Jos lahjoittaisin sinulle nyt tonnin (1000€) käytettäväksi vain ja ainoastaan
Kommentit (73)
On niin paljon kaikkea.
Ehkä ostaisin itselleni uusia vaatteita, ne tulis kyllä tarpeeseen. Tai lapsille ulos esim. liukumäen tai muuta kivaa.
Varmaan jotain sisustustavaraa uuteen asuntoon. Uuden sängyn minulle ja miehelle ainakin. Ehkä mekon ystävän häihin.
kesämekon, kengät, sandaalit, pyörän ja pyörään sellaisen vaunun lapselle Lapselle ostaisin pari vaatetta ja palapelejä ainakin. Kotiin ostaisin sellaisen emäkalliin riippumaton ja ehkä Fatboyn. Ihanaa haaveilla!
Miksi ei riittäisi tonni?
kesämekon = 20 e
kengät = 30 e
sandaalit = 20 e
pyörä = 300 e
pyörään sellaisen vaunun lapselle = 200 e
Lapselle ostaisin pari vaatetta = 20 e
palapelejä = 10 e
Fatboyn = 400 e
Siis haluaisin sellaisen laadukkaan ihanan riippumaton, jossa on se metalliteline itsessään, kyllä kai se muutaman satasen maksaa - ja näin ollen tuo tonni ylittyisi (pilkunviilaamistako? :D)
Pihalle hiekkalaatikon ja siihen hiekat. Sitten lapsille vaatteita ja kenkiä!
Ja meidän koululainen saisi uuden pyörän.
itselleni ja lapsilleni. Ostaisin myös kenkiä, laukkuja ja ulkovaatteita. Nopeasti tuollainen summa olis käytetty. ;-)
Vaikea keksiä mitään... Käyttäisin rahat kai tylsästi siihen, että pakottaisin itseni ostamaan siistimpää työvaatetta. Inhoan shoppailua ja tavaraa on ihan tarpeeksi jos ei liikaakin.
ostasin:
-parit kengät
-farkut
-kesähousut
-mekon häihin
-laukun
fillarin takakumin, lecaharkkoja, farkut, kirjoja,
pari t-paitaa, tuulilasin.
itelleni Jopon ja puutarhaan pöydän ja tuolit.
"ostaisin" sillä itselleni viikon loman (palkatonta siis töistä).
ja ehkä jotain kivaa mekkoa ja takkia itselleni (pitäisi laihduttaa, joten en viitsi paljon ostaa nyt vaatetta itselleni).
"ostaisin" sillä itselleni viikon loman (palkatonta siis töistä).
En vain saisi sitä palkatonta silti, mutta haaveilla aina voi.
Ostaisin itselleni kesävaatetta+kengät ja lapsille samoin. Vaatetta myös miehelle. Talous tällä hetkellä tosi tiukalla ja odotan tässä juuri 100 euron "palkkiota" työharjoittelusta mutta tonni pelastaisi kaiken.
Ja ehkä sitä vois vähän humputella ja ostaa pamauttaa loppurahoilla trampoliinin.
Ihanaa haaveilua!
-6 kpl läpinäkyviä Aalto-laseja
-2 kpl keskikokoisia Apila-lautasia
-4 kpl isoja Paratiisi-lautasia
-kolmelle lapselle lenkkarit ja sandaalit
-kesäkengät minulle ja miehelle
-6 kpl kylpypyyhkeitä (Marimekko tai Finlayson)
-valkoisia aluslakanoita
-pussilakanasetti vanhemmille (Finlayson)
-kesäkassi minulle (joku tilava Marimekko)
-ehkä muutama kirja Akateemisesta tai Suuresta Kuusta, aikuisille/lapsille
Jokohan tonni meni? :)
ja kalusteet saunamökkiin, kesäkukkia :)
uima-altaan lapsille.
Pienen vaatekierroksen tekisin, kaikille jotain uutta kivaa kesäksi.
Jalka- ja kasvohoitoon menisin itseäni hemmottelemaan.
Tehtäis vaikkapa puuhamaareissu perheen kesken ja vietettäs kiva mökkiviikonloppu.
Ja jos rahaa olis vielä niin kiertelisin alemyyntejä ja ostelisin kaikkea kivaa :)
ja teinille kengät. Itse mä tarvitsisin alusvaatteita ja mielellään yhden hyvät vapaa-ajan housut.
silmälasit ja kesäkengät, lapselle kengät, isomman sängyn ja sit vielä leikkimökkiin pöydän ja tuolit
Itselleni uuden käsilaukun.
Noihin se huvahtaisikin sitten.
ja 5 tytön vaatteet.Uimakoulu tenaville etteivät huku!