Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän 7v tytöt tällaisia??

Vierailija
24.05.2011 |

Minulla siis ennestään poikia ja vanhempi tyttö nyt 7v ja kovin tarkka ulkonäöstään, vaatteistaan ja hiuksistaan joita on nyt itse alkanut laittamaankin (aina samalla tapaa mutta kuitenkin). Hänelle on kovin tärkeää että tyyli on tietynlainen ja mallailee ja poseeraa sitten peilin edessä. Välillä arvostelee ulkonäköään mutta välillä taas tykkää siitä miltä näyttää.

Ei kuitenkaan muuten ole sellainen tyttö että leikkisi barbeilla tms. itseasiassa inhoaa barbeja, bratzeja ym. ja on enemmän oman tiensä kulkija taiteellinen persoona kuin mikään "pissis". Tykkää noista "10 years younger" ym. muodonmuutosohjelmista. Jotenkin vaan huvittaa (ja pelottaa) tuo piirre, itse olin "poikatyttö" jota ei ennen murrosikää todella kiinnostanut mikään oma ulkonäkö tippaakaan.

Alkaako tämä nyt näin aikaisin? Poikien kanssa olen päässyt aika vähällä kun teinipoikani viihtyy aina samoissa vaatteissa. Onko teidän muiden 7v tytöt kiinnostuneita omasta ulkonäöstään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pukee päällensä ihan mitä sattuu, kunhan se tuntuu päällä hyvältä. Tai noh, puserossa pitää olla joku kuva. Muuten aika se ja sama. Ja kunhan ei oo mekko tai hame (häiritsee kuulemma juoksemista) Koruista kyllä tykkää, mutta harvemmin käyttää (ne on taas vaan tiellä...)

Mutta mulla onkin 8-vuotias (ekaluokkalainen) poikatyttö, jota kiinnostaa vaan puissa kiipeily, urheilu ja hevoset (eläimet)...

Eipä ole ikinä oikein leikkinyt mitään "tyttöjen leikkejä" ellei petshoppeja ja poneja lasketa.

Vierailija
2/10 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei viihdy peilin edessä, on ihan nätti

joo, tytöillä enemmän vaatteita ja vaihtaa useammin

Kammoan jos merkit alkaa kiinnostaa. Itseä ei vieläkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsi se vielä on, enimmäkseen leikkii pikkusisarusten kanssa.

Vierailija
4/10 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 6-vuotias tyttö voi peilata tunninkin ja tehdä erilaisia kampauksia. Rakastaa omia hiuksiaan ja ihailee omaa kuvaansa . On erittäin tarkka vaatteistaan ja tyylistään. Kaupassakin tietää heti mitä haluaa ja mitä ei , jos pääsee itse valitsemaan vaatteita.

Vierailija
5/10 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee kaikki hormonijäämät vesistöihin ja takaisin käyttöveteen, mikä näkyy mm. tytöillä aikaistuvana murrosikänä.

Vierailija
6/10 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa vaatteita ja poseeraa peilin edessä ja makeilee.

Vierailija
7/10 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 10-vuotiaana katsoo kyllä aika tarkkaan mitä päälleen laittaa, hiuksiaankin laittaa. Discoon hieman meikkiä.

Vierailija
8/10 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tytöltä:) Pikkusiskokin joka oli nuorempana poikatyttö on nykyään enemmän kiinnostunut ulkonäöstään ym. Minua huolettaa vaan se että etenkin vanhempi tarkkailee myös vartaloaan välillä. Pelkään että on syömishäiriöille altis persoona kun on vielä kovin herkkä.

-ap

Meidän 6-vuotias tyttö voi peilata tunninkin ja tehdä erilaisia kampauksia. Rakastaa omia hiuksiaan ja ihailee omaa kuvaansa . On erittäin tarkka vaatteistaan ja tyylistään. Kaupassakin tietää heti mitä haluaa ja mitä ei , jos pääsee itse valitsemaan vaatteita.

Vierailija
9/10 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön isä on tuollainen mies:)

-ap

Vaihtaa vaatteita ja poseeraa peilin edessä ja makeilee.

Vierailija
10/10 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ekaluokkalainen katsoo lastenohjelmat, jos sattuu olemaan silloin kotona. Muuten en itsekään katso telkkaria ennen kuin lapset ovat nukkumassa. Telkkarista tulee paljon "piiloviestintää" jos se on koko ajan auki taustalla vaikkei mitään väkivaltaa tms. tulisikaan.

Mutta vaatteista; meillä kyllä haluaa valita vaatteet itse mutta yhdistelmät tuntuu aika sattumanvaraisilta eikä ainakaan aikuisen silmään tyylikkäiltä ;) Tukkaansa hädin tuskin harjaa, meikkaaminen kiinnostaa ja on kaverin luona kokeillutkin. Kokeilut mielestäni ok mutta omat meikit saa varmaan vasta ylakoulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä