Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan ryhtyä yrittäjäksi. Mitkä on ensimmäiset stepit?

Vierailija
24.05.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene kyselemään rohkeasti!

t.oma yritys jo 16 vuotta=)

Vierailija
2/6 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkaa perusteellista realistista suunnitelmaa päässä ja paperilla, joiden pohjalta jonkinlainen liiketoimintasuunnitelma. Sitten yhteyttä kunnan yritysasiamieheen, tai mitä ne nyt sitten missä ovatkin. Suunnitelmat mukaan ja hän kertookin sitten kaiken tarpeellisen, esim. onko mahdollisuutta starttirahaan, kuinka sitä haetaan, mitä lomakkeita maistraattiin jne. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jo olemassa oleva yritys, siinähän se on valmiina. http://www.ostamyy.com/phpBB2/viewforum.php?f=85&with_meta=1

Vierailija
4/6 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siit se alkaa. Kysy työkkäristä, kestää muutaman kuukauden. Siellä perustetaan virtuaaliyritys ja laitetaan se toimimaan eli on oikeasti hyödyllinen.

Vierailija
5/6 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja millaisesta yritysmuodosta.

Itse olen ollut yrittäjä toiminimellä, ja en minä mitään kursseja käynyt erikseen. Patentti-ja rekisterivirastoon pitää tehdä ilmoitus, jotta saat y-tunnuksen. hankkia kirjanpitäjä, tai jos osaat kirjanpidon itse ja jaksat niin sitten tietysti ei. veroasiat täytyy selvittää, alvit sekä ennakkoverot.

sitten tietysti yrityksen käytännön asiat. liiketilat, maksupäätelaitteet jos sellaisia tarvitaan, pankkiin yritystili jne.

onnea tiellesi!

Vierailija
6/6 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, yrittäjä kaivaa tietonsa vaikka kiven kolosta itse ja myös varmistaa tiedon oikeellisuuden! Ei kaikista ole yrittäjiksi...ensimmäinen vuosi karsii kivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan