Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lahjoittaisin sinulle nyt tonnin (1000€) käytettäväksi vain ja ainoastaan

Vierailija
25.05.2011 |

shoppailuun, niin mitä sillä ostaisit?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tonnillako kaikki? ;-)

silmälasit ja kesäkengät, lapselle kengät, isomman sängyn ja sit vielä leikkimökkiin pöydän ja tuolit

Silmälasit 350e Kesäkengät 50 e Lapsen kesäkengät 50 e Isompi sänky 300 e Leikkarin pöytä ja tuolit 50 e Jäis vielä 200 e. ohis

kympilläkin ölytää cittarista. Minä olen yksi niistä joka ei maksa kengistä mitään ylihintaa, kun ne ei mene kun sen yhden kesän.

Vierailija
62/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmälasit. Sitten pihakeinun hankinta houkuttelisi. Uudet farkut ja kengät olisivat tarpeen. Jos jäis rahaa lopuilla vois ostaa pientä kivaa lapsille. Tällä hetkellä siis tuhlaisin rahat itsekkäästi itseeni, koska alkaa jo tämän mamman vaatteet ja kakkulat olla ihan liian vanhat. Uudistusta kaivataan kipeesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden kenkäkauppaan ja ostan koko rahalla kenkiä. Tarttis saada monenlaisia eli hyvät tennarit tai mielummin kahdet, parit kolmet ballerinat, muutamat klipklapit ja vois sandaalitkin ostaa, jos vielä olis rahaa jäljellä.

Eiköhän tuon sais äkkiä kenkiin käytettyä? :)

Vierailija
64/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä. Lapselle vaatteita. Vatkain levisi, joten uuden vatkaimen myös ostaisin.

Vierailija
65/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä ja kaikkee ihanaa!

Vierailija
66/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Tarjoustaloon sitten vaan...

Ai tonnillako kaikki? ;-)

silmälasit ja kesäkengät, lapselle kengät, isomman sängyn ja sit vielä leikkimökkiin pöydän ja tuolit

Silmälasit 350e Kesäkengät 50 e Lapsen kesäkengät 50 e Isompi sänky 300 e Leikkarin pöytä ja tuolit 50 e Jäis vielä 200 e. ohis

alkuperäisessä kysymyksessä ei kyllä oltu lueteltu kriteereitä ostopaikoille. Mä kyllä ostaisin tuotteet noilla hinnoilla Silmäasemalta, kengät Brandokselta, kalusteet Ikeasta. Mut en tiennyt, että silmalasit pitää olla dolce-gabbanat, kesäkengät manolo blahnikit, ja kalusteet vähintäänkin artekilta.

Vierailija
67/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä ei ole mitään hajua hinnoista, rahasta ja sen riittävyydestä...

Kun hankinnat suunnittelee hyvin eikä haksahda hetäteostoksiin, niin kyllä tuolla rahalla saa vaikka mitä.

Vierailija
68/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin tavalliset silmälasit piilarit.

Loput kuluttaisin aikalailla itseeni.

Hommaisin jostain vaateliikkeestä sellaisen muotikonsultin (vai mitä ne oikein on? :D) ja pyytäisin häntä neuvomaan minua pukeutumisessa.

Haluaisin päivittää tätä mun tyyliä, joka ei ole mielestäni mistään kotosin mutta en osaa.. :/

Saattaisinpa olla ostamatta lapsille / miehelle mitään, varsinkin lapsia ajattelen aina yleensä ensin. Niille uutta vaatetta jne. ja itselle sitten JOS rahaa jää..

Vierailija
69/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskin edes siihen riittäisi tuo tonni.

Vierailija
70/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niihin kunnon lukot.

Vierailija
71/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1: Pieni vuodesohva ja nukkamatto olohuoneeseen.

Vaihtoehto 2: Juoksulenkkarit, talvijuoksulenkkarit, sykemittari jossa on jalkapad, Ipod Nano, tuulenpitävä ulkoilutakki.

Vierailija
72/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälleni, joka käy juuri läpi syöpähoitoja ja on pienellä Kelan sairauspäivärahalla.

Vierailija
73/73 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilarit ja silmälasit n. 400e

ja lopuilla lapsille ja itelleni kesävaatteita 600e:lla

Voi ku joku antaiski tonnin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän