Mä voisin elää ihan hyvin loppuelämäni onnellisena ilman seksiä,
mutta mies ei. Me riidellään, puhutaan, käännetään ja väännetään asiaa. Ei se muuksi muutu. Tämän vuoden aikana olemme harrastaneet seksiä varmasti kerran, ehkä kaksi.
Minulla on tässä maailmassa vaan niin monta asiaa, jotka ovat tärkeämpiä kuin seksi, etten ihan täysin ymmärrä miehen vauhkoomista asiasta.
Onko se lopulta oikein miestäkään kohtaan, jos mä vaan suostun joka kerta, mutta olen lahna? Mies saa häipyä tästä suhteesta heti kun haluaa, kukaan ei häntä tässä pidättele.
Mä en nauti seksistä, se ei tunnu miltään esileikin jälkeen. Mä en ymmärrä miten voisin haluta sellaista mikä on aivan turhaa.
Auttakaa mua ymmärtämään mieheni kanta tässä asiassa. Mikä tekee seksistä niin ihanaa ja mahtavaa? Miksi sitä ylipäätään halutaan?
Kommentit (51)
Minusta ongelman ydin on siinä, että MIKSI seksi tuntuu sinusta tuollaiselta eli ei miltään? Se on se juttu tässä. Sitä pitää lähteä selvittämään. Vasta sitten voi löytyä jotain ratkaisuja.
Ymmärsin että et kumminkaan ole aseksuaali eli olet seksistä kuitenkin joskus nauttinut. Siispä tällä hetkellä jotain on siinä asiassa pielessä. Ja SE pitää korjata. Ratkaisu ei ole se että joko harrastat seksiä väkisin tai olet harrastamatta sitä. Kumpikaan ei ole vaihtoehto onnellisessa suhteessa (paitsi jos molemmat ovat aseksuaaleja).
Toisille seksi on tärkeää, toisille ei. Eniten minua huolestuttaa ap:n väkinpitämätön/kylmä asenne.
Se on ihan hauskaa puuhaa mielestäni, ei välttämätöntä, mutta mukavaa.
elä sinkkuna jos ei seksi kelpaa. anna miehen olla onnellinen jonkun muun kanssa sitten.
Mutta kysyin tosissani neuvoja. Oletteko te sitä mieltä, että mies sitten tyytyisi lahnailuuni vaikka suostuisin siihen joka päivä? Silläkö se mies sitten jäisi?
Tokihan minä tiedän, että miehelleni seksi on (jostain kumman syystä) tärkeä ja haluaisin tehdä hänet onnelliseksi sillä saralla. Mutta jos en osaa ja jos mies ei ole minuun tyytyväinen niin hän saa toki vapaasti lähteä tästä suhteesta.
Ap
kun sitä seksiä on voisit edes yrittää olla muuta kuin lahna.
elä sinkkuna jos ei seksi kelpaa. anna miehen olla onnellinen jonkun muun kanssa sitten.
En ole AP mutta ihan pakko kysyä että onko seksi oikeasti ihan välttämättömyys suhteessa? Eikö toista voi rakastaa ilman seksiä?
Jälkimmäiseen voi auttaa seksuaaliterapia.
Et taida pahemmin rakastaa miestäsi? Tai sitten et oikeasti ymmärrä miltä seksin puute hänestä tuntuu.
Minäkin olen meillä se osapuoli, jolle seksi ei järin tärkeää ole. Mutta ymmärrän hyvin puolisoni tuskan asian suhteen, ja yritämme aktiivisesti löytää kompromissia vaikkei se niin helppoa olekaan...
Kukaan ei anna mitään muuta vastausta, kun olet itsekäs, välinpitämätön, kohta oot sinkku tms.
Jos mä tosiaan sanon, ettei seksi tunnu musta luontevalta eikä miltään muultakaan niin mistä hitosta mä voin tietää miten olla?! Jos kukaan ei koskaan kerro miten pitää tehdä niin miten mä voin olla mitään muuta kun lahna? Ja ei, mieskään ei koskaan kerro miten haluaisi mun olevan, vaikka olen kysynyt.
Huoh. Antaa olla. Hyvät päivänjatkot!
Ap
Tällä hetkellä olen niin vauva-taapero-rumbassa, etten jaksa kyllä ajatellakaan seksiä. Tosi harvoin tulee mitenkään semmoinen olo että mieli tekisi.
Olisin varmaan ihan onnellinen ilmankin, elinhän vuosia yksinkin ilman suhteita.
Mutta meillä on kyllä hyvää seksiä, ettei siinä puolessa mitään vikaa. Olen aika omatoiminen seksinkin aikana, enkä odota miehen saavan minut tulemaan ilman apuja. Ehkä se on ap teillä vikana? Tai olisiko apua siitä jos toimittaisit itse itsesi laukeamaan yhdynnän aikana?
että nyt on pakko keskusteltava seksi juttu auki. Miten hän haluaa sinun koskevan ja missä asennossa hän tykkää olla,tykkääkö pitkästä lämmittelystä vai lyhyestä. olkaa muutenkin lähekkäin,halailkaa,pussailkaa,kutitelkaa niskasta ohimennen,kaikkea ihanaa,se luonnistaa myös seksiä. Ole rohkea,olethan vain miehesi kanssa siinä tilassa! kokeile eri juttuja: aika perus lämmittelyt menee niin että suudella,vähän housujen päältä kopeloidaan,tunnustellaan miestä jokapuolelta,mies sinua. sitten riisutaan,voit masturpida miestä käsin tai suulla,hän sinua ja sitten harrastatte yhdyntää,mies vaikka päälle,nostat jalkoja kattoon kun mies on tullut sisällesi,otat tiukan halaus otteen miehestä,seksi ei pelota kun mies on lähellä ja moni mies pitää tästä.noi oli ihan perus juttuja.et ole kai ollut kovin monen kanssa?
antaa 2-3 kertaa kuukaudessa ja seksikin on ihan ok, kun otan omat kädet käyttöön siinä samalla. Mutta ei se mua silti vois vähempää kiinnostaa. Aivan typerää puuhaa! Jaksan lähinnä siksi, että perhe pysyisi koossa.
Kai se täytyy uskoa, että sillä on jotain henkistäkin merkitystä joillekin, mutta minulle seksi on täysin fyysinen (ja turhanpäiväinen) homma, ei mitään tekemistä henkisen hyvinvoinnin kanssa.
joltakin, mitä seksin aikana pitää tehdä.
jos haluat käytännön vinkkejä, niin ei kai siinä muuta voi kuin koittaa näytellä mukana? sivele vaikka selkää käsilläsi ja huokaile :D
vaikeetahan se on jos et yhtään tykkää tai halua, mutta jos kerran haluat miellyttää miestäkin niin ei kai ole muita vaihtoehtoja. tai sitten lähdette kävelemään ja etsitte uudet puolisot joiden kanssa nämä asiat kohtaa.
niin sitä myös haluaa, se on niin ihanaa. Mäkin olen ollut pitkässä suhteessa, jossa seksi oli ihan ok, mutta ei mitään, mitä olisi erityisesti halunnut tai tarvinnut. Nyt tässä suhteessa seksi on niin hyvää, että haluan koko ajan, vaikka yhteisiä vuosia on takana jo paljon.
Panostakaa siis oikeasti siihen seksin laatuun. tiedän,että ajattelette, ettei laadussa ole vikaa, niin mäkin ajattelin, mutta sitten kun se on ihan oikeasti hyvää, sen eron huomaa, ja sitä alkaa haluamaan.
En ole AP mutta ihan pakko kysyä että onko seksi oikeasti ihan välttämättömyys suhteessa? Eikö toista voi rakastaa ilman seksiä?
ilman seksiä, vaimo vain ei meinaa uskoa. Jotenkin sille arka paikka.
Käytätkö hormonaalista ehkäisyä ap? Tai jotakin lääkitystä, joka vie halut, esim. jotkut verenpainelääkkeet tekevät sen. Eli sinuna menisin ensin lääkäriin tämän haluttomuutesi kanssa, en syyttäisi todellakaan miestä! Olen ollut kolme kertaa raskaana ja imettänyt noin vuoden/lapsi+ käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Haluni olivat ihan pakkasella siis lähes 20 vuotta kunnes steriloinnin myötä sain hormonaalisen ehkäisyn pois ja kaikki muuttui. Oli ihan outoa huomata, että olo muuttui niin paljon ja viimeksi suurinpiirtein teiniajoilta tutut halut palasivat.
Nyt olen keväästä saakka ollut hyvinkin kolme viikkoa kuukaudesta enemmän kuin halukas, suorastaan yli-innokas siihen puuhaan. Siinä missä ennen kiroilin mielessäni mieheni 1-2 viikossa lähentelyä, niin nyt odotan iltoja kun saan lapset omiin huoneisiinsa ja pääsen miehen kanssa kahdestaan.
Mielestäni on täysin normaalia jos seksiä ei halua harrastaa, oletko miettinyt jos olet esim. Aseuksuaali?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus