Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko nutrata/paastota viikon pelkillä patukoilla?

Vierailija
24.05.2011 |

3 nutrilet patukkaa per päivä,kaloreita kertyy 600kcal?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useaan otteeseen kokeillut nutrata patukoilla, 4 kpl/vrk. Jostain syystä kuuri vaikuttaa mun serotoniinitasoon niin voimakkaasti, että alan saada paniikkikohtauksia -> pakko lopettaa.

Vierailija
22/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monesti miettinyt että miksi syödä noita hirveitä pussikeittoja kun samalla kalorimäärällä voi syödä oikeaa ruokaa. osaako joku perustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monesti miettinyt että miksi syödä noita hirveitä pussikeittoja kun samalla kalorimäärällä voi syödä oikeaa ruokaa. osaako joku perustella?

eli jos syö tavallista ruokaa tuon kalorimäärän mitä nutratessa päivässä tulee, on nälkä niin järkyttävä, että se on aika mahdotonta. Eikä siinä saa niitä kaikkia ravintoaineitakaan, ns. normaalisti syömällä se on käytännössä mahdotonta tuolla kalorimäärällä.

Vierailija
24/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nutratessa tulisi reilu 60g per päivä jos siis 3 patukalla menisi,eli kyllä kevyeen ketoosiin näilläkin pääsee :) aloitan vloppuna,syön parin päivän pussikeitot vielä pois!! ap

Vierailija
25/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä patukoita ei olekaan periaatteessa tarkoitettu täysnutraukseen, vaan ovat painonhallinnan apuna (eli niillä voi silloin tällöin korvata välipalan/aterian). Mutta jos niillä haluaa saman tuloksen kuin pusseilla niin silloin voi ottaa vaan sen puolikkaan patukan (se siis vastaa sitä yhtä pussia). Kyllä mä ainakin olen puolikkaalla patukalla selvinnyt, mutta olen siis tehnyt niin, että olen ottanut 3 pussia päivässä, ja sitten yhden patukan kahdessa osassa.

Vierailija
26/26 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse tykkää niistä patukoista yhtään. Ja jos sillä keinolla laihtuiskin nopeasti vähän, niin jos ei muuta elintapojaan radikaalisti, niin ne kilot tulee takaisin. Parempi muuttaa vähitellen elintapansa mieluummin.

Minä itse pidän niistä pirtelöistä, korvaan niillä joskus aterioita, mutta muun ruokavalion lisänä vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän