkä se seksikin rupeis maistumaan, jos miestä kiinnostais vaikka perhe-elämä..

Ap

Vierailija
9/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin tms. juttelemaan asiasta, ei täällä kukaan ole tarpeeksi pätevä antamaan neuvoja. Sun palata ongelman juurille ja miettiä missä meni vikaan kun seksi ei ole mitään.

Seksin kuuluisi olla rentouttavaa, nautittavaa, ihana tapa rakastaa toista ja osoittaa sen, ei sen tarvitse olla mitään pakkopullaa ja moisesta lahnailusta ei ole hyötyä, ero mieluummin.

Olen sitä mieltä kyllä, että suhde voi olla onnellinen ilman/harvallakin seksillä, mutta jos mies kerran vonkaa niin ei se silloin sitä ole. Mitäpä jos menisitte yhdessä terapiaan, niin saisitte molemmat avauduttua toisillenne asiasta jonkun viisaan läsnäollessa?

Onko se seksi oikeasti välttämätöntä? Miksi seksin kuuluu olla rentouttavaa ja ihanaa?

Esimerkiksi jotkut pitää kalastuksesta mutta itse vihaan sitä.

Vierailija
10/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän yleensä jokin fyysinen tunne on. Vaatisi melkein koomassa olemista, että ei miltään tunnu.

Mua todella kiinnostaisi tietää, miten voit olla tuntematta mitään? Aika useinhan haluamaton osapuoli kokee inhoa tai kipua tai jotain muuta, mutta että ei mitään.

Esileikistä kuitenkin pidät, eikö sitten seksiä kannata harrastaa vaikka ihan sen takia. Ja jos rakastat kumppania, niin sitten sinun pitää kyllä häneltä itseltään kysyä mistä hän pitää.

Vierailija
11/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin tms. juttelemaan asiasta, ei täällä kukaan ole tarpeeksi pätevä antamaan neuvoja. Sun palata ongelman juurille ja miettiä missä meni vikaan kun seksi ei ole mitään. Seksin kuuluisi olla rentouttavaa, nautittavaa, ihana tapa rakastaa toista ja osoittaa sen, ei sen tarvitse olla mitään pakkopullaa ja moisesta lahnailusta ei ole hyötyä, ero mieluummin. Olen sitä mieltä kyllä, että suhde voi olla onnellinen ilman/harvallakin seksillä, mutta jos mies kerran vonkaa niin ei se silloin sitä ole. Mitäpä jos menisitte yhdessä terapiaan, niin saisitte molemmat avauduttua toisillenne asiasta jonkun viisaan läsnäollessa?

Onko se seksi oikeasti välttämätöntä? Miksi seksin kuuluu olla rentouttavaa ja ihanaa? Esimerkiksi jotkut pitää kalastuksesta mutta itse vihaan sitä.

uskon että joku suhde voi olla onnellinen ilmankin, jolloin se ei ole välttämätöntä.

Ja tuolla rentouttavalla ja ihanalla tarkotin, että jos seksiä kuitenkin on niin sen ei kuulu olla pakkopullaa ja velvollisuutta vaan ihanaa yhdessäoloa.

Vierailija
12/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ap niin itsekäs ja selkeästi et rakasta ja välitä miehestäsi kun puhut hänen tarpeistaan noin välinpitämättömään sävyyn.

Miehesi tosiaan voisi lähteä vaikka samantien mutta on valinnut jäädä luoksesi kun ilmeisesti sinusta välittää, ihmettelen kyllä miksi kun et ilmeisesti osoita muutenkaan suhteessanne läheisyyttä ja lämpöä toiselle.

Kyllä sinäkin ilmeisesti jotain tuntemuksia seksistä saat kun kerran esileikki maistuu mutta tarkoitat varmaan että itse yhdyntä on tunnotonta. Et kuitenkaan kerro aikaisemmista kokemuksista, ehkä muidenkin miesten kanssa ja oletko ollut haluton aina. Voisiko olla että sinun pillu ja miehesi penis eivät vain sovi yhteen, toinen iso ja toinen pieni, arvaat varmaan kumminpäin tarkoitan.

Sen olen jo oppinut että vonkaaminen vie naisen halut kokonaan mutta jos toinen ei ole kiinnostunut niin pakkohan sitä on yrittää pitkässä suhteessa kaikkensa että toinen lämpenisi ja lopuksi se menee aina epätoivoiseksi vonkaamiseksi sillä jossain ajassa parisuhteessa toisen ihmisen kanssa eläminen pistää päänupin kyllä aika koville jos ei saa seksiä. Sinkkuna on huomattavasti helpompi olla kuin jatkuvan kiusauksen kanssa eläminen.

Tee miehellesi edes yksi palvelus jos hänestä välität. Kerro totuus että asia on nyt vain niin ettei sua huvita ja jos seksi on tärkeä osa miehesi elämää (kyllä se on!) niin hän ottaa hatkat ja löytää itselleen sopivamman kumppanin. Turha sinunkaan on tuhlata vuosia tappeluun ja riitelyyn asiasta. Varmasti löydät jostain kiven alta samanhenkisen ihmisen jota ei seksi kiinnosta. Kuten sanoit, elämässä on paljon muutakin. Joillekin seksi vain on siellä top3:ssa, syöminen, nukkuminen ja...

Vierailija
13/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että tää palsta on täynnä naisia, jotka on saanu äijän koukkuun (naimisiin/avoliittoon), tehty muutama muksu, sitten pistetään jalat kii ja ihmetellään kun mies vonkaa...?? EI hemmetti, en ymmärrä. Seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen (tietysti joitain pareja ilmeisesti on joissa seksi kiinnosta kumpaakaan, mutta varmasti aika harvassa). Etkö AP ole aiemminkaan pitäny seksin harrastamisesta? Että lapset tehtiin tyyliin ovis tikkua apuna käyttäen, siis mahd. vähällä seksillä?? Vai missä on mennyt vikaan? Onko miehesi esimmäinen ja ainoa jonka kanssa olet ollut sängyssä? Saatko/oletko saanut ikinä orgasmeja, osaatko hyväillä itseäsi?? En itse voisi ikinä kuvitella suhdetta ilman seksiä, onneksi ei miehenikään. Lapsen syntymän jälkeen eka kk oli vähän hiljaisempaa sillä saralla, eli seksiä n.1x vko, nyt lapsi 4kk ja seksiä taas normaalisti..

Mitkä ovat Ap niitä paljon tärkeämpiä asioita, kuin toimiva parisuhde, johon, ainakin miehesi mielestä, selvästi seksi kuuluu..?

Vierailija
14/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku taloudellinen turva, miehen luotettavuus tms, mutta ei missään nimessä aito rakkaus. Tai ainakaan sellainen rakkaus, joka kuuluisi olla miehen ja naisen välillä.

Vierailija
15/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi ei tunnu miltään, niin kysymys on yleensä psyykkisestä tai fyysisestä viasta. Esim. seks. hyväksikäytöstä jota ei muista.

Vierailija
16/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi kaikki täällä haukkuu ap:tä ja käskee häntä miellyttää miestään. Selvästikään mies ei osaa saada naistaan nauttimaan, ei osaa helliä ja huomata ja saada haluamaan.

Jos seksi on sellaista, jota toinen vaatii ja toinen "antaa" säilyttääkseen rauhan, niin siitä menee maku ja se on surkaa. Sen pitäisi olla molemmille ihanaa, joskus enemmän ja joskus ehkä vähemmän, mutta kuitenkin. Eikä saa vaatia eikä pakottaa.

Ja toi, ettei mies hoida lapsia eikä osallistu kotitöihin, se vaikuttaa.

Teidän parisuhteessa on ongelma - ei siis seksin puute, vaan kyse on todennäköisesti ihan muusta. Esim. siitä arvostaako mies ap:tä, hänen panostaan kodin ja lasten eteen jne. Vaatiiko hän seksiä vain tyydyttääkseen itsensä?

Vierailija
17/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä olen ollut 5 kanssa pidemmässä suhteessa, yksi jota eniten rakastin oli myös hurjan hyvä sängyssä. MUTTA kaikesta huolimatta mua ei kiinnostanut seksi hänenkään kanssa lopulta. Aluksi on kaikkien kanssa kivaa ja aktiivista aikansa, mutta sitten kun se homma on nähty ja uutuuden viehätys loppu, niin eipä siinä mitään ihmeellistä mulle enää ole, vaikka mies olisi täydellinen kaikin puolin ja rakastaisin häntä aivan hulluna.

Että näin me vain ollaan erilaisia.

Eli joku taloudellinen turva, miehen luotettavuus tms, mutta ei missään nimessä aito rakkaus. Tai ainakaan sellainen rakkaus, joka kuuluisi olla miehen ja naisen välillä.

Vierailija
18/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tilanne aina hänen kanssaan ollut tuo vai muuttunut jossain vaiheessa? jos, milloin?

entä aikaisempien seurustelukumppanien kanssa?

Vierailija
19/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain naisilla ja eläinnaarailla menee, seksi ei sytytä.

Vierailija
20/51 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheen joka osaa hommansa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi