Mies haluaa että laihdun, muuten ottaa eron
Onko kukaan kokenut samaa? Auttoiko laihdutus miestä palauttamaan mielenkiintoa sinuun?
Kommentit (25)
ei enää palauttaisi minun mielenkiintoa häneen.
Jos tuo olisi omalla kohdalla asian laita niin eroaisinpa itse jo nyt heti. Todella loukkaavaa. Ei se kilojen karistus oikeaa aitoa rakkautta miehessä sytytä. Sitähän hänellä ei sua kohtaan ole.. himot saattaa herätä ei muuta.
Mä ottaisin eron tollasesta miehestä. Mikään
ei enää palauttaisi minun mielenkiintoa häneen.
Nyt vähän itsekunnioitusta kehiin!
niin kevyempänä olisin halutumpi ja löytäisin uuden miehen helpommin?
ap
Mutta ennen kuin lemppaat miehesi, tiputa piruillessaan se kymmenen kiloa pois...
Ei kovin vahvalla pohjalla ole tuo rakkaus, jos kilot on näin ratkaisevassa asemassa.
Mä ottaisin eron tollasesta miehestä. Mikään ei enää palauttaisi minun mielenkiintoa häneen.
Nyt vähän itsekunnioitusta kehiin!
tosi rakkautta mieheltä,että ottaa eron lihomisen takia! :O
ei edes mainittavaa ylipainoa! Sun mies on sairas. Eroa ja sitten laihduta! Paras tapa hoitaa tollanen nilkki.
Itse olen n. 30 kg ylipainoinen. Mies normaalipainossa. IKINÄ ei ole pyytänyt saati käskenyt laihduttamaan.. laihtunut olen välillä, omasta tahdostani. Ja sitten taas lihonut. Mutta hänen rakkautensa määrään se ei ole vaikuttanut.
niin kevyempänä olisin halutumpi ja löytäisin uuden miehen helpommin?
ap
Mutta jos ei ole niin...Mä olen sua perisenttiä pidempi ja painan saman verran enkä todellakaan ole lihava. Ja kyllä ne miehet tuossa ympärillä pörräävät edelleen, vaikka naimisissa olenkin.
Muita kompatakseni: Hanki itsetunto ja jätä moinen mies.
Kilot voit toki tiputtaa, mutta ei idiootin miehesi takia, vaan itsesi.
jonka jälkeen isket ukolle eropaperit käteen, tuollaista miestä ei kannata katsella.
78/165.Käy hakee itelles uus mies,ihan totta!
Mieheni ei koskaan millään tavalla maininnut tai edes vihjannut kiloistani, mutta kiinnostui kyllä ihan uudella tavalla (niinkuin suhteen alussa) kun pudotin 10 kiloa.
Vielä pitäisi saada toiset 10 kg, että olisin itse tyytyväinen. Miehen suunnalta ei edelleenkään tule minkäänlaista painostusta :)
Nyt laihdutat ja vähän äkkiä sen 10kg,
jonka jälkeen isket ukolle eropaperit käteen, tuollaista miestä ei kannata katsella.
Mieheni ei koskaan millään tavalla maininnut tai edes vihjannut kiloistani, mutta kiinnostui kyllä ihan uudella tavalla (niinkuin suhteen alussa) kun pudotin 10 kiloa.
Vielä pitäisi saada toiset 10 kg, että olisin itse tyytyväinen. Miehen suunnalta ei edelleenkään tule minkäänlaista painostusta :)
Meillä miehelle seksi ja seksuaalisuus ja esteettisyys on hirveän tärkeää. ja tavallaan tiedän että vaikka se hurjalta kuulostaakin niin hän toivoo laihdutusta jotta perheemme pysyisi kasassa, koska "tarvitsee" hyvännäköisen vaimon, jotta on tyytyväinen itseensä. Ja jos ei voi olla tyytyväinen minuun, ja sitä kautta itseensä, hakee toisen naisen ja perhe rikkoutuu. Hän ei kestä että vaimonsa ei ole sellainen että kaikki olis liekeissä hänestä.
Vielä pitäisi saada toiset 10 kg, että olisin itse tyytyväinen. Miehen suunnalta ei edelleenkään tule minkäänlaista painostusta :)Meillä miehelle seksi ja seksuaalisuus ja esteettisyys on hirveän tärkeää. ja tavallaan tiedän että vaikka se hurjalta kuulostaakin niin hän toivoo laihdutusta jotta perheemme pysyisi kasassa, koska "tarvitsee" hyvännäköisen vaimon, jotta on tyytyväinen itseensä. Ja jos ei voi olla tyytyväinen minuun, ja sitä kautta itseensä, hakee toisen naisen ja perhe rikkoutuu. Hän ei kestä että vaimonsa ei ole sellainen että kaikki olis liekeissä hänestä.
Ei taida miehen pääkopassa olla muutenkaan kaikki kohdallaan!
Mun ex oli samanlainen ja sanonpa vaan, että just tuon tyyliset miehet pettävät ja paljon!
Sulla ei muuten ole ylipainoa, olet normaalin rajoissa ihan.
Mut laihduta ja jätä se mies, saat paremman, joka arvostaa sussa muutakin kuin ulkokuorta.Saat toki laihduttamatta tai lihomallakin paremman miehen.
mutta entä kun kuitenkin vanhenet ja ulkonäkö rapistuu, vaikka mitä tekisi? Tai entä jos sairastut esim. rintasyöpään ja rinta joudutaan poistamaan? Eikö ole raskasta elää tietäen, että tulee jossain vaiheessa kuitenkin vaihdetuksi nuorempaan ja nätimpään, jos miehesi ei näe sussa mitään muuta kuin näyttelyesineen?
n. 90 kilosta. Eli kusipäisestä exästäni, joka laittoi vastaavia uhkavaatimuksia!
n. 90 kilosta. Eli kusipäisestä exästäni, joka laittoi vastaavia uhkavaatimuksia!
Haha! :D
Eli on sitä kyllä joo, mutta en todellakaan erotu epäedukseni kun kuljen kaupungilla. Mitat on nyt 168 cm ja 70 kiloa.