Mies unohti hääpäivän.vituttaa!!!
Kommentit (44)
ps.kyllä,minä laitoin ekan tekstarin...
Mikä on niin vaikeaa ymmärtää sitä pointtia?? LAITOITKO ITSE SEN TEKSTIVIESTIN? Sitten voit loukkaantua jos laitoit eikä mies vastaa, mutten se on lähinnä naurettavaa että odotat että mies muistaa, mutta itse et. Ja hyvä että talo on täynnä timantteja ja mies teinaa ulkomailla, kun oma äidinkielen ulosantisi on tuollaista :D
VOI SUA,ISKIKÖ KATEUS HETI ????=PS.SYYSTÄ...
kyllä meillä mies muistaa aina hääpäivän,samoin isäni..joten ap saa mielestäni olla harmistunut!
palstalla viihtyvät naiset ymmärtäisivät yhtään mitään...ja ei mieheni ole paennut ulkomaille=)
t.ap
Tarvii näemmä vääntää rautalangasta. Laitoitko sinä siihen lähettämääsi ekaan tekstariin ne hääpäiväonnittelut vai oletitko edelleen että miehen pitää laittaa ekana...??? XD
Mikä on niin vaikeaa ymmärtää sitä pointtia?? LAITOITKO ITSE SEN TEKSTIVIESTIN? Sitten voit loukkaantua jos laitoit eikä mies vastaa, mutten se on lähinnä naurettavaa että odotat että mies muistaa, mutta itse et. Ja hyvä että talo on täynnä timantteja ja mies teinaa ulkomailla, kun oma äidinkielen ulosantisi on tuollaista :D
VOI SUA,ISKIKÖ KATEUS HETI ????=PS.SYYSTÄ...
Kateus mistä?
kyllä meillä mies muistaa aina hääpäivän,samoin isäni..joten ap saa mielestäni olla harmistunut!
Miksi hääpäivän muistaminen on enemmän miehen tehtävä kuin naisen?? Eikö sitä ole yhdessä tasavertaisiksi puolisoiksi naimisiin menty??
miestä hääpäivänä niin mitä sä siitä alat tihnuttaa?
KYLLÄ,MINÄ LAITOIN TEKSTIVIESTIN,JOSSA TOIVOTIN HÄNELLE HÄÄPÄIVÄT...JOKO-SINÄ-YMR??
tÄMÄN JÄLKEEN MIES VASTASI JA PYYSI ANTEEKSI ,ETTÄ UNOHTI.
No niin,joko meni perille!J a miksi te olette niin ilkeitä!!
palstalla viihtyvät naiset ymmärtäisivät yhtään mitään...ja ei mieheni ole paennut ulkomaille=)
t.ap
se pahin, jos nainen joutuu laittamaan ekan tekstarin!
Ajatteles, jos mies olisi joutunut laittamaan sen ja manaamaan samaa asiaa!
KYLLÄ,MINÄ LAITOIN TEKSTIVIESTIN,JOSSA TOIVOTIN HÄNELLE HÄÄPÄIVÄT...JOKO-SINÄ-YMR??
tÄMÄN JÄLKEEN MIES VASTASI JA PYYSI ANTEEKSI ,ETTÄ UNOHTI.
No niin,joko meni perille!J a miksi te olette niin ilkeitä!!
Mua säälittää sun mies vielä enemmän kun äsken.
uskooko joku mitä tuo ap tuossa selittää? En mä ainakaan :DD
Kateus mistä?
Miks pitäis kadehtia jostain sellasesta mitä löytyy itseltäkin ja osa ihan omilla tuloilla ostettuja ja osa mieheltä saatuja!!
Tolla huutamisella ja kiukuttelulla ap on se ainoo tän ketjun höhlä :D
Ymmärrän kyllä nyt kun sen sanot, et ole sitä aiemmin sanonut ja ajatustenlukija en ole XD
Ja sääliksi käy miestä kun pitää tollasta pyytää anteeksi!
Ymmärrän kyllä nyt kun sen sanot, et ole sitä aiemmin sanonut ja ajatustenlukija en ole XD
Ja sääliksi käy miestä kun pitää tollasta pyytää anteeksi!
Ja tämä siis vastauksena AP:n raivoviestille nro 32!
t
Ymmärrän ainakin sen miksi miehesi pitää ulkomaankomennuksista. Ei millään pahalla.
KYLLÄ,MINÄ LAITOIN TEKSTIVIESTIN,JOSSA TOIVOTIN HÄNELLE HÄÄPÄIVÄT...JOKO-SINÄ-YMR?? t
Ymmärrän ainakin sen miksi miehesi pitää ulkomaankomennuksista. Ei millään pahalla.
ei millään pahalla,mutta nyt erehdyit!Aika harva mies pitää ulkomaan komennuksella olosta,jos on perheellinen.
On vain töitä/henkilöitä,joiden pakko niitä tehdä,tykkää tai ei.
t.ap
KYLLÄ,MINÄ LAITOIN TEKSTIVIESTIN,JOSSA TOIVOTIN HÄNELLE HÄÄPÄIVÄT...JOKO-SINÄ-YMR?? t
ei millään pahalla,mutta nyt erehdyit!Aika harva mies pitää ulkomaan komennuksella olosta,jos on perheellinen.
On vain töitä/henkilöitä,joiden pakko niitä tehdä,tykkää tai ei.
t.ap
Miehesi ei varmastikaan uskalla sulle sanoa, että on aika onnellinen päästessään taas ulkomaille, tottahan sen on pakko sulle uskotella, että ei haluaisi mennä. Varmasti on miehelle ihan kivaa hermolepoa vaimostaan...
teiän kaltaisia.Nähtävästi olette kaikki jossain kulissiavioliitossa tai yh.Kyllä mun ystäväpiirissä on ihan normaalia,että mies muistaa vaimoaan!Ei tässä kukaan ole todellakaan mitä ihmeellisyyksiä vaatinut!Ja tottakai kuka vain muistaa "ekana",eihän tässä nyt siitä ole kysymys!
tekstariin hääpäiväonnittelut siis?