Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohti hääpäivän.vituttaa!!!

Vierailija
23.05.2011 |

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin vituttaisi!

Vierailija
2/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olit järjestänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miehesi reagoi ylläriin ap?

Vierailija
4/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olit järjestänyt?

mies ulkomailla töissä,tänään järkyttävä pv...vieläki duunissa..joten en raaski edes kiukutella =)

Vierailija
5/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai odotitko vain että mies tekee jotain/onnittelee/tuo lahjoja..?

Miehenkö asia se on vain muistaa naista hääpäivänä?

Tekisit itsekin miehelle jotain kivaa ylläriä etkä vain olis naama väärällään.

Vierailija
6/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei miehesi kiroa että sinä unohdit hääpäivän?? Miksi se on aina miehen velvollisuus sanoa eka tai hemmotella vaimoa.. meillä itse olen huonomuistisin, enkä aina meinaa muistaa nimppareita/synttäreitä saati sitten hääpäivää. Mieheni tuntee minut eikä vedä tästä mitään herneitä nenään.

Vierailija
7/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei unohtanut 10v hääpäivää, mutta ei katsonut aiheelliseksi mitenkään erityisesti juhlistaa päivää. Eli en saanut lahjaa :) tai muutakaan yllätystä.

Jotenkin olin aika pettynyt, sillä itse lahjoin ja muistin miestäni normaalia enemmän.

No toisaalta, emme normaalisti kauheasti kyllä panostakaan lahjojen ostoon toisillemme esim. jouluna tai syntymäpäivinä. Mutta mun mielestä 10v hääpäivä on kuitenkin aika spesiaali päivä.

Kaikesta huolimatta meillä on tosi hyvä liitto ja rakkautta riittää! Joten mieheni pikkuiset virheet eivät pilaa kokonaisuutta ;)

Vierailija
8/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukekaa ketjua...

Vierailija
9/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukekaa ketjua...

säälittää miehesi, jos on noin omahyväisen naisen kanssa naimisissa!

MITEN ITSE MUISTIT MIESTÄSI HÄÄPÄIVÄNÄ???

Vierailija
10/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukekaa ketjua...

säälittää miehesi, jos on noin omahyväisen naisen kanssa naimisissa! MITEN ITSE MUISTIT MIESTÄSI HÄÄPÄIVÄNÄ???

Mistä sinä tiedt että minä olen omahyväinen!!Mieheni ei todellakaan kutsu minua omahyväiseksi..ja sinä et tainnut lukea ketjua,kyllä vastasin!!

Vierailija
11/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jo ennen hääpäivää ottanut asiaa puheeksi, ja sanonut vaikka että hei meillä on muuten kohta hääpäivä, mitäs tehdään sillon? Tai vaikka että "mitäs ajattelit antaa mulle häälahjaksi". Vai onko se niin, että asiasta ei etukäteen puhuta, että voi sitten hääpäivänä loukkaantua, jos mies sen unohtaa? Jos se on niin tärkeää sulle, pitää sun huolehtia, että hääpäivä huomioidaan.

Vierailija
12/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vieläkin töissä, jossain ulkomailla, niin mitä ihmettä sä siellä iniset?

Vierailija
13/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jo ennen hääpäivää ottanut asiaa puheeksi, ja sanonut vaikka että hei meillä on muuten kohta hääpäivä, mitäs tehdään sillon? Tai vaikka että "mitäs ajattelit antaa mulle häälahjaksi". Vai onko se niin, että asiasta ei etukäteen puhuta, että voi sitten hääpäivänä loukkaantua, jos mies sen unohtaa? Jos se on niin tärkeää sulle, pitää sun huolehtia, että hääpäivä huomioidaan.

että menee elämä pilalle, niin kannattaa muistuttaa...:-).

Miehet ei muista, tällaiset eivät ole heille nyt vaan niin tärkeitä juttuja, sori nyt vaan.

Vierailija
14/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te ette lue ketjua!Ja vastaatte ja kysytte kuin idiootit??Mitä SINÄ ehdottaisit,että "tekis" ulkomailla olevan miehen kanssa??Ja tiedätkö,talo on täynnä tavaraa,timantteja enemmän kuin lääkäri määrää =)!Katsohan,tässä iässä on jo kaikki,tärkeää on vain esim.tekstiviesti t.ap

Vierailija
15/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on niin vaikeaa ymmärtää sitä pointtia?? LAITOITKO ITSE SEN TEKSTIVIESTIN? Sitten voit loukkaantua jos laitoit eikä mies vastaa, mutten se on lähinnä naurettavaa että odotat että mies muistaa, mutta itse et. Ja hyvä että talo on täynnä timantteja ja mies teinaa ulkomailla, kun oma äidinkielen ulosantisi on tuollaista :D

Vierailija
16/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,meillä ei ole 20 vuoteen muisteltu syntymä- ym. päiviä. Ja hengissä ollaan!

Vierailija
17/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te ette lue ketjua!Ja vastaatte ja kysytte kuin idiootit??Mitä SINÄ ehdottaisit,että "tekis" ulkomailla olevan miehen kanssa??Ja tiedätkö,talo on täynnä tavaraa,timantteja enemmän kuin lääkäri määrää =)!Katsohan,tässä iässä on jo kaikki,tärkeää on vain esim.tekstiviesti t.ap

laitoiko sinä tekstarin tms

Vierailija
18/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettä sulle tekstaria :-D

tääkö oli se sun vastaus "lukekaa ketjusta vastasin jo" "mies ulkomailla töissä,tänään järkyttävä pv...vieläki duunissa..joten en raaski edes kiukutella =) "

Josta meidän olisi pitänyt tajuta kaikki? Eikä enä kirjoittaa tyhmiä vastauksiamme? :-D.

Ymmärrän miksi miehesi on paennut ulkomaille.

Vierailija
19/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla viihtyvät naiset ymmärtäisivät yhtään mitään...ja ei mieheni ole paennut ulkomaille=)

t.ap

ps.kyllä,minä laitoin ekan tekstarin...

Vierailija
20/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on niin vaikeaa ymmärtää sitä pointtia?? LAITOITKO ITSE SEN TEKSTIVIESTIN? Sitten voit loukkaantua jos laitoit eikä mies vastaa, mutten se on lähinnä naurettavaa että odotat että mies muistaa, mutta itse et. Ja hyvä että talo on täynnä timantteja ja mies teinaa ulkomailla, kun oma äidinkielen ulosantisi on tuollaista :D

ja on nyt niin raivoissaan, että raivoo meille muille :-). Syyllisen on löydyttävä, ja sehän ei ole ap itse :-)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän