Rikoin avioliiton..
... jossa oli 3 lasta, vanhin 8-vuotias. Uskotko, että olen huono ihminen ja luuletko, että sinulla on varaa arvostella minua?
Olen kyllästynyt arvosteluun, mutta olen onnellinen kivasta miehestä!
Kommentit (169)
ymmärrän sinua sinä rakastuit.. En voi tietää mikä tämän mihen ja ex-vaimon tilanne oli. Mutta jos heillä oli kaikki ihan ok:sti, ei suurempia ongelmia, pieni huonompi vaihe vain menossa niin. Varaudu, siihen, että tuo mies kyllästyy jonain päivän myö sinuun ja teidän perhe-elämään ja etsii itselleen taas uuden.
Kuka hakee lapsia tarhasta? Mies vai sinä? Jos sinä et ole vastuussa lapsista, et voi olla heidän kanssa. Olet kasvatusvastuussa!!
Sinä sitoudut lapsiin ja heidän kasvamiseen.
Sinä olet heidän uusi perheenjäsen.
Et sinä ole mikään "täti". Olet avo- tai aviopuoliso miehelle ja tämä taas nitoo sinut kiinni toisen naisen lapsiin jos he ovat teillä.
Täti ei todellakaan ole mitenkään isompi asia kuin se että olet miehen puoliso!!! Kaupassa on tätejä, kaduilla on tätejä. Et sinä ole varsinaisesti SUKUA lapsille. Sinä olet PERHE!
Jos lapset tulee isän luo, he tulee sinun kotiin.
Noudattaa elämää jota sinä haluat että teillä noudatetaan ja sinun pitää vastata lapsista jotka ovat teillä -ihan vaan silläkin että olet vastuussa oleva aikuinen.
Yksikään lapsi ei saisi muuttaa paikkaan, jossa häntä ei oteta vakavasti ja "aikuiset" ei ota velvollisuuksiaan tosissaan.
Ei elämä ole leikkikenttä!
Lapsilla on ollut vaikeaa erota vanhemmistaan ja siitä toipuminen kestää aikuisuuteen saakka, sillä lapsi määrittelee itseään yhä uudestaan ja uudestaan. Säälittävää jos "täti" on siinä tukemassa!!! Äitipuoli sinä olet, halusi tätä tai et.
Sinun homma on olla puoliso miehelle ja koska tällä on lapsia niin et voi olla muuta kuin lapsille äidinpuolikas.
Entä jos saatte lapsen? Se ei ole ensimmäinen, vaan neljäs. Ja se ei ole neljäs vaan teidän perheelle, vaan kolmelle suvulle.
Ja mitä tulee jättämiseen ja jätetyksitulemiseen niin et sinä pysty näkemään mitä elämä tuo tullessaan kun lapset on teinejä ja kotona vaikeaa. Aika vanhentaa meistä jokaisen ja kauneus katoaa.
Onko vaihto aina siihen nuorempaan ja "kauniimpaan"? Sinähän kuulostat ihan lelulta! Silloinhan lelu nimenomaan vaihtuu..
Miehellä on kokonaiset 3 elämää saatuna, ne sitoo heitä hautaan saakka toisen naisen kanssa.
Eri asia taas on; haluaako mies oikeasti lisää lapsia? Onko siihen varaakaan kun 3 jo maksaa elämiset ja elarit.
Vaikka mies sanoo mitä, niin muista että olet ottanut pettäjän.
Hän on elänyt kuitenkin vuosia "rumemman" naisen kanssa. Jos elämä "kauniin" kanssa ei toimi niin onko syytä pysyä tässäkään? Eihän ulkonäkö pelastanut ekaakaan suhdetta, heillä silti lapsia tullut ja yhteisiä vuosia oli useampia.
Kaikki me ihmiset ollaan korvattavissa.
poistu sinäkin täältä. Se on parempi sulle. Olet liian kokematon ymmärtääksesi kaikkia näitä viestejä etkä ehkä kykene käsittelemään näitä. Tämä neuvo kaikessa ystävyydessä:)
Siis joo tää paskapalsta on mulle aivan liian kokenut ja älykäs paikka :DDD Idiootit.... ap
paskapalstalla ja vielä kyselet mielipiteitä? Kertoen asiasta, jonka pitäisi olla elämäsi tärkeimpiä?
Kuka hakee lapsia tarhasta? Mies vai sinä? Jos sinä et ole vastuussa lapsista, et voi olla heidän kanssa. Olet kasvatusvastuussa!!
Sinä sitoudut lapsiin ja heidän kasvamiseen.
Sinä olet heidän uusi perheenjäsen.
Et sinä ole mikään "täti". Olet avo- tai aviopuoliso miehelle ja tämä taas nitoo sinut kiinni toisen naisen lapsiin jos he ovat teillä.Täti ei todellakaan ole mitenkään isompi asia kuin se että olet miehen puoliso!!! Kaupassa on tätejä, kaduilla on tätejä. Et sinä ole varsinaisesti SUKUA lapsille. Sinä olet PERHE!
Jos lapset tulee isän luo, he tulee sinun kotiin.
Noudattaa elämää jota sinä haluat että teillä noudatetaan ja sinun pitää vastata lapsista jotka ovat teillä -ihan vaan silläkin että olet vastuussa oleva aikuinen.Yksikään lapsi ei saisi muuttaa paikkaan, jossa häntä ei oteta vakavasti ja "aikuiset" ei ota velvollisuuksiaan tosissaan.
Ei elämä ole leikkikenttä!
Lapsilla on ollut vaikeaa erota vanhemmistaan ja siitä toipuminen kestää aikuisuuteen saakka, sillä lapsi määrittelee itseään yhä uudestaan ja uudestaan. Säälittävää jos "täti" on siinä tukemassa!!! Äitipuoli sinä olet, halusi tätä tai et.
Sinun homma on olla puoliso miehelle ja koska tällä on lapsia niin et voi olla muuta kuin lapsille äidinpuolikas.
Entä jos saatte lapsen? Se ei ole ensimmäinen, vaan neljäs. Ja se ei ole neljäs vaan teidän perheelle, vaan kolmelle suvulle.Ja mitä tulee jättämiseen ja jätetyksitulemiseen niin et sinä pysty näkemään mitä elämä tuo tullessaan kun lapset on teinejä ja kotona vaikeaa. Aika vanhentaa meistä jokaisen ja kauneus katoaa.
Onko vaihto aina siihen nuorempaan ja "kauniimpaan"? Sinähän kuulostat ihan lelulta! Silloinhan lelu nimenomaan vaihtuu..
Miehellä on kokonaiset 3 elämää saatuna, ne sitoo heitä hautaan saakka toisen naisen kanssa.Eri asia taas on; haluaako mies oikeasti lisää lapsia? Onko siihen varaakaan kun 3 jo maksaa elämiset ja elarit.
Vaikka mies sanoo mitä, niin muista että olet ottanut pettäjän.
Hän on elänyt kuitenkin vuosia "rumemman" naisen kanssa. Jos elämä "kauniin" kanssa ei toimi niin onko syytä pysyä tässäkään? Eihän ulkonäkö pelastanut ekaakaan suhdetta, heillä silti lapsia tullut ja yhteisiä vuosia oli useampia.Kaikki me ihmiset ollaan korvattavissa.
Tietenkin mies hakee omat lapsensa tarhasta! Jos hän joskus ei yllättäen pystykään, voin minä hakea, jos pystyn. Ensisijaisesti kuitenkin hän tietenkin. en ole kasvatusvastuussa, olen hoito- ja huolenpitovastuussa silloin kun kersat on täällä.
LAPSILLA ON JO ÄITI, eivät he tarvitse uutta!!! Miksi helvetissä minun pitäisi heittäytyä myös äidiksi? Siitähän vasta soppa syntyisi!
Tuskin ex-akkakaan toivoo, että oisin joku samperin varaäiti ja kunnioitan kyllä ihan hänen äitiyttään. Enkä ole perheenjäsen, ennemminkin sukulainen sosiaalisin perustein.
kauniimman ja nuoremman naisen vuoksi. Sua on varoitettu.
Aika yksinkertainen ajatus. Tää mies kyllä jumaloi mua, ennemmän ku ketään naista aikasemmin.
ap
Mutta oletko hyvä nainen ajatellut, että jospa mies ei osaa edes rakastaa oikeasti ketään?? Sanoja voi sanoa ilman että pitäisivät paikkaansa. Ja et juu yksin rikkonut perhettä, vaan mies hyvänä osapuolena mukana...Mutta älä nyt helvetti syytä miehen exää!!!! Mitä sinä tiiät niitten suhteesta?? sen mitä mies kertonut??? Ja edelleen suusta saattaa tulla vaikka mitä, varsinkin kaksnaamaselta mieheltä
Hyvät jatkot teille ja kannattaa oikeesti miettii oletko ikuisesti nuori ja nätti vai voisko se lähikaupan kassa olla nuorempi ja nätimpi ;)
"ei oo mikaan naisten mies" mutta kuitenkin suostui panemaan muuta kuin vaimoaan kun sattui sitten saamaan ilmaisen panopuun josta nyt ainakin riittaa iloa vahaksi aikaa. Mitahan sitten kun panemiset ei enaan jaksakaan kiinnostaa, miehen paa selvenee ja alkaa tajuta tilanteen, vaimo huomaa omaavansa elaman ja ehka koytaa uuden miehen. Tuo harhaileva mies loytaa kolmannan, nuoremman naisen (kun nykyelama narsistin kanssa ei toimikaan niinkuin oli ajatellut) tai tekee paluuta ensimmaisen vaimonsa luokse (jos siina onnistuu). Muista sitten ainakin olla rasittamatta miesta siivoamisella/ tiskaamisella/ pyykinpesulla, koska se saattaa kyllastya nopeammin ja jattaa sut. Kaiken pitaa olla kuin hotellissa niin saatat onnistua pitamaan miehen. Mies tarvitsee myos rahaa sulta koska elarit tekevat ison kolon hanen kassaansa.
opetella kivoja seksijuttuja joittenka avulla voit pitaa miehen vahan kauemmin.
Ja jotkut kivat hepenet vois tuoda vielä muutaman extrakuukauden, jos vaan jaksat olla aktiivinen.
itse en pystyisi tuollaiseen uusperhe kuvioon.
Perheellinen ei komea, ei fiksu, ei rikas mies haaveili pitkään kauniista naisesta. Mutta on miehellä hyvä luonne. Hmm...
Vaihtaa vaimonsa, kolmen lapsen äidin haaveeseen, kauniiseen naiseen. Hyvä luonne? No, sen voi kukin itse päätellä.
Uskoisin, ettei ole mikään unelmien mies kenenkään mielestä, joten ap varmaankin saa pitää hänet ihan itsellään. Miten kauan jaksaa vaan katsella tuollaista unelmien miestä.
Ja jotkut kivat hepenet vois tuoda vielä muutaman extrakuukauden, jos vaan jaksat olla aktiivinen.
..... siitä taitaa olla kauan kun itse olet pukeutunut sexikkäästi ;))
ap
..... siitä taitaa olla kauan kun itse olet pukeutunut sexikkäästi ;)) ap
on meitä joiden ei tarvitse pukeuta seksikkäästi kun ollaan luonnostaan ;)
Tunnusta jo provoavasi...
Joko ap on oikeesti laittanu alunperin tän viestin provoksi tai sit hän on oikeasti tosi säälittävä ihminen....
Ja jotkut kivat hepenet vois tuoda vielä muutaman extrakuukauden, jos vaan jaksat olla aktiivinen...... siitä taitaa olla kauan kun itse olet pukeutunut sexikkäästi ;))
ap
Jopas oletkin näppärä tyttö. Hehheh
paras pitää haaveena, sillä totuus on tarua karumpaa. Mä haaveilin aikoinaan yhdestä kolleegasta, kunnes vuosien päästä mentiin treffeille. Miten nolo kaveri olikaan luonnossa. Miehesi haavekupla kestää ehkä pidempään, (ja toivottavasti liittonne loppuun), mutta kaikki ne uhkeavat tavalla tai toisella. Kun todellisuusja arki tulevat kunnolla päälle, saattaa hänellekin tulla aika ikävä omaa perhettään. Mutta onnea sulle valitsemallasi tiellä tuon epäviehättävän, vanhemman (mutta luonteeltaan niin mukavan!) miehen kanssa:)
on meitä joiden ei tarvitse pukeuta seksikkäästi kun ollaan luonnostaan ;)Tunnusta jo provoavasi...
Jooo-o, sitähän voi itselleen hokea "olen seksikäs luoonostani!!" En nyt ihan tajua, että miksi tää nyt oilisi provo, tiedän ystäväpiirissäni plajon tälläisiä tapauksia, ei tämä nyt niin kovin uutta ole!! Kumma, ettette te kokeneet kanaemot ole ennen nähneet, vaikka kovin elämänkokemuksillanne kerskutte ;)
ap
on meitä joiden ei tarvitse pukeuta seksikkäästi kun ollaan luonnostaan ;)Tunnusta jo provoavasi...
Jooo-o, sitähän voi itselleen hokea "olen seksikäs luoonostani!!" En nyt ihan tajua, että miksi tää nyt oilisi provo, tiedän ystäväpiirissäni plajon tälläisiä tapauksia, ei tämä nyt niin kovin uutta ole!! Kumma, ettette te kokeneet kanaemot ole ennen nähneet, vaikka kovin elämänkokemuksillanne kerskutte ;)
ap
Ollaan nähty jo monet kerrat nämä "ainutlaatuiset" rakkaustarinat. Tulet sinäkin vielä näkemään, kun ikää karttuu.
on meitä joiden ei tarvitse pukeuta seksikkäästi kun ollaan luonnostaan ;) Tunnusta jo provoavasi...
Jooo-o, sitähän voi itselleen hokea "olen seksikäs luoonostani!!" En nyt ihan tajua, että miksi tää nyt oilisi provo, tiedän ystäväpiirissäni plajon tälläisiä tapauksia, ei tämä nyt niin kovin uutta ole!! Kumma, ettette te kokeneet kanaemot ole ennen nähneet, vaikka kovin elämänkokemuksillanne kerskutte ;) ap
mutta ei kukaan ole onnistunut olemaan lähelläkään sun tasoas, vedät ihan pohjat ja se ei ole kohteliaisuus.
Enkä mä hoe sitä itselleni, mun mies hokee. Kato et sä ole ainoo nainen jota jumaloidaan, vai niinkö luulit? Mä en vaan tarvinnut siihen kenenkään jämiä... ;D
t. kanaemo, kot kot.
Että jonain päivänä tulet huomaamaan kuinka "kiva" miehesi pettää sinua... Ja kaveripiirisi...eikö sanontakin ole että "seura tekee kaltasekseen" =). Mutta kaikkea hyvää ja onnellisia hetkiä niin kauan kuin niitä riittää, älä tule katkeraksi vanhaksi piiaksi :D
on meitä joiden ei tarvitse pukeuta seksikkäästi kun ollaan luonnostaan ;) Tunnusta jo provoavasi...
Jooo-o, sitähän voi itselleen hokea "olen seksikäs luoonostani!!" En nyt ihan tajua, että miksi tää nyt oilisi provo, tiedän ystäväpiirissäni plajon tälläisiä tapauksia, ei tämä nyt niin kovin uutta ole!! Kumma, ettette te kokeneet kanaemot ole ennen nähneet, vaikka kovin elämänkokemuksillanne kerskutte ;) ap
mutta ei kukaan ole onnistunut olemaan lähelläkään sun tasoas, vedät ihan pohjat ja se ei ole kohteliaisuus.
Enkä mä hoe sitä itselleni, mun mies hokee. Kato et sä ole ainoo nainen jota jumaloidaan, vai niinkö luulit? Mä en vaan tarvinnut siihen kenenkään jämiä... ;D
t. kanaemo, kot kot.
Ei tainnut suuri elämänkokemuksesi sinulle suoda aölykkyyttä saati sitten aikuismaisuutta !!!
En missään vaiheessa väittänyt että olisin ainoa.....
Miten kehtaat väittää säälittävimmäksi?! Et edes tunne minua!
NOLOA
ap
Siis joo tää paskapalsta on mulle aivan liian kokenut ja älykäs paikka :DDD Idiootit....
ap