Oletteko aloittaneet jo jouluvalmistelut?
Leivoin juuri ensimmäiset joulutortut ja hain koristeet varastosta, tänään menee tontut ikkunoihin.
Kommentit (15)
Juhlin kekrin ensin ja katsellaan vuodenvaihteen asioita sen jälkeen.
Olen jo kirjoittanut pukille ja olen kiltisti siltä varalta että tontut tarkkailevat minua
Torttuja ja riisipuuroa teen ihan ympäri vuoden, ne on ihan normaalia syötävää.
Mutta jouluostokset aloitan tänään, kun sain pari vinkkiä. Kerrankin ajoissa 😊
Olen kuusta jo katsellut sillä silmällä naapurin tontilta.
Ei tarvitse tuollaisesta stressata, etelässä vietetään kuten aina ennenkin.
En, pari lahja ostin eilen kun kohdalle osui.
Marraskuussa teen pakkaseen torttutaikinan, loput vasta aattona. Haluan että kaikki on tuoretta. Laatikot tulee kaupasta.
Tokmannille on tullut jo joulukalenterit, joulusuklaat ja joulusuklaapukit. Siis oikeesti!
Vierailija kirjoitti:
Tokmannille on tullut jo joulukalenterit, joulusuklaat ja joulusuklaapukit. Siis oikeesti!
Viime vuonna oli myös. Isot miinuspisteet Tokmannille. Halloweenin jälkeen vasta joulu kauppoihin.
Joulusiivous on tänä vuonna ihanan helppoa kun ollaan tehty tavaranraivausta keväästä lähtien. Ihanaa avata kaappeja kun eivät pursua tavaraa ja on myös kokonaan tyhjiä hyllyjä! Ja joka tavaralle on paikka!
Sähän oot ap jo myöhässä. Kyllä jouluvalmistelut pitää aloittaa viimeistään elokuun viimeisellä viikolla. Eihän sitä muuten ehdi nyplätä uutta pitsistä joululiinaa tv-tasolle saati askarrella uusia lumihiutaleita ikkunaan, siivouksesta, ruoanlaitosta ja lahjojen suunnittleusta puhumattakaan.
Tein joulusiivouksen niin ei tarvitse stressata joulun alla
Oon tehnyt suppilovahverohilloketta jouluksi. On muuten hyvää juustojen kanssa. Lisäksi olen poiminut ja pakastanut rouskuja sienisalaattia varten. Tilasin lahjapapereita, pakettikortteja ja lahjapusseja, Temulta, koska olen köyhä. Vielä pitäis säästää lahjoihin. Aika vaikeaa on toimeentulotuella. Mut aina joulu on tullut, vaikka sitten vaatimatonkin.
Toin jo kuusen sisälle, illalla koristellaan.
Hanki nyt hyvä ihminen mielenterveydellistä apua 🤦🏼 ei ole normaalia