Voiko olla syrjäytynyt/yksinäinen ja silti varakas?
Kommentit (13)
No on hyvässä työssä ja tekee enimmäkseen etätöitä. Mitä ihmeellistä tuossa nyt on?
Erakko enoni oli hyvin varakas ja perin hänet, kun äitini kuoli ennen häntä.
Tottakai voi. Monesti on miljoona omaisuus tullt yllätyksenä kun yksinäinen ja erakoitunut on kuollut. Moni on erakoitunut ihan omasta halustaan.
Mikä nyt sitten on varakas? Minä olen olosuhteiden ja sairauksien vuoksi täysin erakoitunut ja pienellä työkyvyttömyyseläkkeellä. Ketään en tapaa eikä ystäviä ole. Mulla on 700 000 euron osittain peritty omaisuus. Eli ainakin ihan ok voi taloustilanne olla.
Olen varakas, mutta vapaa-aikanani en halua olla sosiaalinen.
Nuukalta maanviljelijä-Eskolta jäi yli kuuden miljoonan arvoinen perintö
Iäkäs sotaveteraani kulki vaatimattomissa vaatteissa ja ajoi vanhalla autolla. Vain harva tiesi, että mies oli todellisuudessa miljonääri.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010692751.html
Olen syrjäytynyt nyymi. Kryptoissa on yli milli.
Ps. En halua rasittavia naisia elämääni vaikka muutuinkin ehkä joidenkin silmissä juuri mielenkiintoiseksi.
Minä. Töitä oon tehnyt koko elämäni ja rahaa vaa kertyy tilille kun ei oo muuta menoo kuin bussilippu, sähkölasku ja ruoka.
Ei oo koskaan mitään tai ketään kenen kaa tehdä yhtään mitään. Palkka mulla melkein 3000. Raha vaa kertyy tilille kun ei sillä oo tarvetta.
Yksin en jaksa matkustaa tai mennä ulos. Masentaa vaa enemmän.
Totta kai... Miksei? Voi olla, että yksinäisyys ja syrjäytyneisyys on juuri mahdollistanut sen, ettei muuta teekään kuin tahko rahaa.
Howard Hughes, todella syrjäytynyt monimiljonääri
Toki. Mä olen kohtuu varakas (perinyt) ja hyvätuloinen, mutta mulla ei ole lainkaan ihmissuhteita. Olen vaan erakko luonne, ja myös sellainen "outo" vähän autistipiirteinen, että ihmiset ei yleensä pidä minusta.
En mä kyllä sinänsä itseäni syrjäytyneenä pidä, enkä ole siinä mielessä edes yksinäinen, että mä olen itse valinnut tällaisen elämäntavan ja viihdyn siinä. Mutta moni muu voisi pitää syrjäytyneenä pienessä töllissä maalla yksin asuvaa naista, joka tekee 100% etätyötä kotoa, ja jolla ei ole lainkaan ihmissuhteita.
Totta ihmeessä voi. Historia tuntee lukuisia varakkaita erakoita.